3 min. čitanja

Maloprodajna igra se mijenja: Sada je sve u podacima

Dakle, evo dogovora - kupovina više nije samo predaja gotovine. Ovih dana, trgovine žele i vaše osobne podatke. Uzmimo za primjer neke od modnih trgovina na glavnoj ulici koje su počele tražiti brojeve telefona na blagajni. Kažu da je to za slanje potvrda, što zvuči zgodno ili možda malo previše?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Maloprodajna igra se mijenja: Sada je sve u podacima
Izvor: Depositphotos

Supermarketi idu all-in na ovo privlačenje podataka. Te kartice lojalnosti? Morgan Stanley smatra da 92% Britanaca sada ima barem jedan. Ludo, zar ne? U stvari, tri najangažiranija tržišta lojalnosti su:

  • Poljska
  • Velika Britanija
  • Francuska

Ima Upravu za konkurenciju i tržišta koja njuška okolo, ali trgovci ga vole. Zašto? Zato što ti podaci vrijede velike pare za njih.

Sheme lojalnosti: Više od bodova

Uzmimo Tesco i Sainsbury's. Njihove sheme lojalnosti su ogromne u usporedbi s mjestima kao što su M&S ili Morrisons. A u poslednje vreme su postali još veći. Sainsbury's Nectar stvar skočila je sa 67% na preko 80% kupaca u oko godinu dana. Tesco's Clubcard? Ista stvar – porast sa 70% na 82%.

Naravno, ove šeme su namijenjene da vas natjeraju da se vraćate. Ali pravi zlatni rudnik su svi ti sočni podaci koje prikupljaju. Sainsbury's je čak osnovao cijelu diviziju pod nazivom Nectar360 kako bi analizirao brojeve i šibao oglašavanje dobavljačima. Računaju da će im to donijeti dodatnih 100 miliona funti u narednih nekoliko godina.

Tesco je pomalo oprezan oko toga koliko zarađuju od svog odjela za podatke. Ali oni to očito shvaćaju ozbiljno. Čak su ukrali neke velike snimke s Amazona i Pinteresta kako bi pomogli.

Source: Depositphotos

Brendiranje u doba podataka

Evo u čemu je stvar – ne radi se samo o brzoj zaradi. To mijenja način na koji kompanije grade svoje brendove. Svi ti podaci pomažu im da vas bolje upoznaju, tako da mogu stvoriti iskustva koja stvarno kliknu. To više nije samo bičevanje namirnica; radi se o tome da se osjećate toplo i nejasno o brendu.

I nisu samo veliki supermarketi u tome. Čak i modni brendovi nastavljaju. Koriste sheme lojalnosti i podatke kako bi pokušali učiniti da se osjećate kao dio kluba. To je pametna stvar, stvarno.

Budućnost izgleda… Digitalni

Pa, šta je sledeće? Pa, stručnjaci računaju da ćemo vidjeti više ekrana koji će se pojaviti u trgovinama. Možda čak i na kolicima! I cijene koje se mijenjaju ovisno o tome tko ste.

Prema McKinseyjevoj studiji, maloprodajni mediji su izuzetno profitabilni, sa operativnim maržama koje dosežu 65-70% u roku od tri godine od lansiranja.

Podijelite članak
Slični članci
Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca
24 min. čitanja

Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca

Zamislite da uđete u svoju omiljenu lokalnu trgovinu i vlasnik vas pozdravlja po imenu, već znajući što bi vam se moglo svidjeti. Oni se prisjećaju vaše posljednje kupovine i upućuju vas na novi predmet koji ga savršeno nadopunjuje. Ova vrsta osobnog dodira čini da se osjećate cijenjeno i tjera vas da se vraćate. U svijetu […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Pročitajte članak
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+