
Meta inovacije u oglašavanju za e-trgovinu
Meta proširuje svoj paket za oglašavanje sa raznovrsnijim kreativnim opcijama, dajući brendovima veću fleksibilnost u načinu na koji dosežu i angažuju potencijalne kupce. Sa Meta Advertising Innovations kao što su Advantage+ kampanje koje pokreće umjetna inteligencija, brendovi mogu efikasnije testirati različite formate oglasa i isporučiti prilagođene poruke koje će odjeknuti sa različitim segmentima kupaca.
“Sa više opcija formata oglasa u kampanjama, oglašivači mogu lako implementirati strategiju za diverzifikaciju kreative i postizanje veće efikasnosti kampanje i većeg dosega”, kaže Meta.
Marketeri će cijeniti mogućnost brze optimizacije kampanja kroz personaliziraniji i zanimljiviji sadržaj. Naglasak na diverzifikaciji je posebno koristan za ciljane kampanje, osiguravajući da oglasi dođu do potencijalnih kupaca u pravo vrijeme i s pravom porukom.
Meta oglašavanje: istaknuti kodovi za popust za bolji angažman
Nakon što ste odlučili ići naprijed s popustima promocije, bit će vam drago da im možete dati više prostora. Kodovi za popust u oglasima mogu biti istaknuti, što olakšava kupcima da iskoriste popuste i potiču ih da kupuju.
Meta također testira ponude za prvu kupovinu i personalizirane popuste. Ovo je idealna karakteristika za brendove e-trgovine koji pokušavaju privući nove kupce tokom praznika.
Ove funkcije su integrirane u Instagram Reels. Preduzeća mogu koristiti jedan od najbrže rastućih formata društvenih medija za promociju vremenski ograničenih ponuda i pretvaranje povremenih sljedbenika u kupce.

Source: Meta
Oglasi podsjetnika: povećajte angažman i vrijeme prodaje
Funkcija Reminder Ads je uglavnom korištena za upozoravanje kupaca na nadolazeće događaje, lansiranje prodaje ili popuste. Nakon što se format proširi, korisnici mogu biti usmjereni direktno na mobilne aplikacije gdje mogu odmah obaviti kupovinu. Preduzeća također mogu češće upozoravati korisnike o ponudama i vremenu popusta, povećavajući hitnost i vidljivost promocija.
Mogućnost slanja podsjetnika o početku i kraju prodaje je prilično važna karakteristika u e-trgovini. E-trgovine mogu stvoriti ciljane poticaje koji povećavaju vjerovatnoću impulsivne kupovine.
Site Links: pojednostavljena navigacija za velike kataloge proizvoda
Zatim, Meta uvodi Site Links za oglase u Facebook Feeds. Omogućava oglašivačima da dodaju više odredišnih stranica u jedan oglas, dajući korisnicima mogućnost da idu direktno na sadržaj ili kategoriju proizvoda koja ih najviše zanima. Na primjer, kozmetički brend koji nudi širok spektar proizvoda može usmjeriti kupce na relevantnu odredišnu stranicu jednim klikom.
Dosegnite kupce u trgovinama i na internetu
Iako je online kupovina zaista popularna, Meta nije zaboravila na fizičke operacije. Testira nove višekanalne funkcije koje pomažu tvrtkama da dođu do kupaca i online i u trgovinama. Oglašivači će uskoro moći ciljati pojedince koji će vjerovatno kupovati u fizičkim trgovinama i istaknuti obližnje trgovine.
U ovom slučaju, ovo je zaista važno poboljšanje koje će omogućiti besprijekornu integraciju online i offline strategija. Također otvara mogućnosti za lokalne tvrtke da privuku kupce izravno u trgovine tijekom vrhunca sezone prodaje.

Source: Meta
Oglasi zasnovani na lokaciji
Oglasi koji ciljaju određene lokacije mogu biti zanimljivi u smislu predbožićnog turizma – bilo da se radi o obiteljskim posjetama ili lovu na poklone. Ovaj alat omogućava preduzećima da dosegnu turiste ili posjetitelje u određenim gradovima ili regijama i prilagode oglase kako bi privukli ljude koji inače ne borave na nekom mjestu.
Sektori kao što su HoReCa, usluge, turizam i lokalna maloprodaja mogu imati koristi. Ova funkcija nudi jedinstvenu priliku da se dosegne novi segment kupaca tokom blagdanske gužve. Ciljanjem pojedinaca koji aktivno traže aktivnosti ili iskustva na određenoj lokaciji, preduzeća mogu bolje uskladiti svoje marketinške napore sa namjerom kupca.

Source: Meta
Kampanje na Meta platformama su bitan dio marketinške strategije. Kompanija pokušava izložiti oglašivače opcijama koje se šire prilično dinamično. Na primjer, nedavno je objavio vodič koji inspirira bolje kampanje tijekom sezone najprodavanijih.
Novi alati za oglašavanje daju tvrtkama nove načine za povećanje prodaje i angažiranje kupaca tijekom ključnih razdoblja. Uključivanjem biltena u svoju strategiju, možete efikasnije doprijeti do kupaca, povećati konverzije i maksimizirati svoje marketinške napore.