2 min. čitanja

Mala i srednja preduzeća u Velikoj Britaniji napreduju sa strategijama oglašavanja za izgradnju brenda

Nedavni podaci otkrivaju upečatljiv trend među malim i srednjim preduzećima u Velikoj Britaniji: većina žanje koristi od svojih strategija oglašavanja i izgradnje brenda. Studija Amazon Ads-a pokazuje da 86% malih i srednjih preduzeća pripisuje svojim trenutnim pristupima oglašavanju uspješno privlačenje novih kupaca i povećanje svijesti o brendu tokom prošle godine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Mala i srednja preduzeća u Velikoj Britaniji napreduju sa strategijama oglašavanja za izgradnju brenda
Izvor: Depositphotos

Utjecaj oglašavanja se proteže dalje od puke akvizicije kupaca, igrajući ključnu ulogu u rastu poslovanja. Tri četvrtine anketiranih preduzeća izvijestilo je da su njihovi napori u oglašavanju bili ključni u širenju njihovog poslovanja u Velikoj Britaniji. Nadalje, više od polovine ispitanika je primijetilo da je oglašavanje doprinijelo njihovoj međunarodnoj poslovnoj ekspanziji i prepoznatljivosti brenda.

Ovi pozitivni ishodi su utjecali na budžete za oglašavanje. Od pitanih malih i srednjih preduzeća u Velikoj Britaniji, nešto više od trećine sačuvalo je svoj budžet iz prethodne godine, dok je više od polovine prilagodilo svoje troškove oglašavanja kako bi podržalo svoje napore u izgradnji brenda.

Studija je otkrila da gotovo tri četvrtine od 600 ispitanih malih i srednjih preduzeća aktivno ulažu u oglašavanje kako bi poboljšali svoj brend i poslovanje. Ipak, značajna manjina, gotovo trideset posto, ne troši novac na reklamne kampanje. Na pitanje zašto se ne oglašavaju, najčešće prijavljeni odgovori bili su visoki troškovi i razočaravajući povrat na ranije napore.

Source: Depositphotos

Komentirajući nalaze, Ludovic de Valon, direktor globalnog marketinga za mala i srednja preduzeća u Amazon Ads-u, ponovio je svoju posvećenost pojednostavljenju marketinga za mala i srednja preduzeća. On je podvukao njihove napore da prevaziđu izazove pomoću jeftinih pristupnih tačaka, zatvorenih mjernih sistema i efikasne prezentacije proizvoda širokoj bazi kupaca, a sve je usmjereno na podršku poslovnom rastu i izgradnji brenda.

Ovo istraživanje naglašava sve veći značaj oglašavanja u sektoru malih i srednjih preduzeća za razvoj poslovanja i uspostavljanje brenda, dok također naglašava izazove sa kojima se neke kompanije suočavaju u korištenju ovog alata za rast.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+