2 min. čitanja

Meta Reels pokreće 87% veći angažman brenda generacije Z

Meta ima za cilj pokazati svoju snagu u podršci rastu poslovanja. Oni tvrde da Reels format može iskoristiti kreativnost, što ga čini moćnim alatom za povezivanje s potrošačima. Zaista, sa više od 3,5 milijardi Reels koji se svakodnevno dijele na Facebooku i Instagramu, kratki video zapisi postali su ključni element za angažman. Do 50% vremena provedenog na Instagramu posvećeno je gledanju Reelsa. Dakle, kako ih netko može maksimalno iskoristiti?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta Reels pokreće 87% veći angažman brenda generacije Z
Izvor: Meta

Meta je Dokument Catalyzing Connections otkriva da je 87% korisnika generacije Z počelo pratiti brend nakon što su pogledali njegov Reel. 80% je čak i kupilo nakon što ga je pogledalo. Ovo jasno pokazuje važnost video sadržaja u uticaju na ponašanje potrošača.

Sa rastućim udjelom videa, koji sada čini 60% vremena provedenog na Facebooku i Instagramu, Reels oglasi nude brendovima jedinstvenu priliku da dođu do kupaca tamo gdje su najviše angažirani.

Meta naglašava tri ključna kreativna principa koji maksimiziraju efikasnost Reels oglasa:

  1. Razmišljajte vertikalno: reklame u formatu 9:16 imaju bolju izvedbu.
  2. Kladite se na zvuk: Video sa zvukom postižu viši nivo angažmana.
  3. Održavajte sigurnu zonu: Kreativni elementi u reklami trebaju biti vidljivi i efikasni unutar Reels interfejsa. “Sigurna zona” je prostor u videu gdje se sadržaj neće preklapati sa korisničkim interfejsom aplikacije, kao što su kontrole, grafički elementi ili natpisi.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Prema podacima Mete, korištenje ovih kreativnih principa dovodi do 34% niže cijene po rezultatu (CPR) u odnosu na slikovne oglase i do dvostruke distribucije unutar Reels plasmana.

Kampanje sa optimiziranim kreativnim elementima zabilježile su 68% distribucije u feedu, pričama i kolutovima, potvrđujući njihovu efikasnost.

Da li sada znate kako ćete koristiti Reels Ads da podržite svoj brend?

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+