
A raznolika je i prezentacija koju je LinkedIn donio u saradnji sa MAGNA Media Trials. Nedavna istraživanja ovih kompanija govore o ključnim faktorima koji utiču na uspjeh u B2B oglašavanju. U slobodno dostupnom dokumentu od 22 stranice, pruža informacije o performansama kampanja na LinkedInu. Kako to učiniti?
Video reklame nadmašuju druge formate
Ispostavilo se da su video oglasi na LinkedIn-u posebno efikasni. U poređenju sa drugim vrstama oglasa, oni generiraju veći angažman u ključnim pokazateljima učinka. Banner reklame također postižu dobre rezultate, ali video ostaje preferirani format za bolje rezultate.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn
Jasnoća poruke i kreativnost idu ruku pod ruku
U B2B-u, ljudi na pozicijama donošenja odluka naglašavaju jasne i jasne poruke u oglasima. Iako je kreativnost važna, primarni cilj bi trebao biti jasnoća kako bi poruka odjeknula kod profesionalne publike.
Iako su jasno formulirane poruke važne, studija tvrdi da B2B publika još uvijek cijeni kreativan i zanimljiv sadržaj. Međutim, većina trenutnih kampanja ne uspijeva u tom pogledu, ukazujući na značajnu priliku za brendove koji mogu kombinirati kreativnost s jasnom porukom.
Humoristični sadržaj često ne ispunjava očekivanja u B2B kampanjama. Ako razmišljate o korištenju humora, važno je temeljito testirati svoje poruke s ciljanom publikom kako biste izbjegli potencijalne zamke.
Humor je poput soli – pazite na doziranje.
Za profesionalce u e-trgovini, studija sugerira da bi kombiniranje kreativnosti sa jasnom, konciznom porukom u video formatu moglo biti uspješna strategija u B2B oglašavanju. Usredotočite se na isporuku poruke koja će odjeknuti kod ciljne publike. Da biste se istaknuli na trenutnom tržištu, pokušajte pronaći ravnotežu između kreativnosti i profesionalizma.