
Kupovne navike različitih generacija
U nordijskoj regiji, ljudi različite dobi kupuju online po vrlo različitim cijenama. Ljudi iz Danske (18-29 godina) i Norveške (30-49 godina) su najaktivniji online kupci. Kada je riječ o starijim kupcima, Švedska i Danska su zanimljive. Ljudi u dobi od 65 do 79 godina imaju dvostruko veću vjerovatnoću od ljudi u drugim nordijskim zemljama da kupuju online jednom sedmično.
Švedska je jedna od rijetkih nordijskih zemalja u kojoj starost nema toliko utjecaja na to koliko često ljudi kupuju. Ali širom regije, ljudi stariji od 50 godina kupuju online rjeđe svake sedmice, što pokazuje da je upotreba e-trgovine jasno različita između generacija.
Kako različite generacije žele da se stvari isporuče
Snažna želja mladih ljudi za fleksibilnošću i malo ljudske interakcije mijenja ono što ljudi očekuju od usluga dostave. Za razliku od svojih starijih kolega, oni su iznenađujuće otvoreni za nove ideje kao što su paketomati i novi načini isporuke paketa. To je vrlo različito od starijih potrošača, koji više cijene sigurnost i poznavanje i obično biraju tradicionalne servisne točke i kućnu dostavu.

Source: Postnord
Mladi ljudi vode nove ideje za plaćanje
Najveća razlika može biti u tome kako ljudi odluče platiti. Mladi ljudi prednjače u korištenju opcija mobilnog plaćanja. Način na koji ljudi plaćaju se mijenja jer vole opcije trenutnog plaćanja kao što su Swish, Vipps i MobilePay, kao i digitalne novčanike kao što su Apple Pay i Google Pay.
Mladi ljudi u nordijskim zemljama imaju dvostruko veću vjerovatnoću od starijih ljudi da koriste mobilna plaćanja. To znači da u budućnosti mobilna plaćanja mogu postati norma umjesto izuzetka.

Source: Postnord
Pogled unaprijed
Za budućnost nordijske e-trgovine, važno je razumjeti ove razlike između generacija. Ukusi mlađih potrošača , posebno koliko su otvoreni za digitalna rješenja i fleksibilnost, mogu nam reći mnogo o tome gdje će online kupovina ići u budućnosti u regiji.
Kako ovi mlađi kupci dobijaju veću kupovnu moć, njihov ukus će vjerovatno postaviti standard za online kupovinu u nordijskim zemljama.