
Grupa gradi distributivni centar u Poljskoj. Sa nove lokacije, porudžbine će biti odabrane i isporučene kupcima u Nemačkoj.
Nemačka Otto grupa nedavno je objavila da su prihodi pali za devet odsto u 2023. godini, dostigavši ukupno 10,8 milijardi evra. Istovremeno, online robna kuća Otto povećala je broj maloprodajnih partnera za 33% na više od 6.500. Kompanija je takođe najavila da otvara svoje tržište za evropske prodavce.
Investicija od 150 miliona evra
Kako bi podržala dalji rast e-trgovine, kompanija je investirala u svoje logističke operacije. Kompanija je nedavno uložila više od 150 miliona evra u izgradnju automatizovanog skladišta šatlova od 16.300 kvadratnih metara u Nemačkoj. Očekuje se da će funkcionisati ovog leta. Sa ovim skladištem, kompanija ima za cilj da obradi porudžbine u roku od nekoliko sati i ponudi isporuku istog dana.

Source: Depositphotos
Novi distributivni centar u Poljskoj
Hermes Fulfilment Group otvara novi brodski centar u Poljskoj. Ovo je prvi put da je grupa izgradila potpuno novu lokaciju izvan Njemačke. Fulfilment centar će imati ukupnu površinu od 118.000 kvadratnih metara i počeće sa radom u drugoj polovini ove godine. Odatle će do 1.900 zaposlenih skladištiti, birati i slati robu Otto nemačkim kupcima.
“Poljska je veoma važna za evropsku kompaniju kao što je naša. Iznad svega, možemo isporučiti iz Iłowa u velike dijelove Njemačke dan nakon što je narudžba postavljena. Političari i administracija su imali veliku podršku. Istovremeno, proširujemo logistiku skladišta na nemačkim lokacijama,” rekao je Majkl Oto, predsednik Nadzornog odbora i bivši izvršni direktor Otto grupe.