2 min. čitanja

Nordijski rast e-trgovine: Tržište će dostići 56 milijardi dolara do 2027. godine

Uprkos teškim ekonomskim uslovima, nordijska industrija e-trgovine pokazuje otpornost i potencijal rasta, prema najnovijem izvještaju Nordics 360 2024. Sa visokom digitalnom zrelošću i gotovo univerzalnim pristupom internetu u cijeloj regiji, online maloprodaja nastavlja nadmašivati tradicionalni rast maloprodaje uprkos inflacijskim pritiscima i različitim prognozama BDP-a.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Nordijski rast e-trgovine: Tržište će dostići 56 milijardi dolara do 2027. godine
Izvor: Depositphotos

Nordic E-commerce Overview

Sa populacijom od 27,6 miliona, regija konstantno ima viši BDP po glavi stanovnika od prosjeka za sjevernu Evropu.

Regija se suočava sa ekonomskim vjetrovima, uključujući visoke kamatne stope, inflacijske pritiske i recesiju u Finskoj. Uprkos ovim izazovima, nordijska e-trgovina održava rast, posebno u Danskoj, gdje se očekuje da će BDP porasti za 1,9% u 2024. godini.

Uprkos stopi nezaposlenosti od 6,1%, što je niže od stope iz 2022. godine, povjerenje potrošača ostalo je nisko u 2023. godini zbog visoke inflacije.

Veliki trgovci su pokazali fleksibilnost u ovom okruženju. Švedski modni trgovac Boozt izvijestio je o snažnoj prodaji tokom perioda Crnog petka 2023. godine, a izvršni direktor Hermann Haraldsson istaknuo je kupovinu u više kategorija i veće prosječne vrijednosti narudžbi u Q1 2024.

Kesko-ov odjel za prehrambene proizvode u Finskoj je efikasno koristio digitalnu personalizaciju i umjetnu inteligenciju kako bi se suprotstavio prelasku potrošača na privatne robne marke.

Ekonomske projekcije specifične za zemlju se razlikuju

  • Očekuje se da će Danska predvoditi sa rastom BDP-a od 1,9% u 2024. godini
  • slijede Norveška (1%) i Švedska (0,4%)
  • dok se očekuje da će Finska nastaviti doživljavati recesiju sa rastom od -1%
Nordic ecommerce

Source: Internetretailing

Prihodi i potrošački trendovi

Uprkos ekonomskim poteškoćama, e-trgovina raste snažnom brzinom. Prema izvještaju:

  • Nordijska e-trgovina će generirati ukupno 56 milijardi dolara prihoda do 2027. godine
  • U Danskoj, 25% online kupaca planira povećati svoju potrošnju, u odnosu na 19%
  • 40% norveških i danskih potrošača očekuje da će više kupovati namirnice putem interneta
  • Online moda je porasla za 30%, dok je elektronika porasla za 21%.
  • Sa 83% online kupaca koji kupuju u inozemstvu , a 44% to čini na mjesečnoj bazi, prekogranična kupovina je i dalje vrlo popularna
  • Temu, Zalando i Amazonov švedski su glavni konkurenti

Uprkos trenutnim ekonomskim izazovima, regija je dobro pozicionirana za nastavak rasta e-trgovine zbog visokog BDP-a po glavi stanovnika i digitalne zrelosti, što uključuje gotovo univerzalni pristup internetu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+