2 min. čitanja

Pinterest pokazuje kako bi vizuelna pretraga trebala izgledati u eri umjetne inteligencije

Pinterest još jednom mijenja način na koji ljudi otkrivaju proizvode. Prošle godine predstavili su prikaze proizvoda na personaliziranim pozadinama, a sada su iskoristili generativne AI alate. Bilo da se radi o određenom odjevnom predmetu, kombinaciji boja ili cijelom stilu, korisnici mogu lakše pronaći točno ono što ih je zainteresiralo na slici. E-trgovina također može imati koristi od ovoga. Iako se funkcija trenutno testira u samo nekoliko zemalja, smjer razvoja je jasan - vizuelna pretraga postaje ključni alat u online prodaji.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Pinterest pokazuje kako bi vizuelna pretraga trebala izgledati u eri umjetne inteligencije
Izvor: Pinterest

Korisnici Pinteresta sada mogu posebno pretraživati određene elemente sa slika – kao što su jakna, cipele ili paleta boja – i odmah vidjeti slične ili komplementarne proizvode.

Ovaj proces koristi generativnu umjetnu inteligenciju, koja analizira slike i stvara opisne fraze, omogućavajući korisnicima da bolje prepoznaju šta im se sviđa na slici i nastave pregledavati ili kupovati. Pinterest uvodi:

  • Jednostavna inicijacija pretrage: Dugi pritisak na bilo koji Pin aktivira vizuelnu pretragu.
  • Panel za prilagođavanje rezultata: Korisnici mogu filtrirati rezultate po stilu, materijalu, boji ili prilici. Na primjer, ako se nekome sviđa određena jakna, može brzo filtrirati slične koje su formalnije ili u drugačijem stilu.
  • Isticanje vizualnih elemenata: Novi efekt “animiranog sjaja” usmjerava pažnju na područja slika na koja se može kliknuti. To može povećati interaktivnost i interes.

Ove inovacije su trenutno dostupne samo za žensku modu u SAD-u, Velikoj Britaniji i Kanadi. Međutim, Pinterest ukazuje da će se funkcije na kraju proširiti na druge kategorije i zemlje.

Pinterest poboljšava vizualno pretraživanje – što to znači za e-trgovinu?

Vizuelna pretraga skraćuje put od inspiracije do kupovine. Generacija Z i milenijalci sve više kupuju svojim očima. Oni donose odluke na osnovu vizuala, estetike i impresija. Pinterest stoga gradi na onome što radi najbolje: pretvaranje inspiracije u određeni proizvod.

Podijelite članak
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+