3 min. čitanja

Od promašaja e-trgovine do vrha: Može li vaš sljedeći poduhvat zasjati?

Pokretanje e-commerce poslovanja je uzbudljivo, ali ne uspijeva svaki poduhvat iz prvog pokušaja. Ako vaš početni pohod na online maloprodaju nije ispao kako se očekivalo, ne očajavajte. Evo kako se oporaviti i učiti iz iskustva.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Od promašaja e-trgovine do vrha: Može li vaš sljedeći poduhvat zasjati?
Izvor: Depositphotos

Nerealno je očekivati da će vaš prvi posao biti veliki uspjeh. Možda ste čuli često citiranu statistiku da 90% malih preduzeća propada. Ova brojka je donekle pretjerana, pouzdanija brojka za mala preduzeća je da oko 50% preduzeća propadne u prvih pet godina.

Stopa neuspjeha od 50% još uvijek nije obećavajuća statistika, posebno za nove poduzetnike. Ako ste vođa start-upa, vaša prva tvrtka će očito napraviti mnogo više grešaka od druge ili treće. Bez obzira koliko je dobra vaša ideja, vaš nedostatak iskustva učinit će vas vjerojatnijim da ćete propasti od vaših iskusnijih kolega.

Naravno, postoje načini da se izbjegne kanta za smeće loše statistike. Neki poduzetnici uspijevaju u svojim prvim pokušajima da izgrade posao. Na primjer, prva kompanija Elona Muska, Zip2, bila je uspješna gotovo odmah. Mark Zuckerberg je također imao vrlo malo poslovnog iskustva prije pokretanja Facebooka.

Ali recimo da vaš prvi posao propadne. Kako koristite ovo iskustvo da maksimizirate svoje šanse za konačni poduzetnički uspjeh?

Mentalni oporavak

Depresija, anksioznost i sagorijevanje su česti među poduzetnicima, čak i kada su njihovi start-upovi uspješni. Ako doživite veliki poslovni neuspjeh nakon razdoblja uzbuđenja i napornog rada, možda ćete se osjećati posebno loše. Dajte sebi malo vremena da se emocionalno oporavite. Različiti ljudi imaju različite potrebe. Za neke, provođenje vremena s prijateljima i porodicom ili u grupi podrške je dragocjeno; za druge, bolje je provoditi vrijeme sami.

Na primjer, kada je Steve Jobs bio prisiljen napustiti Apple sredinom 1980-ih, lutao je Europom neko vrijeme, depresivan, pokušavajući pronaći novu motivaciju da nastavi.

Finansijski oporavak

Ako želite zadržati zamah u karijeri, morate se financijski oporaviti. Ovisno o prirodi vašeg poslovnog neuspjeha i vašim osobnim financijama, možete se naći u ranjivom položaju. Možda ste čuli priče o poduzetnicima koji su izgubili velik dio svoje osobne ušteđevine kao rezultat propalog posla.

Analizu

Također je važno provesti neko vrijeme pregledavajući događaje koji su doveli do vašeg poslovnog neuspjeha. Motivirajući faktori za neuspjeh vašeg poslovanja će biti očigledni (kao što je nedostatak novca ili veliki kupac koji propada), ali važno je uzeti holistički pogled i uzeti u obzir sve faktore koji su doveli do ovih ishoda. To ne samo da će vam pomoći da prevladate neuspjeh vašeg poslovanja, već će vas naučiti i važnim lekcijama koje ćete morati naučiti dok gradite svoj sljedeći posao.

Proučite analizu drugih start-upova i poduzetnika. Razgovarajte s mentorom ili iskusnijim poduzetnikom koji vam može dati dodatne smjernice.

Priprema za sljedeću priliku

Nakon što ste postigli neku financijsku stabilnost i uvjereni ste da ste naučili neke važne lekcije o prirodi vašeg poslovnog neuspjeha, možete se početi pripremati za sljedeću priliku. Nakon nekoliko mjeseci daleko od vašeg prethodnog posla, trebali biste biti spremni odlučiti hoćete li se vratiti poduzetništvu ili preusmjeriti svoju energiju prema tradicionalnoj karijeri.

Što god odlučili, vrijedi da:

  • Proširenje vaše mreže
  • Počnite posjećivati više događaja umrežavanja
  • Razgovarajte s ljudima u vašoj industriji

Ne gledajte na neuspjeh vašeg prvog posla kao osobni neuspjeh i nemojte misliti da će vas to spriječiti da imate uspješnu budućnost. Za mnoge poduzetnike, početni neuspjeh je samo prvi korak na dugom putovanju – korak koji može dovesti do mnogo višeg nivoa uspjeha.

Najnovije iz kategorije Posao
Podijelite članak
Slični članci
Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi
4 min. čitanja

Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi

U posljednjih nekoliko godina, Direct-to-Consumer (DTC) brendovi su stekli značajnu trakciju u Evropi. Ovaj poslovni model, koji uključuje brendove koji prodaju direktno kupcima putem svojih online kanala, efikasno zaobilazi tradicionalne maloprodajne posrednike kao što su robne kuće ili tržnice. Posljedično, DTC brendovi su iz temelja preoblikovali maloprodajni krajolik fokusirajući se na personalizirana iskustva, ciljajući tržišne […]

Pročitajte članak
Kako će automatizacija i AI preoblikovati korisničku uslugu
4 min. čitanja

Kako će automatizacija i AI preoblikovati korisničku uslugu

Studija Zendeska pokazuje da će se korisničko iskustvo promijeniti na veliki način. Rukovoditelji misle da će korisničko iskustvo biti potpuno promijenjeno automatizacijom i umjetnom inteligencijom u sljedeće tri godine. U stvari, 80% njih misli da standardni CX više neće postojati.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+