2 min. čitanja

Poljsko tržište e-trgovine: rast i trendovi

Poljski sektor e-trgovine pokazuje impresivnu otpornost i rast, čak i usred ekonomskih izazova. Ova ekspanzija je vođena evoluirajućim preferencijama potrošača, porastom mobilne kupovine i povećanom tržišnom konkurencijom. U ovom članku ćete istražiti kako ovi faktori oblikuju industriju, s projekcijama za budući rast, novim trendovima kao što su mobilna trgovina i e-namirnica, te ključnim tehnološkim ulaganjima koja su ključna za održavanje konkurentnosti.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Poljsko tržište e-trgovine: rast i trendovi
Izvor: Depositphotos

Tržišne projekcije i faktori rasta u poljskoj e-trgovini

Industrijski analitičari predviđaju svijetlu budućnost za poljsku e-trgovinu. Do 2028. godine, tržište bi moglo dostići zapanjujućih 192 milijarde PLN (približno 44,6 milijardi EUR), sa impresivnom godišnjom stopom rasta od 8%. Ovu putanju podržava nekoliko ključnih faktora:

  1. Razvijanje ponašanja potrošača
  2. Tehnološki napredak
  3. Povećana konkurencija među trgovcima

Broj online kupaca u Poljskoj je u stalnom porastu. Od 2020. do 2023. godine došlo je do prosječnog godišnjeg porasta od 5% u online kupovini.

Osim toga, prosječna vrijednost transakcije porasla je sa 233 PLN (54 EUR) u 2020. na 304 PLN (70 EUR) u 2023. godini, što ukazuje na sazrijevanje tržišta i šire prihvaćanje online kupovine u različitim kategorijama proizvoda.

Trendovi u nastajanju

Dva segmenta su posebno vrijedna pažnje u poljskom e-commerce pejzažu:

  1. M-commerce (Mobile Commerce): Pogodnost kupovine putem mobilnih uređaja dobiva na snazi. Stručnjaci sugeriraju da bi do 2028. godine m-trgovina mogla činiti više od polovine ukupne prodaje e-trgovine u Poljskoj.
  2. E-namirnice: Iako je trenutno mali dio ukupnog tržišta, online kupovina namirnica pokazuje značajan potencijal rasta. Glavni igrači ulažu velika sredstva u ovu oblast, a očekuje se da će rastuća popularnost usluga kompleta obroka potaknuti daljnju ekspanziju.
M-commerce (Mobile Commerce): The convenience of shopping via mobile devices is gaining traction. Experts suggest that by 2028, m-commerce could account for over half of all e-commerce sales in Poland.

Source: Depositphotos

Tehnološka ulaganja i korisničko iskustvo

Da bi ostali konkurentni, poljske e-commerce kompanije daju prioritet korisničkom iskustvu (CX) i tehnološkim inovacijama. Istraživanje je otkrilo da 80% industrijskih stručnjaka planira povećati ulaganja u UX/UI dizajn, automatizaciju procesa i umjetnu inteligenciju u 2024. godini.

Ključna područja fokusa uključuju:

  • Personalizacija ponude proizvoda
  • Automatizacija procesa
  • Razvoj mobilnih aplikacija prilagođenih korisniku
  • Poboljšano praćenje ponašanja potrošača

Ova ulaganja su ključna za preduzeća da ispune rastuća očekivanja kupaca i održe konkurentsku prednost na brzo rastućem poljskom tržištu e-trgovine.

Kako se sektor nastavlja razvijati, jasno je da će tehnologija i strategije usmjerene na kupca igrati ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti e-trgovine u Poljskoj.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+