
Njemački potrošači pokazuju snažnu posvećenost blagdanskoj potrošnji
eBay-ov “Weihnachtsshopping Report 2024” otkriva pozitivne izglede za njemačko blagdansko maloprodajno tržište. Gotovo polovina njemačkih potrošača planira zadržati ili povećati svoje budžete za božićne poklone u odnosu na prošlu godinu, a samo petina namjerava smanjiti potrošnju. Izvještaj naglašava da je božićna sezona kupovine započela krajem kolovoza, s interesom potrošača koji je dosegao vrhunac u tri tjedna prije Cyber tjedna u studenom. Ovaj produženi period kupovine nudi trgovcima značajnu priliku da uhvate blagdansku prodaju strateškim tempiranjem svojih promocija i upravljanjem zalihama.
Trendovi blagdanske kupovine pokazuju rani angažman potrošača
Izvještaj, koji je zasnovan na anketi Civeya na 10.000 njemačkih potrošača , također je pogledao podatke o prodaji iz eBay.de. Ovi podaci su pokazali da je došlo do ranog porasta potražnje za različitim kategorijama proizvoda, kao što su elektronika, moda, kozmetički proizvodi, sportska oprema, namještaj i igračke.
Arnaud Valion Gueutal, direktor oglašavanja za Centralnu Evropu na eBayu, komentirao je rezultate:
“Potražnja za božićnim poklonima ostaje snažna, pružajući značajnu priliku njemačkim trgovcima tokom blagdanske sezone 2024.”
eBay je implementirao poboljšane alate za oglašavanje i rješenja za prodavce, kao što je novi Advertising Cockpit, kako bi kapitalizirao ovaj trend. Cilj ovih poboljšanja je da pomognu trgovcima u poboljšanju vidljivosti njihovih proizvoda i povećanju njihove božićne prodaje na platformi.
Izvještaj naglašava značaj rane pripreme i ciljanog oglašavanja za e-commerce preduzeća kako bi se pobudio interes potrošača tokom produženog perioda blagdanske kupovine.