
7 glavnih razloga zašto Europljani biraju online kupovinu
Nekoliko razloga tjera kupce da kupuju online, kao što su:
- Dostava na kućnu adresu
- Niske cijene
- Dobre ponude
- Pogodnost
- Širi izbor proizvoda
- viši nivoi informacija o proizvodu
- Dostupnost 24/7
Dostava na kućnu adresu je prioritet za 50% ispitanika u Velikoj Britaniji, 43% njemačkih ispitanika i 42% francuskih ispitanika, dok su niske cijene prioritet za 47% ispitanika.

Source: InternetRetailing
Tržišta EU: Upotreba uređaja i kategorije kupovine
Najpopularniji digitalni uređaji među evropskim potrošačima su desktop računari, a slijede laptopi i pametni telefoni. Međutim, upotreba desktopa se smanjila, sa 40% globalnih ispitanika koji kažu da nikada ne kupuju koristeći desktop računar.
Laptopi su popularniji kao uređaji za kupovinu, sa 24% ispitanika koji su izjavili da nikada nisu kupovali koristeći laptop u prošloj godini.
Pametni telefoni su najpopularniji uređaji za kupovinu putem interneta, sa 39% ih uvijek koristi u Francuskoj, 38% u Velikoj Britaniji i 29% u Njemačkoj.
Smart TV trgovina tek treba da dobije popularnost, sa 83% kupaca u Velikoj Britaniji i Njemačkoj koji ga nikada nisu koristili.
Moda i modni dodaci su najpopularnije kategorije proizvoda na internetu, sa 64% kupaca u Beneluksu koji su kupovali modne proizvode u prethodnoj godini i 61% njemačkih kupaca.
Međutim, evropski ispitanici su imali manje šanse da kupuju namirnice putem interneta u prošloj godini od prosjeka 20 zemalja od 41%. Kozmetički i kozmetički proizvodi također su popularniji u zemljama Beneluksa, sa 39% kupaca koji su kupovali elektroniku putem interneta u prošloj godini.
Kućanski proizvodi su popularna online kupovina, sa 41% ispitanika iz zemalja Beneluksa i Njemačke koji su kupili kućanske potrepštine u prošloj godini.

Source: InternetRetailing
Očekivanja isporuke u EU: brzina naspram održivosti
Trgovci i brendovi na tržištima EU moraju ispuniti očekivanja kupaca o brzini isporuke kako bi se efikasno natjecali i osvojili više kupaca. Dostava istog dana je beznačajna za nordijske potrošače, dok je dostava sljedećeg dana visoko cijenjena u Velikoj Britaniji i Francuskoj.
Nordijci se najmanje koriste za dostavu sljedećeg dana, a 41% ih ne uzima u obzir za bilo kakve kupovine.
Francuski potrošači će najvjerovatnije cijeniti ugljično neutralnu dostavu na kućnu adresu, a 75% je cijeni ili je vrlo važno. Ekološki prihvatljiv pristup isporuci je više cijenjen u zemljama Beneluksa (69% kaže da je važan ili vrlo važan) nego u nordijskim zemljama.
Tržišta EU: Ključni uvidi
Istraživanje otkriva značajne varijacije u ponašanju online kupovine na evropskim tržištima, sa jasnim obrascima koji se pojavljuju u preferencijama i prioritetima. Dok digitalna trgovina nastavlja rasti, značajne regionalne razlike postoje u očekivanjima isporuke, obrascima potrošnje i učestalosti kupovine.
Ključni trendovi pokazuju da pametni telefoni prestižu tradicionalno desktop računarstvo kao preferirani uređaj za kupovinu, iako stope usvajanja variraju od regije do regije. Moda i dodaci dominiraju online kupovinom na tržištima.
Ovi nalazi sugeriraju da trgovci na malo moraju usvojiti strategije specifične za tržište, a ne pristup koji odgovara svima prilikom širenja na evropskim tržištima. Razumijevanje i prilagođavanje lokalnim preferencijama u opcijama isporuke, pragovima plaćanja i ekološkoj svijesti bit će ključno za uspjeh u prekograničnoj e-trgovini.