
Preko devetnaest stranica, raspravlja o 4 koraka koji su idealni za početak sada: planiranje, eksperimentiranje, promocija i održavanje. Automatizacija i AI inovacije također su dobile velikodušan prostor za prezentaciju, kao što je promjena pozadine na fotografijama proizvoda, automatsko podešavanje veličine ili pomoć s natpisima.
Ova sažeta, jasna i jasna brošura će biti posebno cijenjena od strane malih i srednjih preduzeća koja nisu u potpunosti upoznata sa platformom i ne znaju šta da očekuju od svih opcija koje nudi.
Cijeli vodič je dostupan besplatno, pa čak i bez potrebe za pružanjem ličnih podataka.
Prema Meti, vrijedi potrošiti na njihove platforme
Prema istraživanju, ljudi se oslanjaju na društvene mreže. Oni vole otkriti i biti inspirirani kada kupuju proizvode i usluge, i razmišljaju o poklonima ranije nego ikad prije.

Source: Meta
Studiju koju je naručila Meta proveo je YouGov. Online anketa je provedena na uzorku od 17.906 odraslih iz 14 zemalja (Australija, Brazil, Kanada, Francuska, Njemačka, Indonezija, Japan, Meksiko, Južna Koreja, Švedska, Tajland, Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD, Vijetnam).