4 min. čitanja

Od klika do kućnog praga Kako logistika pokreće revoluciju online kupovine u Evropi

Uvidi predstavljeni u ovom članku su zasnovani na podacima iz Parcelmonitora, vodećeg autoriteta u logističkoj analitici e-trgovine. Krenimo na vrtoglavu turneju kroz Ujedinjeno Kraljevstvo, Njemačku i Holandiju - trio koji predvodi ovu digitalnu maloprodajnu revoluciju.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Od klika do kućnog praga Kako logistika pokreće revoluciju online kupovine u Evropi
Izvor: Depositphotos

Velika slika: Procvat e-trgovine u Evropi

Prije nego što zaronimo u sitnice, postavimo pozornicu. Evropski sektor e-trgovine je u plamenu, a mi ovdje ne govorimo samo o malom plamenu. Gledamo na projicirani prihod od nevjerojatnih 632,70 milijardi dolara ove godine, s očekivanjima da će se gotovo udvostručiti na 977,40 milijardi dolara do 2029. godine.

Do kraja ove decenije, očekujemo da ćemo vidjeti 446,1 miliona online kupaca širom Evrope. To je kao da cijela populacija Sjedinjenih Država i onda neki, svi kliknu ‘kupi sada’ sa svojih sofa.

Ujedinjeno Kraljevstvo: Krunski dragulj e-trgovine

Započnimo naše putovanje u Ujedinjenom Kraljevstvu, vladajućem prvaku europskog tržišta e-trgovine.

  • Velika Britanija se ne igra kada je u pitanju online kupovina. Sa predviđenim prihodima od 129,70 milijardi dolara u 2024 . godini i sa godišnjom stopom rasta od koje bi srce svakog investitora preskočilo – 7,80%! Do 2029. godine, to bi moglo porasti na 188,80 milijardi USD.
  • Tko pokreće ovaj rast? Pa, do 2029. godine, gledamo 62,7 miliona online kupaca u Velikoj Britaniji. To je gotovo cijela populacija zemlje, koja prihvaća revoluciju digitalne kupovine.
  • Logistički provajderi – to su ljudi koji se brinu da vaše impulsivne kupovine i osnovne kupovine stignu na vaš prag u rekordnom vremenu.

1. DPD UK
– Prosječno tranzitno vrijeme: 1.11 dana (trepnite, i vaš paket je tamo!)
– Omjer isporuke na vrijeme: 88,24%

2. Evri
– Uspjeh isporuke iz prvog pokušaja: 97,61% (nadmašujući i DPD i Royal Mail)

3. Kraljevska pošta
– Carrier issue ometak: 0.77% (najniži od gomile!)
– Dokazujući da ponekad, stari pas zna najbolje trikove.

Source: Depositphotos

Njemačka: Efikasan motor e-trgovine

Sljedeća stanica na našoj europskoj logistici e-trgovine: Njemačka!

  • Igra brojeva – Njemačko tržište e-trgovine pokazuje svoje mišiće s projiciranim prihodima od 98,31 milijardi USD u 2024. godini. I ne usporava, s godišnjom stopom rasta od 8,23% potencijalno ga gurajući na 146,00 milijardi USD do 2029. godine.
  • Kupci – Do 2029. godine očekuju da će 51,8 miliona njemačkih korisnika popuniti svoja virtualna kolica za kupovinu.

1. DHL paket

– Uspjeh isporuke iz prvog pokušaja: 94,79%
– Nedavno su otvorili najveći potpuno automatizirani robotski centar u Njemačkoj.

2. GLS Njemačka
– Prosječno tranzitno vrijeme: 1,32 dana
– Sa skoro 6.000 vozila na putu dnevno.

3. DPD
– Dok se suočavaju s nekim izazovima s omjerom od 10,13%, naporno rade kako bi poboljšali svoju igru.

Holandija: Mala zemlja, velika e-trgovina Energija

Posljednje, ali svakako ne i najmanje važno, prijeđimo na nizozemsku logistiku.

  • Dutch Dynamics – Holandija ima projicirane prihode od e-trgovine od 33,62 milijarde dolara u 2024. godini. Sa stopom rasta od 9,05%, mogao bi dostići 51,84 milijarde USD do 2029. godine.
  • Do 2029. godine, očekuje se da će 13,8 miliona holandskih korisnika biti entuzijasti za online kupovinu. To je skoro 80% stanovništva zemlje!

1. PostNL
– Prosječno tranzitno vrijeme: 1,13 dana

2. DHL
– Uspješnost isporuke iz prvog pokušaja: 98,24%

3. DPD
– Omjer izdavanja prijevoznika: 1,56% (najniži u Holandiji)
– Nedavno okrunjen za najboljeg kurira u anketi MoneySavingExpert.

Završavam to

Evropa postavlja pozornicu za budućnost e-trgovine koja je brža, pouzdanija i uzbudljivija nego ikada prije. Dok jurimo prema budućnosti u kojoj je online kupovina kralj, a dostava istog dana norma, jedna stvar je sigurna – europski logistički sektor e-trgovine je jedan od onih koje treba promatrati. Bilo da ste potrošač, vlasnik tvrtke ili samo slučajni promatrač – to će biti sjajna vožnja!

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+