
Koristili su automatizaciju i umjetnu inteligenciju kako bi osmislili odjeću na temelju svog starog “batwing” logotipa i boja svojih novih Razr telefona. Šest boja, šest telefona, i puno “što dovraga gledamo?”
Sastavili su ovaj kratki 30 sekundi dug video, gdje imate kompjuterski generisane modele koji se šepure u ovim AI dizajniranim odjevnim kombinacijama.
“Sa ovom hrabrom kampanjom, Motorola se pozicionira ne samo kao tehnološki lider, već i kao modna ikona”, navodi se u saopštenju.
Cijela stvar je timski rad s francuskom agencijom koja se zove Heaven. Ali evo kickera – uvezali su neke stvarne influencere @dressingleloo i @thedwardsad za video koji prikazuje odjeću koja odgovara različitim bojama nove linije telefona.
To nas je natjeralo na razmišljanje. Hoćemo li vidjeti ove modne revije automatizacije i umjetne inteligencije svaki put kada padne novi telefon? A što je s influencerima? To se već polako događa – ponekad je teško reći gledate li stvarnog influencera ili kreaciju umjetne inteligencije. Idemo li prema svijetu u kojem se AI influenceri natječu s pravim? Linije postaju sve mutnije iz dana u dan, i to je i fascinantno i pomalo uznemirujuće.
Ne znamo da li je ovo genijalnost ili ludilo, ali Motorola definitivno tjera ljude da pričaju. I ne radi se samo o telefonima – ovo bi moglo biti ogromno i za e-trgovinu. Zamislite da pretražujete online trgovinu i vidite modele generirane umjetnom inteligencijom kako nose odjeću koja odgovara gadgetu koji razmišljate kupiti. Ili virtualne probne gdje možete vidjeti kako telefon izgleda s vašim stilom prije nego što kupite.
Šta misliš? Da li je ovo budućnost prodaje telefona, a možda čak i drugih proizvoda na mreži, ili su izgubili zaplet? U svakom slučaju, to je sigurno uzdrmanje stvari na digitalnom tržištu.