2 min. čitanja

Meta partneri sa eBay-om: Nova era za Facebook Marketplace

Meta je partner sa eBay-om. Ovo revolucionarno partnerstvo omogućit će Facebook Marketplaceu da direktno prikazuje eBay liste, izvještava CNBC. Ovaj strateški potez dolazi kao odgovor na odluku Evropske komisije u novembru da kazni Metu sa 797 miliona eura zbog kršenja antimonopolskih propisa EU.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta partneri sa eBay-om: Nova era za Facebook Marketplace
Izvor: Depositphotos

Sjedinjene Države, Francuska i Njemačka su tri glavna tržišta na kojima će nova integracija biti testirana. Dok završavaju svoje transakcije na eBay platformi, korisnici će imati mogućnost pregledavanja eBay listinga direktno unutar Facebook Marketplace okruženja. Ova akcija označava značajnu promjenu u pristupu Mete dok pokušava ispuniti zakonske obaveze EU.

U svojoj presudi, Evropska komisija je tvrdila da je povezivanjem Facebook Marketplacea sa svojom primarnom Facebook platformom, Meta zloupotrebljavala svoju moć i nepravedno nadmašivala konkurente. Komisija je također primijetila da su konkurentske online oglasne mreže bile podvrgnute nepoštenim uvjetima trgovanja od strane Mete.

Ova saradnja predstavlja veliku prekretnicu za eBay. Sa povećanjem od 9%, dionice kompanije dostigle su najviši nivo od novembra 2021. godine.

Partnerstvo može poboljšati sposobnost eBaya da se natječe s tržišnim liderima Temu, Amazon i Walmart. Jamie Iannone, izvršni direktor eBay-a, vidi saradnju kao šansu da se poveća vidljivost popisa prodavača i ojača lojalnost klijenata.

Meta aktivno radi na postavljanju rješenja za usklađivanje sa regulatornim zahtjevima, čak i dok se žali na odluku Evropske komisije. Naime, u 2023. godini, Meta i Amazon su se udružili na sličan način, omogućavajući korisnicima da kupuju proizvode direktno unutar Facebook aplikacije.

Ova akcija označava značajnu promjenu u dinamici online tržišta i mogla bi biti početak novog obrasca saradnje između velikih tehnoloških kompanija kao odgovor na regulatorni pritisak.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+