
Meta je Dokument Catalyzing Connections otkriva da je 87% korisnika generacije Z počelo pratiti brend nakon što su pogledali njegov Reel. 80% je čak i kupilo nakon što ga je pogledalo. Ovo jasno pokazuje važnost video sadržaja u uticaju na ponašanje potrošača.
Sa rastućim udjelom videa, koji sada čini 60% vremena provedenog na Facebooku i Instagramu, Reels oglasi nude brendovima jedinstvenu priliku da dođu do kupaca tamo gdje su najviše angažirani.
Meta naglašava tri ključna kreativna principa koji maksimiziraju efikasnost Reels oglasa:
- Razmišljajte vertikalno: reklame u formatu 9:16 imaju bolju izvedbu.
- Kladite se na zvuk: Video sa zvukom postižu viši nivo angažmana.
- Održavajte sigurnu zonu: Kreativni elementi u reklami trebaju biti vidljivi i efikasni unutar Reels interfejsa. “Sigurna zona” je prostor u videu gdje se sadržaj neće preklapati sa korisničkim interfejsom aplikacije, kao što su kontrole, grafički elementi ili natpisi.

Source: Meta
Prema podacima Mete, korištenje ovih kreativnih principa dovodi do 34% niže cijene po rezultatu (CPR) u odnosu na slikovne oglase i do dvostruke distribucije unutar Reels plasmana.
Kampanje sa optimiziranim kreativnim elementima zabilježile su 68% distribucije u feedu, pričama i kolutovima, potvrđujući njihovu efikasnost.
Da li sada znate kako ćete koristiti Reels Ads da podržite svoj brend?