
Čini se da se Instagram udaljava od klasičnih kvadratnih sličica na korisničkim profilima, odlučujući se umjesto toga za vertikalnu mrežu. Ova promjena, koju je naglasio šef Instagrama Adam Mosseri, odražava rastući naglasak platforme na video sadržaju, posebno Reels. Mosseri smatra da novi format mreže bolje odgovara dimenzijama Reelsa i vertikalnih videa, utirući put za konzistentniju prezentaciju sadržaja.

Source: Lindsey Gamble
Šta to znači za e-trgovinu
1. Remont vizualne strategije: Prelazak na vertikalne sličice zahtijeva ponovno promišljanje strategija sadržaja. Iako bi novi format mogao ponuditi više prostora za svaku sliku, potencijalno povećavajući vidljivost proizvoda, to bi također moglo značiti povratak na ploču za crtanje o tome kako su proizvodi prikazani na mreži vašeg profila.
2. Video zauzima središnje mjesto: Dolazak vertikalne mreže, ruku pod ruku sa Reelsom, vjerovatno će povećati očekivanja korisnika za video sadržaj. Brendovi koji tek trebaju umočiti svoje prste u video vode možda bi trebali razmotriti davanje prioriteta ovom formatu kako bi držali korak s konkurencijom.
3. Vizualni utjecaj: Ako ste uložili vrijeme u izradu vizualno kohezivnog Instagram profila, pripremite se – ova promjena bi mogla baciti ključ u radove vašeg trenutnog izgleda. Da biste održali vizualnu privlačnost, morat ćete se prilagoditi i napraviti promjene.
Ipak, još uvijek smo u domenu špekulacija. Budući da je u fazi testiranja, sve se može promijeniti. Kao što Lindsey Gamble, koja je objavila vijest o planiranim promjenama, ističe, još uvijek postoji šansa da se kvadrati zadrže:
“S obzirom na neke početne povratne informacije, Instagram bi mogao povući utikač testiranja ili ponuditi korisnicima izbor između novog pravougaonog formata i tradicionalnog.”
Ipak, potez Instagrama jasno signalizira njegov sve veći fokus na video sadržaj. Marketinški brendovi e-trgovine bi dobro predvidjeli ove promjene i prilagodili svoje marketinške strategije u skladu s tim kako bi održali snažno vizualno prisustvo na platformi.