
Važna područja koja vrijedi sačuvati za budućnost:
- Za svoje web liste, lideri daju ulaganja u dizajn, interaktivne video zapise i odličnu relevantnost sadržaja
- Diverzifikacija platforme: Većina njih bi se radije proširila na više platformi za e-trgovinu
- Globalni prodor na tržište (40%), od kojih mnogi pomno prate svjetske događaje
Danas, 36% svih marketinga je o angažiranju influencera kako bi se povećala prodaja i izloženost brenda.

Source: Pattern UK
Ovi nalazi pokazuju veliku potrebu lidera da povećaju stope konverzije i obezbjede promet na online liste. Štoviše, prilično je očito da se netko želi preseliti izvan glavnih tržišta i iskoristiti potrošačke baze negdje drugdje.
Fascinantno, anketa je otkrila da rukovoditelji koji se bave akceleratorima e-trgovine imaju dvostruko veću vjerovatnoću da vjeruju da je njihov put razvoja slobodan od značajnih prepreka. To implicira da za kompanije koje traže nečuvenu ekspanziju u uvijek sve komplikovanijem i konkurentnijem okruženju online trgovine, takvi sporazumi mogu biti game-changer.
Rukovoditelji brendova snažno podržavaju projekte visokog utjecaja uprkos ograničenim resursima i finansijskim problemima. Njihova područja koncentracije su:
- Poboljšanje web listinga
- Povećanje marketinških kampanja influencera
- Rješavanje logističkih problema
- Kontrolisanje neovlaštenih dobavljača
Ovi uvidi su korisna mapa puta za preduzeća koja pokušavaju da ostanu ispred krivulje za svoj online rast jer stalno mijenjajuće tržište e-trgovine oblikuje sve.