2 min. čitanja

Mreža Instagram profila možda spremna za preobrazbu

Je li ovo kraj pedantno odabranih Instagram izgleda? Riječ kaže da se mreže korisničkih profila prebacuju iz kvadratnog formata u vertikalni raspored.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Mreža Instagram profila možda spremna za preobrazbu
Izvor: Depositphotos

Čini se da se Instagram udaljava od klasičnih kvadratnih sličica na korisničkim profilima, odlučujući se umjesto toga za vertikalnu mrežu. Ova promjena, koju je naglasio šef Instagrama Adam Mosseri, odražava rastući naglasak platforme na video sadržaju, posebno Reels. Mosseri smatra da novi format mreže bolje odgovara dimenzijama Reelsa i vertikalnih videa, utirući put za konzistentniju prezentaciju sadržaja.

Source: Lindsey Gamble

Šta to znači za e-trgovinu

1. Remont vizualne strategije: Prelazak na vertikalne sličice zahtijeva ponovno promišljanje strategija sadržaja. Iako bi novi format mogao ponuditi više prostora za svaku sliku, potencijalno povećavajući vidljivost proizvoda, to bi također moglo značiti povratak na ploču za crtanje o tome kako su proizvodi prikazani na mreži vašeg profila.
2. Video zauzima središnje mjesto: Dolazak vertikalne mreže, ruku pod ruku sa Reelsom, vjerovatno će povećati očekivanja korisnika za video sadržaj. Brendovi koji tek trebaju umočiti svoje prste u video vode možda bi trebali razmotriti davanje prioriteta ovom formatu kako bi držali korak s konkurencijom.
3. Vizualni utjecaj: Ako ste uložili vrijeme u izradu vizualno kohezivnog Instagram profila, pripremite se – ova promjena bi mogla baciti ključ u radove vašeg trenutnog izgleda. Da biste održali vizualnu privlačnost, morat ćete se prilagoditi i napraviti promjene.

Ipak, još uvijek smo u domenu špekulacija. Budući da je u fazi testiranja, sve se može promijeniti. Kao što Lindsey Gamble, koja je objavila vijest o planiranim promjenama, ističe, još uvijek postoji šansa da se kvadrati zadrže:

“S obzirom na neke početne povratne informacije, Instagram bi mogao povući utikač testiranja ili ponuditi korisnicima izbor između novog pravougaonog formata i tradicionalnog.”

Ipak, potez Instagrama jasno signalizira njegov sve veći fokus na video sadržaj. Marketinški brendovi e-trgovine bi dobro predvidjeli ove promjene i prilagodili svoje marketinške strategije u skladu s tim kako bi održali snažno vizualno prisustvo na platformi.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+