
Utjecaj oglašavanja se proteže dalje od puke akvizicije kupaca, igrajući ključnu ulogu u rastu poslovanja. Tri četvrtine anketiranih preduzeća izvijestilo je da su njihovi napori u oglašavanju bili ključni u širenju njihovog poslovanja u Velikoj Britaniji. Nadalje, više od polovine ispitanika je primijetilo da je oglašavanje doprinijelo njihovoj međunarodnoj poslovnoj ekspanziji i prepoznatljivosti brenda.
Ovi pozitivni ishodi su utjecali na budžete za oglašavanje. Od pitanih malih i srednjih preduzeća u Velikoj Britaniji, nešto više od trećine sačuvalo je svoj budžet iz prethodne godine, dok je više od polovine prilagodilo svoje troškove oglašavanja kako bi podržalo svoje napore u izgradnji brenda.
Studija je otkrila da gotovo tri četvrtine od 600 ispitanih malih i srednjih preduzeća aktivno ulažu u oglašavanje kako bi poboljšali svoj brend i poslovanje. Ipak, značajna manjina, gotovo trideset posto, ne troši novac na reklamne kampanje. Na pitanje zašto se ne oglašavaju, najčešće prijavljeni odgovori bili su visoki troškovi i razočaravajući povrat na ranije napore.

Source: Depositphotos
Komentirajući nalaze, Ludovic de Valon, direktor globalnog marketinga za mala i srednja preduzeća u Amazon Ads-u, ponovio je svoju posvećenost pojednostavljenju marketinga za mala i srednja preduzeća. On je podvukao njihove napore da prevaziđu izazove pomoću jeftinih pristupnih tačaka, zatvorenih mjernih sistema i efikasne prezentacije proizvoda širokoj bazi kupaca, a sve je usmjereno na podršku poslovnom rastu i izgradnji brenda.
Ovo istraživanje naglašava sve veći značaj oglašavanja u sektoru malih i srednjih preduzeća za razvoj poslovanja i uspostavljanje brenda, dok također naglašava izazove sa kojima se neke kompanije suočavaju u korištenju ovog alata za rast.