3 min. čitanja

Meta Ad Control: Nove funkcije za oglašivače

Meta Ad Control je predstavio nekoliko novih alata i ažuriranja kako bi kompanijama pružio veću kontrolu nad sigurnošću njihovih reklama na Facebooku i Instagramu. Ovo ispunjava njihovu posvećenost zaštiti brenda. Kako će ove promjene zapravo utjecati na oglašivače?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Meta Ad Control: Nove funkcije za oglašivače
Izvor: Depositphotos

Onemogućavanje komentara na reklamama

Jedna od najznačajnijih promjena koje bi marketeri trebali primijetiti je mogućnost onemogućavanja komentara ispod reklamnih postova na Facebooku i Instagramu. Ova funkcija se trenutno testira sa ograničenim brojem kompanija i mogla bi biti vrlo korisna za brendove koji vode osjetljive kampanje ili se bave kontroverznim temama.

Isključivanjem komentara, kompanije mogu bolje održavati kontrolu nad svojom porukom i percepcijom brenda. Ovo može biti posebno korisno tokom važnih promotivnih događaja, lansiranja proizvoda ili krizne komunikacije.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

Kontrola nad oglašavanjem u profilnim feedovima

Meta također proširuje opcije za kontrolu gdje se oglasi prikazuju. Prošle godine, proširili su prikaz oglasa na lične profile na Facebooku i Instagramu. Međutim, to je izazvalo kontroverzu jer su brendovi bili direktno povezani sa profilima.

Sada, oglašivači mogu odrediti gdje se njihovi oglasi mogu ili ne mogu prikazivati.

“Prošle godine uveli smo opciju za tvrtke da prikazuju oglase na Facebook i Instagram profilima, što je odlična prilika da dosegnemo više kupaca dok su duboko angažirani. Da bismo kompanijama pružili veću kontrolu nad profilima na kojima se njihovi oglasi mogu pojaviti, testirali smo mogućnost blokiranja prikazivanja njihovih oglasa na određenim Instagram profilima koristeći ‘listu blokiranih izdavača'”, objašnjava Meta.

Poboljšane integracije i verifikacije trećih strana

Kako su oglašivači zainteresirani za bolju kontrolu nad mjestom gdje se njihovi oglasi pojavljuju, Meta jača integraciju treće strane saradnjom sa kompanijama kao što je Integral Ad Science (IAS).

Ovo će proširiti kontrolu nad mjestom gdje se oglasi pojavljuju u Feedu i Reelsu, kroz listu blokiranih sadržaja. Preduzeća mogu odabrati kategorije koje žele blokirati, čime se povećava sigurnost brenda. U testovima, ovi alati su se pokazali efikasnim u poboljšanju prikladnosti oglasa. Meta planira proširiti ovu funkcionalnost 2025 . godine nakon završetka testiranja i analize. Također su ubrzali dostupnost podataka za više od 75% za bržu verifikaciju plasmana oglasa.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

Lakše upravljanje postavkama oglasa

Meta Ad Control sada nudi efikasniji način za preduzeća da upravljaju svojim preferencijama prikladnosti oglasa kroz ažuriranja Centra za sigurnost i prikladnost brenda. Alat pruža više centralizirani panel gdje oglašivači mogu lako upravljati postavkama kao što su filteri inventara i liste blokiranih izdavača. Profesionalci za e-trgovinu sada mogu osigurati da su postavke zaštite brenda postavljene brže, štedeći vrijeme uz zadržavanje stroge kontrole nad njihovim plasmanima oglasa.

Drugi način na koji tvrtke mogu kontrolirati gdje se njihovi oglasi pojavljuju je kroz poboljšanja Centra za sigurnost i prikladnost brenda. Alat ima jasniju kontrolnu ploču gdje oglašivači mogu lakše upravljati postavkama kao što su filteri sadržaja i blokirane liste izdavača.

Iako Meta predstavlja ove alate kao korisne za oglašivače, važno je shvatiti da je to u velikoj mjeri odgovor na dugogodišnje zahtjeve tržišta za većom transparentnošću i kontrolom. E-trgovina pozdravlja ove promjene, ali uspjeh ovih alata će ovisiti o njihovim performansama u stvarnim uvjetima.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+