2 min. čitanja

LinkedIn otkriva jaz u performansama B2B oglasa, pokreće nova rješenja

LinkedIn-ovi nalazi otkrivaju da 81% B2B oglasa ne uspijeva privući adekvatnu pažnju ili potaknuti pamćenje. Platforma najavljuje novo istraživanje o preferencijama kupaca zajedno sa poboljšanim mogućnostima za događaje uživo i proširenim LinkedIn Accelerate funkcijama, koje uključuju video oglase pokretane umjetnom inteligencijom i dodatne ciljeve kampanje.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
LinkedIn otkriva jaz u performansama B2B oglasa, pokreće nova rješenja
Izvor: Depositphotos

Važnost strategije

Angažiranje 95% potencijalnih kupaca koji nisu aktivno u potrazi za rješenjima i isticanje na tržištu gdje 81% B2B kupaca odmah bira poznate brendove su dva najveća izazova s kojima se suočavaju B2B marketeri.

Temeljito razumijevanje preferencija kupaca i strateško usklađivanje kampanje s korporativnim ciljevima su od suštinskog značaja za uspjeh.

Važni nalazi istraživanja

Sa preko 1.700 kupaca B2B tehnologije u SAD-u, Velikoj Britaniji i Indiji, opsežna studija “Business of Influence” identificira fascinantne obrasce u potrošnji informacija:

Utjecaj video sadržaja

  • Prema 63% B2B kupaca, kratki društveni videozapisi igraju odlučujuću ulogu u odlukama o kupovini. Naime, videozapisi proizvedeni od strane influencera rangirani su kao jedan od najpouzdanijih B2B formata sadržaja od strane 80% potrošača video sadržaja.

Faktor uticaja

  • Šezdeset sedam posto kupaca koji su upoznati sa B2B influencer marketingom naglašavaju koliko je to važno kada razmatraju opcije. 53% B2B kupaca navodi stručnost u predmetu kao najvažniji atribut influencera. Osim toga, prema 67% korisnika B2B influencer sadržaja, profesionalni uvidi povećavaju svijest o proizvodu i povjerenje u brend.

Rast platforme

Prema njihovim internim metrikama, video sadržaj pokreće rast LinkedIn platforme, što dokazuje povećanje od 34% u uploadovima iz godine u godinu.

Poboljšane značajke platforme

Inovacije u događajima uživo

Oni uvode nove funkcije u ovom kvartalu kao odgovor na rast od 14,4% događaja uživo u prethodnih 12 mjeseci i 2,3x veće stope klikova od tradicionalnih slikovnih oglasa:

  • Korištenje Thought Leader oglasa za integraciju postova članova o događajima uživo na stranici kompanije sa video zapisima od 30 sekundi za promociju događaja
  • Poboljšano lokalno ciljanje za kreiranje prilagođenih iskustava događaja
  • Više opcija za sadržaj: mogućnost oglašavanja dokumenata i videa
  • Dodatni ciljevi kampanje uključuju prikaze videa, konverzije na web stranici, angažman i svijest o brendu.

Sa kreativnim alatima pokretanim umjetnom inteligencijom dostupnim na engleskom jeziku, LinkedIn Accelerate beta sada podržava stvaranje potencijalnih klijenata i ciljeve posjete web stranicama širom svijeta na svim jezicima. U narednim mjesecima, više formata i ciljeva će se progresivno dodavati globalno.

Podijelite članak
Slični članci
Kako kreirati B2B marketinšku strategiju u 6 koraka
3 min. čitanja

Kako kreirati B2B marketinšku strategiju u 6 koraka

Za e-commerce kompanije koje pokušavaju pravilno komunicirati s drugim tvrtkama, razvijanje uspješnog B2B marketinškog plana je apsolutno od vitalnog značaja. Dok B2C marketing ponekad naglašava emocionalne privlačnosti, B2B marketing naglašava odnose i vrijednost i poziva na više strateški pristup. Ovo je osnovni vodič koji će vam omogućiti kreiranje B2B marketinškog plana s učinkovitošću.

Pročitajte članak
Mastering B2B Product Management: Izazovi i strategije
3 min. čitanja

Mastering B2B Product Management: Izazovi i strategije

Istraživanje Akenea iz 2024. godine otkrilo je da se gotovo sve B2B kompanije suočavaju sa značajnim izazovima u upravljanju proizvodima, posebno u upravljanju informacijama o proizvodima. Ovo obuhvata poteškoće sa kojima se firme susreću u osiguravanju da su njihovi detalji o proizvodima tačni, sveobuhvatni, ažurni i konzistentni na različitim kanalima i platformama. Studija, u kojoj […]

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+