
Zašto je to važno za e-trgovinu
Ova ekspanzija predstavlja i izazov i priliku za online trgovce. Na ponašanje i očekivanja potrošača može uvelike utjecati integracija Meta AI sa Facebookom, Instagramom, WhatsAppom i Messengerom – platformama koje mnoge kompanije trenutno koriste za angažman kupaca.
700 miliona ljudi širom svijeta već koristi alat koji može pretraživati proizvode, odgovarati na pitanja i prikupljati informacije bez napuštanja svojih aplikacija za razmjenu poruka.
Značajke koje su važne za online prodavače
Chat funkcionalnost na šest jezika je prvi korak u evropskom uvođenju. Kroz ikonu plavog kruga u svojim aplikacijama za razmjenu poruka, korisnici će moći pristupiti Meta AI-ju, što će im omogućiti da:
- Zatražite preporuke proizvoda direktno u aplikaciji
- Istražite odluke o kupovini bez napuštanja razgovora
- Pozovite Meta AI u grupne razgovore koristeći “@MetaAI” za zajedničke odluke o kupovini
- Otkrijte sadržaj, uključujući postove i kolutove vezane za proizvode
Budući da Meta AI može dohvatiti relevantne postove na osnovu korisničkih upita, funkcija otkrivanja sadržaja može biti posebno važna za trgovce koji ulažu u organski marketing društvenih medija.
Priprema vašeg poslovanja
Iako je potpuni učinak još uvijek nepoznat, neki od online trgovaca trebali bi početi razmišljati o nekoliko taktika:
- Učinite sadržaj društvenih medija vidljivijim umjetnom inteligencijom – jasni opisi proizvoda i kategorički hashtagovi mogu pomoći Meta AI da iznese vašu ponudu kada je to relevantno
- Pratite upite korisničke službe – korisnici mogu početi rješavati probleme s Meta AI prije nego što stupe u kontakt s vašim osobljem za podršku, što bi moglo promijeniti vrste upita na koje odgovaraju ljudski agenti.
- Razmislite o iskustvima grupne kupovine – sa Meta AI funkcijom grupnog chata, zajednička kupovina mogla bi postati češća – nešto što bi trgovci mogli iskoristiti grupnim popustima ili programima preporuka
Prema Meti, ovo lansiranje je “prvi korak” u uvođenju dodatnih AI funkcija u Evropu. Značajke koje se trenutno nude u SAD-u, kao što su personalizacija i kreativniji alati, mogle bi doći sljedeće.
Kompanije za e-trgovinu imaju ograničenu količinu vremena da shvate i prilagode se promjenjivim navikama potrošača prije nego što postanu ukorijenjene jer evropski potrošači počnu eksperimentirati s ovim alatom. Kupci mogu otkriti da su njihove stope angažmana i konverzije značajno poboljšane ako se ovi novi obrasci interakcije uspješno uključe u njihovu digitalnu strategiju.