2 min. čitanja

Pinterest uvodi nove mogućnosti za Božić

Pinterest je pokrenuo niz novih funkcija dizajniranih da pojednostave božićnu kupovinu i ojačaju svoju poziciju u e-trgovini. Koja vas ažuriranja čekaju na Pinterestu tijekom praznika?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Pinterest uvodi nove mogućnosti za Božić
Izvor: Depositphotos

Personalizirane liste želja za kupovinu Pinterest sada omogućava korisnicima kreiranje i upravljanje personaliziranim listama želja. Zahvaljujući novoj funkciji Quick Save, spremljeni pinovi iz inspirativnih vodiča za poklone grupirani su direktno u listu za kupovinu. Korisnici mogu lako ponovo posjetiti i direktno kupiti proizvode. Brendovi e-trgovine imaju šansu da povećaju vjerovatnoću da se korisnici vrate na Pinterest kako bi dovršili svoje kupovine. Ovo skraćuje put od otkrivanja proizvoda do kupovine.

Kartica “Blagdanski nalazi” za personalizirane preporuke

Pinterest je predstavio eksperimentalnu karticu “Holiday Finds” koja nudi personalizirane prijedloge poklona na osnovu prethodnih interakcija korisnika. Ovaj novi sistem preporuka pruža ideje za poklone prilagođene ponašanju korisnika pri kupovini. Za e-commerce brendove, ova funkcija znači bolju vidljivost proizvoda u prilagođenim korisničkim feedovima, što bi moglo povećati prodaju i donijeti ciljani promet tokom blagdanske sezone.

Potvrde slavnih osoba

Pinterest je stvorio preko 1.000 vodiča za poklone u 27 kategorija, koji sadrže gotovo 40.000 proizvoda popularnih brendova. Vodiči su kreirani u saradnji sa slavnim ličnostima, kreatorima i poznatim brendovima, uključujući izdavače kao što su Vogue, Refinery29 i GQ, koji su doprinijeli svojim ekskluzivnim savjetima za praznike.

Pinterest naglašava kurirani sadržaj i preporuke slavnih, s ciljem da ojača svoju poziciju pouzdanog izvora trendova i savjeta za kupovinu.

Utjecaj na e-trgovinu

Ove Pinterest inovacije donose nekoliko prednosti profesionalcima e-trgovine. Nove funkcije podržavaju otkrivanje proizvoda kroz kombinaciju personaliziranih feedova, lista želja i vodiča, povećavajući šanse korisnika da pronađu i kupe zanimljive artikle.

Pinterest također pojednostavljuje putovanje kupca omogućavajući direktnu kupovinu spremljenih proizvoda i lak pristup omiljenim artiklima skraćujući put od početnog otkrivanja proizvoda do kupovine.

Osim toga, platforma intenzivno sarađuje sa slavnim osobama i brendovima na stvaranju vodiča za poklone, nastavljajući graditi na kredibilitetu i popularnosti influencer marketinga.

Pinterest stoga nastoji biti ne samo platforma sadržaja, već sveobuhvatna destinacija za blagdansku kupovinu.

Za brendove i profesionalce u e-trgovini, ove funkcije predstavljaju trenutnu priliku za povećanje vidljivosti i kapitalizaciju na kupovnoj groznici na platformi poznatoj po visokom angažmanu i namjeri korisnika.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+