3 min. čitanja

Meta AI se uvodi u Evropi

Tehnološki div Meta otkrio je ove sedmice da će njegov konverzacijski AI alat biti raspoređen u 41 evropskoj zemlji, uključujući one u Evropskoj uniji, kao i u 21 prekomorskoj teritoriji - označavajući njihovu najveću globalnu ekspanziju Meta AI do sada.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta AI se uvodi u Evropi
Izvor: Depositphotos

Zašto je to važno za e-trgovinu

Ova ekspanzija predstavlja i izazov i priliku za online trgovce. Na ponašanje i očekivanja potrošača može uvelike utjecati integracija Meta AI sa Facebookom, Instagramom, WhatsAppom i Messengerom – platformama koje mnoge kompanije trenutno koriste za angažman kupaca.

700 miliona ljudi širom svijeta već koristi alat koji može pretraživati proizvode, odgovarati na pitanja i prikupljati informacije bez napuštanja svojih aplikacija za razmjenu poruka.

Značajke koje su važne za online prodavače

Chat funkcionalnost na šest jezika je prvi korak u evropskom uvođenju. Kroz ikonu plavog kruga u svojim aplikacijama za razmjenu poruka, korisnici će moći pristupiti Meta AI-ju, što će im omogućiti da:

  • Zatražite preporuke proizvoda direktno u aplikaciji
  • Istražite odluke o kupovini bez napuštanja razgovora
  • Pozovite Meta AI u grupne razgovore koristeći “@MetaAI” za zajedničke odluke o kupovini
  • Otkrijte sadržaj, uključujući postove i kolutove vezane za proizvode

Budući da Meta AI može dohvatiti relevantne postove na osnovu korisničkih upita, funkcija otkrivanja sadržaja može biti posebno važna za trgovce koji ulažu u organski marketing društvenih medija.

Priprema vašeg poslovanja

Iako je potpuni učinak još uvijek nepoznat, neki od online trgovaca trebali bi početi razmišljati o nekoliko taktika:

  • Učinite sadržaj društvenih medija vidljivijim umjetnom inteligencijom – jasni opisi proizvoda i kategorički hashtagovi mogu pomoći Meta AI da iznese vašu ponudu kada je to relevantno
  • Pratite upite korisničke službe – korisnici mogu početi rješavati probleme s Meta AI prije nego što stupe u kontakt s vašim osobljem za podršku, što bi moglo promijeniti vrste upita na koje odgovaraju ljudski agenti.
  • Razmislite o iskustvima grupne kupovine – sa Meta AI funkcijom grupnog chata, zajednička kupovina mogla bi postati češća – nešto što bi trgovci mogli iskoristiti grupnim popustima ili programima preporuka

Prema Meti, ovo lansiranje je “prvi korak” u uvođenju dodatnih AI funkcija u Evropu. Značajke koje se trenutno nude u SAD-u, kao što su personalizacija i kreativniji alati, mogle bi doći sljedeće.

Kompanije za e-trgovinu imaju ograničenu količinu vremena da shvate i prilagode se promjenjivim navikama potrošača prije nego što postanu ukorijenjene jer evropski potrošači počnu eksperimentirati s ovim alatom.  Kupci mogu otkriti da su njihove stope angažmana i konverzije značajno poboljšane ako se ovi novi obrasci interakcije uspješno uključe u njihovu digitalnu strategiju.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+