2 min. čitanja

Meta i Universal Music više rade zajedno. Bit će glazbe na WhatsAppu

Meta i Universal Music Group (UMG) podižu svoje partnerstvo na potpuno novi nivo. Zbog većeg posla, pjevači i kompozitori UMG-a imat će još više prilika da se povežu s obožavateljima na stranicama društvenih medija kao što su Facebook, Instagram i WhatsApp. Ova promjena bi također mogla biti dobra za tvrtke za e-trgovinu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta i Universal Music više rade zajedno. Bit će glazbe na WhatsAppu
Izvor: Depositphotos

Jedna od najvažnijih muzičkih kompanija, UMG, radi sa velikim zvijezdama pop muzike kao što su Justin Bieber, Billie Eilish i Taylor Swift. Još više mogućnosti se otvorilo za UMG umjetnike i kompozitore na Facebooku, Instagramu, Messengeru, Horizonu, Threadsu, a sada i WhatsAppu zahvaljujući novom, proširenom ugovoru.

Od početka veze 2017. godine, muzički biznis i društveni mediji su bliže sarađivali. Najnovija borba s TikTokom možda je jedini izuzetak. UMG je kritizirao TikTok zbog nedovoljnog plaćanja umjetnika i autora. TikTok im je ponudio oko 1% ukupnog prihoda UMG-a, ali kompanija je smatrala da to nije dovoljno. Kompanije su konačno došle do dogovora, a poznata platforma nije izgubila nijednog od svojih omiljenih umjetnika.

Muzika koja je licencirana će se još više koristiti u kratkim videima i drugim materijalima na Meta platformama. Jedna velika promjena je da će muzika sada biti dostupna na WhatsApp-u. To znači da se brendovi mogu povezati sa svojim kupcima na potpuno nove načine kroz muziku. U svojoj izjavi, UMG nije rekao kako će se muzika koristiti na WhatsAppu.

Marketinški brendovi e-trgovine mogu iskoristiti nove prilike vezane za glazbu kako bi svoje kupce više uključili i bolje ih upoznali.

Još jedna važna stvar je da kompanije žele zaštititi prava umjetnika i kompozitora od materijala napravljenog umjetnom inteligencijom koji nije njihov. Novi ugovor bi trebao osigurati da umjetnici budu pošteno plaćeni za svoj rad.

Ova promjena u načinu na koji ljudi rade zajedno daje ljudima nove načine korištenja muzike na društvenim mrežama i daje brendovima nove načine da se povežu sa svojom publikom kroz muziku i privuku više kupaca da koriste Meta platforme.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+