2 min. čitanja

Lideri e-trgovine otkrivaju glavne prioritete ulaganja

Jeste li se ikada zapitali kako su napredni i problemi pobijeđeni od strane vaših kolega iz e-trgovine? Nedavna studija o gotovo 200 poslovnih lidera od strane Patterna pojašnjava ovu temu izlažući zanimljive trendove i strateške prioritete.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Lideri e-trgovine otkrivaju glavne prioritete ulaganja
Izvor: Depositphotos

Važna područja koja vrijedi sačuvati za budućnost:

  1. Za svoje web liste, lideri daju ulaganja u dizajn, interaktivne video zapise i odličnu relevantnost sadržaja
  2. Diverzifikacija platforme: Većina njih bi se radije proširila na više platformi za e-trgovinu
  3. Globalni prodor na tržište (40%), od kojih mnogi pomno prate svjetske događaje

Danas, 36% svih marketinga je o angažiranju influencera kako bi se povećala prodaja i izloženost brenda.

Source: Pattern UK

 

Ovi nalazi pokazuju veliku potrebu lidera da povećaju stope konverzije i obezbjede promet na online liste. Štoviše, prilično je očito da se netko želi preseliti izvan glavnih tržišta i iskoristiti potrošačke baze negdje drugdje.

Fascinantno, anketa je otkrila da rukovoditelji koji se bave akceleratorima e-trgovine imaju dvostruko veću vjerovatnoću da vjeruju da je njihov put razvoja slobodan od značajnih prepreka. To implicira da za kompanije koje traže nečuvenu ekspanziju u uvijek sve komplikovanijem i konkurentnijem okruženju online trgovine, takvi sporazumi mogu biti game-changer.

Rukovoditelji brendova snažno podržavaju projekte visokog utjecaja uprkos ograničenim resursima i finansijskim problemima. Njihova područja koncentracije su:

  • Poboljšanje web listinga
  • Povećanje marketinških kampanja influencera
  • Rješavanje logističkih problema
  • Kontrolisanje neovlaštenih dobavljača

Ovi uvidi su korisna mapa puta za preduzeća koja pokušavaju da ostanu ispred krivulje za svoj online rast jer stalno mijenjajuće tržište e-trgovine oblikuje sve.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+