2 min. čitanja

Novi uvidi u B2B kampanje na LinkedInu

Oni koji žele uspjeti u B2B marketingu moraju razumjeti potrebe i motivacije drugih kompanija. Za razliku od B2C marketinga, koji često radi s emocionalnim impulsima, B2B marketing gradi na dugoročnim odnosima, povjerenju i profesionalnoj stručnosti. To znači da strategija mora biti prilagođena svakom klijentu. Jednom riječju, to je zaista raznoliko.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Novi uvidi u B2B kampanje na LinkedInu
Izvor: Depositphotos

A raznolika je i prezentacija koju je LinkedIn donio u saradnji sa MAGNA Media Trials. Nedavna istraživanja ovih kompanija govore o ključnim faktorima koji utiču na uspjeh u B2B oglašavanju. U slobodno dostupnom dokumentu od 22 stranice, pruža informacije o performansama kampanja na LinkedInu. Kako to učiniti?

Video reklame nadmašuju druge formate

Ispostavilo se da su video oglasi na LinkedIn-u posebno efikasni. U poređenju sa drugim vrstama oglasa, oni generiraju veći angažman u ključnim pokazateljima učinka. Banner reklame također postižu dobre rezultate, ali video ostaje preferirani format za bolje rezultate.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Jasnoća poruke i kreativnost idu ruku pod ruku

U B2B-u, ljudi na pozicijama donošenja odluka naglašavaju jasne i jasne poruke u oglasima. Iako je kreativnost važna, primarni cilj bi trebao biti jasnoća kako bi poruka odjeknula kod profesionalne publike.

Iako su jasno formulirane poruke važne, studija tvrdi da B2B publika još uvijek cijeni kreativan i zanimljiv sadržaj. Međutim, većina trenutnih kampanja ne uspijeva u tom pogledu, ukazujući na značajnu priliku za brendove koji mogu kombinirati kreativnost s jasnom porukom.

Humoristični sadržaj često ne ispunjava očekivanja u B2B kampanjama. Ako razmišljate o korištenju humora, važno je temeljito testirati svoje poruke s ciljanom publikom kako biste izbjegli potencijalne zamke.

Humor je poput soli – pazite na doziranje.

Za profesionalce u e-trgovini, studija sugerira da bi kombiniranje kreativnosti sa jasnom, konciznom porukom u video formatu moglo biti uspješna strategija u B2B oglašavanju. Usredotočite se na isporuku poruke koja će odjeknuti kod ciljne publike. Da biste se istaknuli na trenutnom tržištu, pokušajte pronaći ravnotežu između kreativnosti i profesionalizma.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU