2 min. čitanja

Njemačka blagdanska kupovina 2024: 50% planira zadržati ili povećati potrošnju

Kako se blagdanska sezona približava, novi izvještaj otkriva obećavajuće trendove za njemačku blagdansku kupovinu. S gotovo polovicom njemačkih potrošača koji planiraju održati ili povećati svoje budžete za božićne poklone, trgovci su spremni za snažnu sezonu. Ova sveobuhvatna studija o njemačkoj blagdanskoj kupovini, zasnovana na anketi od 10.000 potrošača i opsežnim podacima o prodaji, nudi vrijedne uvide u ponašanje potrošača i naglašava mogućnosti za preduzeća da maksimiziraju svoj blagdanski prodajni potencijal.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Njemačka blagdanska kupovina 2024: 50% planira zadržati ili povećati potrošnju
Izvor: Depositphotos

Njemački potrošači pokazuju snažnu posvećenost blagdanskoj potrošnji

eBay-ov “Weihnachtsshopping Report 2024” otkriva pozitivne izglede za njemačko blagdansko maloprodajno tržište. Gotovo polovina njemačkih potrošača planira zadržati ili povećati svoje budžete za božićne poklone u odnosu na prošlu godinu, a samo petina namjerava smanjiti potrošnju. Izvještaj naglašava da je božićna sezona kupovine započela krajem kolovoza, s interesom potrošača koji je dosegao vrhunac u tri tjedna prije Cyber tjedna u studenom. Ovaj produženi period kupovine nudi trgovcima značajnu priliku da uhvate blagdansku prodaju strateškim tempiranjem svojih promocija i upravljanjem zalihama.

Trendovi blagdanske kupovine pokazuju rani angažman potrošača

Izvještaj, koji je zasnovan na anketi Civeya na 10.000 njemačkih potrošača , također je pogledao podatke o prodaji iz eBay.de. Ovi podaci su pokazali da je došlo do ranog porasta potražnje za različitim kategorijama proizvoda, kao što su elektronika, moda, kozmetički proizvodi, sportska oprema, namještaj i igračke.

Arnaud Valion Gueutal, direktor oglašavanja za Centralnu Evropu na eBayu, komentirao je rezultate:

“Potražnja za božićnim poklonima ostaje snažna, pružajući značajnu priliku njemačkim trgovcima tokom blagdanske sezone 2024.”

eBay je implementirao poboljšane alate za oglašavanje i rješenja za prodavce, kao što je novi Advertising Cockpit, kako bi kapitalizirao ovaj trend. Cilj ovih poboljšanja je da pomognu trgovcima u poboljšanju vidljivosti njihovih proizvoda i povećanju njihove božićne prodaje na platformi.

Izvještaj naglašava značaj rane pripreme i ciljanog oglašavanja za e-commerce preduzeća kako bi se pobudio interes potrošača tokom produženog perioda blagdanske kupovine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+