
Jedna od najvažnijih muzičkih kompanija, UMG, radi sa velikim zvijezdama pop muzike kao što su Justin Bieber, Billie Eilish i Taylor Swift. Još više mogućnosti se otvorilo za UMG umjetnike i kompozitore na Facebooku, Instagramu, Messengeru, Horizonu, Threadsu, a sada i WhatsAppu zahvaljujući novom, proširenom ugovoru.
Od početka veze 2017. godine, muzički biznis i društveni mediji su bliže sarađivali. Najnovija borba s TikTokom možda je jedini izuzetak. UMG je kritizirao TikTok zbog nedovoljnog plaćanja umjetnika i autora. TikTok im je ponudio oko 1% ukupnog prihoda UMG-a, ali kompanija je smatrala da to nije dovoljno. Kompanije su konačno došle do dogovora, a poznata platforma nije izgubila nijednog od svojih omiljenih umjetnika.
Muzika koja je licencirana će se još više koristiti u kratkim videima i drugim materijalima na Meta platformama. Jedna velika promjena je da će muzika sada biti dostupna na WhatsApp-u. To znači da se brendovi mogu povezati sa svojim kupcima na potpuno nove načine kroz muziku. U svojoj izjavi, UMG nije rekao kako će se muzika koristiti na WhatsAppu.
Marketinški brendovi e-trgovine mogu iskoristiti nove prilike vezane za glazbu kako bi svoje kupce više uključili i bolje ih upoznali.
Još jedna važna stvar je da kompanije žele zaštititi prava umjetnika i kompozitora od materijala napravljenog umjetnom inteligencijom koji nije njihov. Novi ugovor bi trebao osigurati da umjetnici budu pošteno plaćeni za svoj rad.
Ova promjena u načinu na koji ljudi rade zajedno daje ljudima nove načine korištenja muzike na društvenim mrežama i daje brendovima nove načine da se povežu sa svojom publikom kroz muziku i privuku više kupaca da koriste Meta platforme.