
Korisnici Pinteresta sada mogu posebno pretraživati određene elemente sa slika – kao što su jakna, cipele ili paleta boja – i odmah vidjeti slične ili komplementarne proizvode.
Ovaj proces koristi generativnu umjetnu inteligenciju, koja analizira slike i stvara opisne fraze, omogućavajući korisnicima da bolje prepoznaju šta im se sviđa na slici i nastave pregledavati ili kupovati. Pinterest uvodi:
- Jednostavna inicijacija pretrage: Dugi pritisak na bilo koji Pin aktivira vizuelnu pretragu.
- Panel za prilagođavanje rezultata: Korisnici mogu filtrirati rezultate po stilu, materijalu, boji ili prilici. Na primjer, ako se nekome sviđa određena jakna, može brzo filtrirati slične koje su formalnije ili u drugačijem stilu.
- Isticanje vizualnih elemenata: Novi efekt “animiranog sjaja” usmjerava pažnju na područja slika na koja se može kliknuti. To može povećati interaktivnost i interes.
Ove inovacije su trenutno dostupne samo za žensku modu u SAD-u, Velikoj Britaniji i Kanadi. Međutim, Pinterest ukazuje da će se funkcije na kraju proširiti na druge kategorije i zemlje.
Pinterest poboljšava vizualno pretraživanje – što to znači za e-trgovinu?
Vizuelna pretraga skraćuje put od inspiracije do kupovine. Generacija Z i milenijalci sve više kupuju svojim očima. Oni donose odluke na osnovu vizuala, estetike i impresija. Pinterest stoga gradi na onome što radi najbolje: pretvaranje inspiracije u određeni proizvod.