2 min. čitanja

Otto Outsources dio logistike u Poljsku

Njemački gigant za e-trgovinu Otto objavio je da outsourcing neke od vlastitih logistika.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Otto Outsources dio logistike u Poljsku
Izvor: Depositphotos

Grupa gradi distributivni centar u Poljskoj. Sa nove lokacije, porudžbine će biti odabrane i isporučene kupcima u Nemačkoj.

Nemačka Otto grupa nedavno je objavila da su prihodi pali za devet odsto u 2023. godini, dostigavši ukupno 10,8 milijardi evra. Istovremeno, online robna kuća Otto povećala je broj maloprodajnih partnera za 33% na više od 6.500. Kompanija je takođe najavila da otvara svoje tržište za evropske prodavce.

Investicija od 150 miliona evra

Kako bi podržala dalji rast e-trgovine, kompanija je investirala u svoje logističke operacije. Kompanija je nedavno uložila više od 150 miliona evra u izgradnju automatizovanog skladišta šatlova od 16.300 kvadratnih metara u Nemačkoj. Očekuje se da će funkcionisati ovog leta. Sa ovim skladištem, kompanija ima za cilj da obradi porudžbine u roku od nekoliko sati i ponudi isporuku istog dana.

Source: Depositphotos

Novi distributivni centar u Poljskoj

Hermes Fulfilment Group otvara novi brodski centar u Poljskoj. Ovo je prvi put da je grupa izgradila potpuno novu lokaciju izvan Njemačke. Fulfilment centar će imati ukupnu površinu od 118.000 kvadratnih metara i počeće sa radom u drugoj polovini ove godine. Odatle će do 1.900 zaposlenih skladištiti, birati i slati robu Otto nemačkim kupcima.

“Poljska je veoma važna za evropsku kompaniju kao što je naša. Iznad svega, možemo isporučiti iz Iłowa u velike dijelove Njemačke dan nakon što je narudžba postavljena. Političari i administracija su imali veliku podršku. Istovremeno, proširujemo logistiku skladišta na nemačkim lokacijama,” rekao je Majkl Oto, predsednik Nadzornog odbora i bivši izvršni direktor Otto grupe.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+