3 min. čitanja

Najbolji svjetski trgovci e-trgovinom će dostići 6,56 biliona dolara u 2025. godini

Najnoviji izvještaj Retail Week-a donosi nove uvide u tržište o glavnim kompanijama za e-trgovinu. Tekuća potraga potrošača za isplativim opcijama kupovine dovela je vrhunske trgovce da razviju digitalne strategije koje uspješno vraćaju kupce u njihova virtualna kolica za kupovinu. Industrija e-trgovine nastavlja se brzo širiti jer analitičari predviđaju da će dostići 6,56 biliona dolara u 2025. godini sa povećanjem od 7,8% u odnosu na ovu godinu. Shopify stručnjaci predviđaju da će prodaja e-trgovine premašiti 8 triliona dolara tokom 2028. godine.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Najbolji svjetski trgovci e-trgovinom će dostići 6,56 biliona dolara u 2025. godini
Izvor: Depositphotos

Vrhunske e-commerce elektrane svijeta

  • Alibaba: Pokrenula je B2B pretraživač pod nazivom Accio, koji je dostigao 500.000 malih i srednjih korisnika i povećao stopu konverzije za gotovo 30%.
  • Amazon: Implementacija “vizije-potpomognute” tehnologije pronalaženja paketa koja smanjuje napor vozača za 67% i štedi preko 30 minuta po ruti isporuke. Postigao je stopu konverzije od 10,75% u 2024. godini.
  • Čizme: Jačanje svoje pozicije na tržištu ljepote, pokretanje usluga brze isporuke i iskorištavanje podataka o kupcima za razvoj zdravstvenih usluga. Digitalna prodaja porasla je za 23% u odnosu na prethodnu godinu.
  • Currys: Fokusiran na digitalnu transformaciju sa elektronskim označavanjem polica, digitalnim sistemima čekanja i partnerstvom sa Microsoftom kako bi iskoristio AI tehnologiju.
  • Sljedeće: Dostigao je prekretnicu od 1 milijarde funti, šireći se u Indiju kroz partnerstvo sa Myntrom i lansirajući luksuznu platformu Seasons.
  • Ocado Retail: Iskoristio je robotiku i automatizaciju za bržu obradu narudžbi, sa robotima koji omogućavaju da se narudžba od 50 artikala pokupi u samo 10 minuta.
  • Tesco: Pilotiranje personaliziranih Clubcard popusta na osnovu ponašanja pri kupovini i pokretanje online tržišta sa preko 20.000 proizvoda trećih strana.
  • The Very Group: Ulaganje u AI i podatkovna rješenja, korištenje modeliranja vođenog umjetnom inteligencijom za poboljšanje predviđanja dionica i pokretanje maloprodajne medijske platforme pod nazivom Very Media Group.
  • Walmart: Predstavljamo iskustva kupovine u metaverzumu putem Robloxa i društvene platforme pod nazivom “Kupujte s prijateljima” kako bismo privukli mlađe kupce.

Sa 81% anketiranih potrošača koji favoriziraju preduzeća koja pružaju prilagođena iskustva, personalizacija je postala sveti gral. Još jedan front koji se osvaja je fleksibilnost plaćanja; John Lewis je radio sa Klarnom kako bi svojim online potrošačima pružio “ kupi sada-plati kasnije “, dok je Currys pokrenuo “flexpay” za fleksibilne opcije plaćanja.

Društvena trgovina još uvijek napreduje jer se predviđa da će dostići 6,2 biliona dolara globalno do 2030. godine. Podrijetlom iz Kine, livestream kupovina se razvila u industriju vrijednu 512 milijardi dolara. Do 2026. godine, predviđa se da će činiti čak 20% ukupne prodaje e-trgovine u Velikoj Britaniji.

Izvještaj Retail Week-a naglašava pet glavnih taktika za trgovce koji žele poboljšati svoje prisustvo u e-trgovini:

  • Ulaganje u umjetnu inteligenciju u cijelom lancu vrijednosti
  • Budućnost sa pametnim inovacijama u digitalnom plaćanju
  • Korištenje programa lojalnosti i uvida u podatke
  • Naglasak na brzoj isporuci
  • Oduševljavanje potrošača sa zanimljivim online iskustvima
Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+