2 min. čitanja

Nordijska e-trgovina se mijenja zbog mladih kupaca

Prema PostNordovoj studiji, nordijska e-trgovina se brzo mijenja, a mladi ljudi predvode ovu transformaciju. Njihove kupovne navike preoblikuju digitalnu maloprodaju u Danskoj, Norveškoj, Švedskoj i drugim nordijskim zemljama.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Nordijska e-trgovina se mijenja zbog mladih kupaca
Izvor: Depositphotos

Kupovne navike različitih generacija

U nordijskoj regiji, ljudi različite dobi kupuju online po vrlo različitim cijenama. Ljudi iz Danske (18-29 godina) i Norveške (30-49 godina) su najaktivniji online kupci. Kada je riječ o starijim kupcima, Švedska i Danska su zanimljive. Ljudi u dobi od 65 do 79 godina imaju dvostruko veću vjerovatnoću od ljudi u drugim nordijskim zemljama da kupuju online jednom sedmično.

Švedska je jedna od rijetkih nordijskih zemalja u kojoj starost nema toliko utjecaja na to koliko često ljudi kupuju. Ali širom regije, ljudi stariji od 50 godina kupuju online rjeđe svake sedmice, što pokazuje da je upotreba e-trgovine jasno različita između generacija.

Kako različite generacije žele da se stvari isporuče

Snažna želja mladih ljudi za fleksibilnošću i malo ljudske interakcije mijenja ono što ljudi očekuju od usluga dostave. Za razliku od svojih starijih kolega, oni su iznenađujuće otvoreni za nove ideje kao što su paketomati i novi načini isporuke paketa. To je vrlo različito od starijih potrošača, koji više cijene sigurnost i poznavanje i obično biraju tradicionalne servisne točke i kućnu dostavu.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Mladi ljudi vode nove ideje za plaćanje

Najveća razlika može biti u tome kako ljudi odluče platiti. Mladi ljudi prednjače u korištenju opcija mobilnog plaćanja. Način na koji ljudi plaćaju se mijenja jer vole opcije trenutnog plaćanja kao što su Swish, Vipps i MobilePay, kao i digitalne novčanike kao što su Apple Pay i Google Pay.

Mladi ljudi u nordijskim zemljama imaju dvostruko veću vjerovatnoću od starijih ljudi da koriste mobilna plaćanja. To znači da u budućnosti mobilna plaćanja mogu postati norma umjesto izuzetka.

Preffered payment method

Source: Postnord

Pogled unaprijed

Za budućnost nordijske e-trgovine, važno je razumjeti ove razlike između generacija. Ukusi mlađih potrošača , posebno koliko su otvoreni za digitalna rješenja i fleksibilnost, mogu nam reći mnogo o tome gdje će online kupovina ići u budućnosti u regiji.

Kako ovi mlađi kupci dobijaju veću kupovnu moć, njihov ukus će vjerovatno postaviti standard za online kupovinu u nordijskim zemljama.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+