2 min. čitanja

Označavanje emitiranih kanala na Instagramu bit će lakše

Instagram je predstavio novu funkciju koja bi mogla značajno koristiti onima koji žele povećati angažman publike. Platforma sada omogućava korisnicima da označe kanale direktno tokom procesa učitavanja posta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Označavanje emitiranih kanala na Instagramu bit će lakše
Izvor: Depositphotos

Najnovije ažuriranje Instagrama uvodi opciju označavanja kanala za emitiranje tokom procesa učitavanja posta. Ova funkcija omogućava korisnicima da istaknu sadržaj u tokovima kanala bez potrebe za poduzimanjem dodatnih koraka nakon objavljivanja.

E-trgovine se mogu radovati – proizvodi, promocije ili vijesti mogu se neprimjetno integrirati u kanal. Oni će direktno doprijeti do publike.

Zašto je to važno za e-trgovinu

Socila mreža, Instagram je pokrenuo kanale još u februaru prošle godine. Postao je značajan alat za jednosmjernu komunikaciju. Ova funkcija omogućava kreatorima i kompanijama da informišu svoje sljedbenike putem Instagram Direct poruka, usklađujući se sa rastućim trendom dijeljenja privatnog sadržaja na platformi.

Za profesionalce u e-trgovini, mogućnost označavanja kanala u postovima je značajno poboljšanje. Pojednostavljuje proces dijeljenja ažuriranja, osiguravajući da se najnoviji sadržaj automatski prikazuje na kanalu bez potrebe za ručnim dijeljenjem. Ova efikasnost može uštedjeti vrijeme i osigurati da vaša publika na Instagramu bude uvijek informisana o najnovijim ponudama, promocijama ili vijestima vašeg brenda.

Korištenje nove funkcije

Instagram izvještava o interesu za korištenje kanala, tako da bi brendovi koji još ne koriste ovaj format trebali primijetiti i započeti. Uključivanjem opcije Tag Channel u svoju strategiju sadržaja, možete stvoriti način da zadržite svoju publiku angažiranom. To je jednostavan način da maksimizirate doseg i utjecaj sadržaja koji već stvarate.

Iako se nova funkcija označavanja može činiti kao beznačajno ažuriranje, ona nudi priliku i za e-trgovinu. Na kraju krajeva, povećanje angažmana i pojednostavljenje komunikacije s publikom je ono što svi žele.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+