
Digitalizacija preoblikuje očekivanja
Zapanjujućih 90% B2B firmi planira proširiti svoju strategiju digitalne prodaje u naredne dvije godine, što ukazuje na to da digitalna transformacija postaje glavni poslovni prioritet. B2B korisnici sve više očekuju opcije samoposluživanja, personalizaciju i besprijekorne digitalne interakcije slične njihovim potrošačkim iskustvima. Popularni digitalni kanali uključuju samoposlužne portale, društvene medije i web stranice proizvoda.
B2B firme se moraju prilagoditi očekivanjima kupaca koja zahtijevaju praktičnost i personalizaciju sličnu B2C iskustvima.

Source: Akeneo
Upravljanje informacijama o proizvodu: primarni izazov
Za profesionalce u e-trgovini, upravljanje tačnim i sveobuhvatnim informacijama o proizvodima ostaje ključno pitanje. Istraživanje je identificiralo glavne bolne tačke, uključujući primjenu automatizacije i AI (37%), timsku saradnju (31%) i pravovremeno lansiranje proizvoda (28%).
Uprkos sve većoj upotrebi tehnologija kao što su sistemi za upravljanje informacijama o proizvodima (PIM) i AI, 40% kompanija i dalje ručno upravlja podacima o proizvodima. U prosjeku, B2B firmi je potrebno dvije sedmice da prikupi podatke o proizvodima za lansiranje na tržište, a obogaćivanje podataka traje još duže.
Propisi usporavaju napredak B2B upravljanja proizvodima
B2B firme se bore sa izazovima usklađenosti sa propisima, sa 99% ispitanika koji prijavljuju probleme sa usklađenošću. Ključni problemi uključuju upravljanje lancem snabdijevanja, konzistentnost podataka o proizvodima i vidljivost (SEO). Automatizacija procesa usklađenosti ostaje izazov za 45% firmi, često usporavajući lansiranje proizvoda.
Iskustvo je najvažnije
Fokusiranje na pružanje zanimljivih i konzistentnih iskustava proizvoda je ključno za B2B firme. Dvije trećine ispitanika navodi ponovljene poslove i konverzije kao prednosti visokokvalitetnih informacija o proizvodu. Ključni sadržaj proizvoda koji cijene kupci uključuje:
- Jasno napisani opisi proizvoda (79%)
- Tehnički podaci (78%)
- Informacije o garanciji (75%)
- Reference kupaca (75%)

Source: Akeneo
Za e-trgovinu, održavanje kvalitetnih informacija o proizvodima na svim digitalnim kanalima je od suštinskog značaja za zadovoljstvo kupaca.
Kao i u B2C segmentu, vrijedi pratiti nove inovacije koje poboljšavaju iskustvo kupovine. Tradicionalne e-trgovine, na primjer, koriste proširenu stvarnost. U budućnosti, preporučljivo je razmotriti i napredne digitalne tehnologije.
Sa digitalnim kanalima koji već čine skoro 50% B2B prihoda, kontinuirano širenje u omnichannel strategije, IoT integraciju i prilagodljivu arhitekturu će biti od suštinskog značaja za budući rast.