4 min. čitanja

Novo istraživanje pokazuje kako 5 tržišta EU kupuju online

Najnovije istraživanje RetailX-a anketiralo je preko 9.600 kupaca iz 20 zemalja između kolovoza 2023. i svibnja 2024. i otkriva zapanjujuće razlike u načinu na koji Europljani kupuju online. Sveobuhvatna studija pokazuje različite obrasce koji se pojavljuju na tržištima EU - od učestalosti kupovine do preferencija plaćanja. Dok Velika Britanija dominira u sedmičnim cijenama kupovine, Beneluks predstavlja najrazličitije navike potrošnje, u rasponu od minimalne potrošnje do mjesečne kupovine preko 1.200 eura. Kako digitalna trgovina raste, svaka regija pokazuje različite preferencije u brzini isporuke, načinima plaćanja i rutinama kupovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Novo istraživanje pokazuje kako 5 tržišta EU kupuju online
Izvor: Depositphotos

7 glavnih razloga zašto Europljani biraju online kupovinu

Nekoliko razloga tjera kupce da kupuju online, kao što su:

  • Dostava na kućnu adresu
  • Niske cijene
  • Dobre ponude
  • Pogodnost
  • Širi izbor proizvoda
  • viši nivoi informacija o proizvodu
  • Dostupnost 24/7

Dostava na kućnu adresu je prioritet za 50% ispitanika u Velikoj Britaniji, 43% njemačkih ispitanika i 42% francuskih ispitanika, dok su niske cijene prioritet za 47% ispitanika.

How europen shoppers buy online

Source: InternetRetailing

Tržišta EU: Upotreba uređaja i kategorije kupovine

Najpopularniji digitalni uređaji među evropskim potrošačima su desktop računari, a slijede laptopi i pametni telefoni. Međutim, upotreba desktopa se smanjila, sa 40% globalnih ispitanika koji kažu da nikada ne kupuju koristeći desktop računar.

Laptopi su popularniji kao uređaji za kupovinu, sa 24% ispitanika koji su izjavili da nikada nisu kupovali koristeći laptop u prošloj godini.

Pametni telefoni su najpopularniji uređaji za kupovinu putem interneta, sa 39% ih uvijek koristi u Francuskoj, 38% u Velikoj Britaniji i 29% u Njemačkoj.

Smart TV trgovina tek treba da dobije popularnost, sa 83% kupaca u Velikoj Britaniji i Njemačkoj koji ga nikada nisu koristili.

Moda i modni dodaci su najpopularnije kategorije proizvoda na internetu, sa 64% kupaca u Beneluksu koji su kupovali modne proizvode u prethodnoj godini i 61% njemačkih kupaca.

Međutim, evropski ispitanici su imali manje šanse da kupuju namirnice putem interneta u prošloj godini od prosjeka 20 zemalja od 41%. Kozmetički i kozmetički proizvodi također su popularniji u zemljama Beneluksa, sa 39% kupaca koji su kupovali elektroniku putem interneta u prošloj godini.

Kućanski proizvodi su popularna online kupovina, sa 41% ispitanika iz zemalja Beneluksa i Njemačke koji su kupili kućanske potrepštine u prošloj godini.

Two bar charts showing online shopping device usage patterns in European countries vs global average during 2023-2024. The first chart displays laptop usage, while the second shows desktop computer usage.

Source: InternetRetailing

Očekivanja isporuke u EU: brzina naspram održivosti

Trgovci i brendovi na tržištima EU moraju ispuniti očekivanja kupaca o brzini isporuke kako bi se efikasno natjecali i osvojili više kupaca. Dostava istog dana je beznačajna za nordijske potrošače, dok je dostava sljedećeg dana visoko cijenjena u Velikoj Britaniji i Francuskoj.

Nordijci se najmanje koriste za dostavu sljedećeg dana, a 41% ih ne uzima u obzir za bilo kakve kupovine.

Francuski potrošači će najvjerovatnije cijeniti ugljično neutralnu dostavu na kućnu adresu, a 75% je cijeni ili je vrlo važno. Ekološki prihvatljiv pristup isporuci je više cijenjen u zemljama Beneluksa (69% kaže da je važan ili vrlo važan) nego u nordijskim zemljama.

Tržišta EU: Ključni uvidi

Istraživanje otkriva značajne varijacije u ponašanju online kupovine na evropskim tržištima, sa jasnim obrascima koji se pojavljuju u preferencijama i prioritetima. Dok digitalna trgovina nastavlja rasti, značajne regionalne razlike postoje u očekivanjima isporuke, obrascima potrošnje i učestalosti kupovine.

Ključni trendovi pokazuju da pametni telefoni prestižu tradicionalno desktop računarstvo kao preferirani uređaj za kupovinu, iako stope usvajanja variraju od regije do regije. Moda i dodaci dominiraju online kupovinom na tržištima.

Ovi nalazi sugeriraju da trgovci na malo moraju usvojiti strategije specifične za tržište, a ne pristup koji odgovara svima prilikom širenja na evropskim tržištima. Razumijevanje i prilagođavanje lokalnim preferencijama u opcijama isporuke, pragovima plaćanja i ekološkoj svijesti bit će ključno za uspjeh u prekograničnoj e-trgovini.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+