3 min. čitanja

LinkedIn pokreće nove kampanje za povećanje

LinkedIn Boost kampanje stižu - nova funkcija koja omogućava kompanijama da promoviraju postove za generisanje potencijalnih klijenata. Organski postovi će biti transformisani u reklame i proširiti svoj doseg. Kako treba pristupiti ovom novom alatu i koristiti ga efikasno? Pogledajmo šta ova inovacija donosi i kako je pokrenuti.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
LinkedIn pokreće nove kampanje za povećanje
Izvor: Depositphotos

LinkedIn Boosts Transform Content into Lead Generation Ads

Nova opcija pojačanja fokusirana na stvaranje potencijalnih kupaca omogućava kompanijama da steknu potencijalne klijente direktno putem sponzoriranih postova. Ova funkcija se nadovezuje na trenutni doseg LinkedIn-a pretvarajući standardni sadržaj u oglašavanje koje može doprijeti do publike izvan nečijih sljedbenika.

“LinkedIn članovi komuniciraju sa stranicama kompanije više od 2 milijarde puta mjesečno, stječući profesionalne uvide i ostajući informirani o trendovima u industriji. Sa uvođenjem post-boostinga za Lead Generation, možete transformisati svoj sadržaj u oglašavanje i koristiti podatke prve strane za stjecanje visokokvalitetnih potencijalnih kupaca, čime se proširuje vaš doseg izvan postojećih sljedbenika LinkedIn stranice”, navodi se u službenom saopćenju.

Glavne prednosti LinkedIn Boost kampanja:

  1. Prošireni doseg publike: Ova funkcija omogućava kompanijama da dosegnu širu publiku bez složenog postavljanja kampanje.
  2. Prikupljanje podataka prve strane: Kroz LinkedIn obrasce za generiranje potencijalnih klijenata, možete prikupiti vrijedne kontakt informacije, poboljšavajući kvalitetu potencijalnih klijenata.
  3. Jednostavan proces jačanja: Postavljanje je jednostavno, što ga čini idealnim za brze kampanje ili timove s ograničenim vremenom.

Kako povećati postove na LinkedIn-u

  1. Odaberite post koji želite promovirati iz vašeg LinkedIn feeda stranice.
  2. Postavite svoj budžet, preferencije ciljanja, cilj kampanje i trajanje.
  3. Popunite predložak obrasca za generiranje potencijalnih klijenata i pokrenite kampanju.

LinkedIn pruža nekoliko ciljeva za povećanje: više pregleda, veći angažman ili prikupljanje potencijalnih klijenata. Ako je vaš glavni cilj akvizicija kontakata, odaberite opciju Get more leads” za prikupljanje podataka o kontaktima za ciljane kampanje.

LinkedIn Boost campaigns are arriving – a new feature that enables companies to promote posts for lead generation.

Source: LinkedIn

Opcije ciljanja i publika

Prilikom postavljanja pojačanog posta, LinkedIn nudi predloške publike:

  • Ciljanje zasnovano na profilu (po radnom mjestu, radnom stažu, industriji)
  • Ciljanje zasnovano na interesima (npr. grupe)
  • LinkedIn Audience predlošci
  • Sačuvani predlošci iz prethodnih kampanja

Za brendove e-trgovine u Evropskom ekonomskom prostoru (EEA) ili Švicarskoj, LinkedIn će ukloniti atribut članova grupe iz ciljanja od maja 2024. godine.

Možete dodatno proširiti doseg publike omogućavanjem automatskog proširenja publike i uključivanjem LinkedIn mreže publike. Nakon definiranja publike, postavite datume početka i završetka kampanje i dodajte budžet za cijeli period.

Lead Gen kampanje zahtijevaju obrazac u kojem možete odabrati predložak s osobnom ili poslovnom e-poštom, dodati URL politike privatnosti i, ako je relevantno, dodati CTA-ove za članke ili dokumente.

Naplatom za pojačane postove upravlja se putem Campaign Managera, gdje možete birati između oglasnih računa dodijeljenih stranici. Ako nemate oglasni račun, LinkedIn će automatski kreirati novi.

Procjena rezultata

Pojačani postovi kreiraju novu kampanju na vašem računu za oglašavanje, nazvanu prema formatu “Boost_Post”, cilju kampanje i datumu povećanja. Možete pratiti performanse kampanje ili prilagoditi njene postavke direktno u Campaign Manageru.

LinkedIn također omogućava uređivanje pojačanih postova, što znači da možete fino podesiti poruke ili ciljanje bez kreiranja nove kampanje.

LinkedIn Boost kampanje pojednostavljuju kreiranje oglasa za generiranje potencijalnih klijenata, ali nude manje opcija prilagođavanja u poređenju sa kompletnim kampanjama u Campaign Manageru. To je alat za e-commerce brendove koji traže jednostavan, brz put do Lead Gen na LinkedIn-u bez složenog postavljanja kampanje.

Za timove za e-trgovinu, ova funkcija je mogućnosteksperimentiranja sa LinkedIn oglašavanjem i testiranjem publike, posebno za brendove koji nisu u potpunosti iskoristili LinkedIn-ov potencijal za generiranje potencijalnih klijenata.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+