
Važnost strategije
Angažiranje 95% potencijalnih kupaca koji nisu aktivno u potrazi za rješenjima i isticanje na tržištu gdje 81% B2B kupaca odmah bira poznate brendove su dva najveća izazova s kojima se suočavaju B2B marketeri.
Temeljito razumijevanje preferencija kupaca i strateško usklađivanje kampanje s korporativnim ciljevima su od suštinskog značaja za uspjeh.
Važni nalazi istraživanja
Sa preko 1.700 kupaca B2B tehnologije u SAD-u, Velikoj Britaniji i Indiji, opsežna studija “Business of Influence” identificira fascinantne obrasce u potrošnji informacija:
Utjecaj video sadržaja
- Prema 63% B2B kupaca, kratki društveni videozapisi igraju odlučujuću ulogu u odlukama o kupovini. Naime, videozapisi proizvedeni od strane influencera rangirani su kao jedan od najpouzdanijih B2B formata sadržaja od strane 80% potrošača video sadržaja.
Faktor uticaja
- Šezdeset sedam posto kupaca koji su upoznati sa B2B influencer marketingom naglašavaju koliko je to važno kada razmatraju opcije. 53% B2B kupaca navodi stručnost u predmetu kao najvažniji atribut influencera. Osim toga, prema 67% korisnika B2B influencer sadržaja, profesionalni uvidi povećavaju svijest o proizvodu i povjerenje u brend.
Rast platforme
Prema njihovim internim metrikama, video sadržaj pokreće rast LinkedIn platforme, što dokazuje povećanje od 34% u uploadovima iz godine u godinu.
Poboljšane značajke platforme
Inovacije u događajima uživo
Oni uvode nove funkcije u ovom kvartalu kao odgovor na rast od 14,4% događaja uživo u prethodnih 12 mjeseci i 2,3x veće stope klikova od tradicionalnih slikovnih oglasa:
- Korištenje Thought Leader oglasa za integraciju postova članova o događajima uživo na stranici kompanije sa video zapisima od 30 sekundi za promociju događaja
- Poboljšano lokalno ciljanje za kreiranje prilagođenih iskustava događaja
- Više opcija za sadržaj: mogućnost oglašavanja dokumenata i videa
- Dodatni ciljevi kampanje uključuju prikaze videa, konverzije na web stranici, angažman i svijest o brendu.
Sa kreativnim alatima pokretanim umjetnom inteligencijom dostupnim na engleskom jeziku, LinkedIn Accelerate beta sada podržava stvaranje potencijalnih klijenata i ciljeve posjete web stranicama širom svijeta na svim jezicima. U narednim mjesecima, više formata i ciljeva će se progresivno dodavati globalno.