
Vrhunske e-commerce elektrane svijeta
- Alibaba: Pokrenula je B2B pretraživač pod nazivom Accio, koji je dostigao 500.000 malih i srednjih korisnika i povećao stopu konverzije za gotovo 30%.
- Amazon: Implementacija “vizije-potpomognute” tehnologije pronalaženja paketa koja smanjuje napor vozača za 67% i štedi preko 30 minuta po ruti isporuke. Postigao je stopu konverzije od 10,75% u 2024. godini.
- Čizme: Jačanje svoje pozicije na tržištu ljepote, pokretanje usluga brze isporuke i iskorištavanje podataka o kupcima za razvoj zdravstvenih usluga. Digitalna prodaja porasla je za 23% u odnosu na prethodnu godinu.
- Currys: Fokusiran na digitalnu transformaciju sa elektronskim označavanjem polica, digitalnim sistemima čekanja i partnerstvom sa Microsoftom kako bi iskoristio AI tehnologiju.
- Sljedeće: Dostigao je prekretnicu od 1 milijarde funti, šireći se u Indiju kroz partnerstvo sa Myntrom i lansirajući luksuznu platformu Seasons.
- Ocado Retail: Iskoristio je robotiku i automatizaciju za bržu obradu narudžbi, sa robotima koji omogućavaju da se narudžba od 50 artikala pokupi u samo 10 minuta.
- Tesco: Pilotiranje personaliziranih Clubcard popusta na osnovu ponašanja pri kupovini i pokretanje online tržišta sa preko 20.000 proizvoda trećih strana.
- The Very Group: Ulaganje u AI i podatkovna rješenja, korištenje modeliranja vođenog umjetnom inteligencijom za poboljšanje predviđanja dionica i pokretanje maloprodajne medijske platforme pod nazivom Very Media Group.
- Walmart: Predstavljamo iskustva kupovine u metaverzumu putem Robloxa i društvene platforme pod nazivom “Kupujte s prijateljima” kako bismo privukli mlađe kupce.
Sa 81% anketiranih potrošača koji favoriziraju preduzeća koja pružaju prilagođena iskustva, personalizacija je postala sveti gral. Još jedan front koji se osvaja je fleksibilnost plaćanja; John Lewis je radio sa Klarnom kako bi svojim online potrošačima pružio “ kupi sada-plati kasnije “, dok je Currys pokrenuo “flexpay” za fleksibilne opcije plaćanja.
Društvena trgovina još uvijek napreduje jer se predviđa da će dostići 6,2 biliona dolara globalno do 2030. godine. Podrijetlom iz Kine, livestream kupovina se razvila u industriju vrijednu 512 milijardi dolara. Do 2026. godine, predviđa se da će činiti čak 20% ukupne prodaje e-trgovine u Velikoj Britaniji.
Izvještaj Retail Week-a naglašava pet glavnih taktika za trgovce koji žele poboljšati svoje prisustvo u e-trgovini:
- Ulaganje u umjetnu inteligenciju u cijelom lancu vrijednosti
- Budućnost sa pametnim inovacijama u digitalnom plaćanju
- Korištenje programa lojalnosti i uvida u podatke
- Naglasak na brzoj isporuci
- Oduševljavanje potrošača sa zanimljivim online iskustvima