1 min. čitanja

Meta već razmišlja o Božiću. Izdao je vodič za pomoć u pokretanju kampanja

Sreća favorizira pripremljene! Meta nije podcijenila pripremu i napravila je vodič sa savjetima za učinkovitije kampanje.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta već razmišlja o Božiću. Izdao je vodič za pomoć u pokretanju kampanja
Izvor: Depositphotos

Preko devetnaest stranica, raspravlja o 4 koraka koji su idealni za početak sada: planiranje, eksperimentiranje, promocija i održavanje. Automatizacija i AI inovacije također su dobile velikodušan prostor za prezentaciju, kao što je promjena pozadine na fotografijama proizvoda, automatsko podešavanje veličine ili pomoć s natpisima.

Ova sažeta, jasna i jasna brošura će biti posebno cijenjena od strane malih i srednjih preduzeća koja nisu u potpunosti upoznata sa platformom i ne znaju šta da očekuju od svih opcija koje nudi.

Cijeli vodič je dostupan besplatno, pa čak i bez potrebe za pružanjem ličnih podataka.

Prema Meti, vrijedi potrošiti na njihove platforme

Prema istraživanju, ljudi se oslanjaju na društvene mreže. Oni vole otkriti i biti inspirirani kada kupuju proizvode i usluge, i razmišljaju o poklonima ranije nego ikad prije.

Source: Meta

Studiju koju je naručila Meta proveo je YouGov. Online anketa je provedena na uzorku od 17.906 odraslih iz 14 zemalja (Australija, Brazil, Kanada, Francuska, Njemačka, Indonezija, Japan, Meksiko, Južna Koreja, Švedska, Tajland, Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD, Vijetnam).

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+