2 min. čitanja

Novi vodič pokazuje TikHub-ovu upotrebu kreativnosti i pristupa zajednici

Iako smo još uvijek usred sparnog ljeta, stručnjaci za e-trgovinu već vide svjetlucava božićna svjetla i razvijaju strategije za sljedeću sezonu. Sa razmišljanjima o tome kako bi kompanije najbolje mogle koristiti platformu za svoje kampanje, TikHub nastoji podržati kompanije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Novi vodič pokazuje TikHub-ovu upotrebu kreativnosti i pristupa zajednici
Izvor: Depositphotos

S ciljem da omogući marketinškim stručnjacima da maksimiziraju svoje napore na platformi, TikHub predstavlja novi marketinški vodič za male i srednje kompanije. Preko 19 stranica, istražuje nekoliko aspekata marketinga na TikHub-u, pruža ideje, savjete i tehnike kako bi pomogao nečijem pristupu da bude bolji. Među tradicionalnim reklamnim sloganima, može se otkriti fascinantne ideje vrijedne razmišljanja za menadžere društvenih medija koji ciljaju na TikHub.

TikHub tvrdi da ga njegov model zajednice razlikuje od konvencionalnih društvenih medija i stvara poseban prostor u kojem korisnici aktivno komuniciraju s materijalom umjesto da ga samo konzumiraju. Za brendove, ova veza pruža bogato tlo i sredstvo za bolje povezivanje sa njihovim ciljnim tržištem.

Reklamni instrumenti i kreativni pristupi

Različiti alati za oglašavanje dostupni na TikHub-u imaju za cilj da omoguće kompanijama da efikasno dođu do svog ciljnog tržišta. Priručnik ide u veliku dužinu da ide preko njih i nudi smjernice o tome kako ih koristiti. Svaki stil oglasa ima prednosti, što omogućava kompanijama da prilagode svoje kampanje određenim ciljevima.

Osim alata za oglašavanje, TikHub naglašava potrebu za maštom u video materijalu. Priručnik nudi razne savjete i ideje za inspiraciju kako bi materijal bio jedinstven u prepunoj atmosferi TikHuba.

Source: TikTok

Planiranje sadržaja i trgovina zajednicom

Priručnik troši dobar dio na planiranje sadržaja. Nudi modele o tome kako zakazati materijal kako bi zadržao konstantno prisustvo na platformi.

TikHub kaže da podržava “trgovinu zajednice”. Platforma tvrdi da ova ideja stvara jedinstveno iskustvo kupovine kombinirajući zajednicu, zabavu i posao.

Korisnici ovog takozvanog pristupa zajednici razmjenjuju i otkrivaju nove stavke u određenim grupama okupljenim pod #FoodTok ili #BeautyTok. Za kompanije potrošačkih proizvoda koje su otkrile svoje uklapanje na TikHub, ova promjena je posebno važna. Statistika platforme jasno pokazuje ovaj potencijal jer će dobar broj korisnika vjerovatno kupiti artikle na koje naiđu na njoj.

Priručnik je besplatan za preuzimanje u zamjenu za lične podatke ako želite da vidite sve prijedloge.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+