2 min. čitanja

Motorola spaja AI i modu u vrhunskoj telefonskoj kampanji

Motorola je pokrenula inovativnu novu kampanju. Predstavili su kampanju pod nazivom "Styled With Moto", koja kombinira elemente dizajna njihovih telefona s futurističkim modnim konceptima. Kampanja je izazvala značajan interes i diskusiju u industriji.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Motorola spaja AI i modu u vrhunskoj telefonskoj kampanji
Izvor: YouTube

Koristili su automatizaciju i umjetnu inteligenciju kako bi osmislili odjeću na temelju svog starog “batwing” logotipa i boja svojih novih Razr telefona. Šest boja, šest telefona, i puno “što dovraga gledamo?”

Sastavili su ovaj kratki 30 sekundi dug video, gdje imate kompjuterski generisane modele koji se šepure u ovim AI dizajniranim odjevnim kombinacijama.

“Sa ovom hrabrom kampanjom, Motorola se pozicionira ne samo kao tehnološki lider, već i kao modna ikona”, navodi se u saopštenju.

Cijela stvar je timski rad s francuskom agencijom koja se zove Heaven. Ali evo kickera – uvezali su neke stvarne influencere @dressingleloo i @thedwardsad za video koji prikazuje odjeću koja odgovara različitim bojama nove linije telefona.



To nas je natjeralo na razmišljanje. Hoćemo li vidjeti ove modne revije automatizacije i umjetne inteligencije svaki put kada padne novi telefon? A što je s influencerima? To se već polako događa – ponekad je teško reći gledate li stvarnog influencera ili kreaciju umjetne inteligencije. Idemo li prema svijetu u kojem se AI influenceri natječu s pravim? Linije postaju sve mutnije iz dana u dan, i to je i fascinantno i pomalo uznemirujuće.

Ne znamo da li je ovo genijalnost ili ludilo, ali Motorola definitivno tjera ljude da pričaju. I ne radi se samo o telefonima – ovo bi moglo biti ogromno i za e-trgovinu. Zamislite da pretražujete online trgovinu i vidite modele generirane umjetnom inteligencijom kako nose odjeću koja odgovara gadgetu koji razmišljate kupiti. Ili virtualne probne gdje možete vidjeti kako telefon izgleda s vašim stilom prije nego što kupite.

Šta misliš? Da li je ovo budućnost prodaje telefona, a možda čak i drugih proizvoda na mreži, ili su izgubili zaplet? U svakom slučaju, to je sigurno uzdrmanje stvari na digitalnom tržištu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+