3 min. čitanja

Kupovno ponašanje italijanskih potrošača se transformira: 57% sada kupuje prvenstveno putem interneta

Nedavna istraživanja pokazuju da se kupovno ponašanje italijanskih potrošača značajno promijenilo i da su online tržišta sada prilično popularna. Studija koju je proveo Istituto Piepoli u saradnji sa Temuom, otkriva zanimljive aspekte razvoja maloprodajnog okruženja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kupovno ponašanje italijanskih potrošača se transformira: 57% sada kupuje prvenstveno putem interneta
Izvor: Depositphotos

Kupovno ponašanje italijanskih potrošača: Povjerenje se povećava

Anketa od 1.000 italijanskih potrošača otkriva da 92% njih vjeruje da kupovina direktno od proizvođača nudi bolju vrijednost bez ugrožavanja kvaliteta, pokazujući svoju snažnu vjeru u online kupovinu.

Povjerenje u digitalne platforme je još uvijek snažno: 89% ispitanika izražava povjerenje u svoje digitalne kupovine, a 87% izvještava o zadovoljstvu kvalitetom online proizvoda.

Ekonomski faktori koji utiču na razvoj

S obzirom na to da 90% Italijana navodi troškove kao svoju glavnu brigu, donošenje odluka potrošača u trenutnoj ekonomskoj klimi uvelike ovisi o osjetljivosti na cijene. Osim osnovnih potrepština i namirnica, tipični talijanski kupac platio je 552 eura za online kupnju prošle godine. To pokazuje porast od 10% u online kupovini; mlađi, muški potrošači će najvjerojatnije usvojiti tu naviku.

Promjena ponašanja potrošača

Studija otkriva neke značajne obrasce u talijanskom kupovnom ponašanju:

  • 57% potrošača sada barem pola vremena kupuje putem interneta
  • 86% bi radije kupovalo na digitalnim kanalima
  • Preko 80% kupaca namjerno čeka prodaju prije kupovine
  • Da bi uštedjeli novac, 77% ispitanika spremno je tolerirati duže vrijeme isporuke
  • 90% ispitanika cijeni promotivna upozorenja
Italians Embrace Online Shopping

Source: Depositphotos

Promjena pogleda na kvalitet

Jedno zanimljivo otkriće dovodi u pitanje konvencionalnu mudrost u vezi s odnosom između cijene i kvalitete. Samo jedna trećina ispitanika još uvijek održava direktnu vezu između cijene i kvaliteta, što ukazuje na promjenu u percepciji potrošača.

Studija tvrdi da rastuća potražnja potrošača za robom po razumnim cijenama i tehnološki razvoj uzrokuju “razdvajanje” između percipiranog kvaliteta i cijene.

Kriteriji za odabir platforme

Italijanski potrošači daju tri glavna kriterija najveću važnost pri odabiru web stranica za kupovinu na mreži:

  • Kompetentne stope (78%)
  • Raspon proizvoda dubine (65%)
  • Usluge dostave (62%)
  • 76% ispitanika vjeruje da je, prilikom odabira platforme, kvalitet korisničke usluge još uvijek prilično ključan
  • 4 od 10 potrošača aktivno upoređuju cijene na nekoliko platformi prije kupovine

Temuova tržišna afektivna moć

Temu, koji je debitirao na italijanskom tržištu u aprilu 2023. godine, imao je značajan uticaj. Direktni poslovni model platforme od proizvođača—potrošača – koji eliminira posrednike – čini se da je glavna komponenta njenog uspjeha. Istraživanje pokazuje da bi oko dvije trećine korisnika Temu koji poznaju aplikaciju preporučilo svojim prijateljima i rođacima.

Obrasci korištenja platforme

Studija otkriva posebne obrasce među italijanskim korisnicima Temua:

  • Od toga, 94% bi radije kupovalo putem interneta nego u trgovini
  • 86% napravi barem jednom mjesečno narudžbe
  • Glavne kategorije kupovine su odjeća (67%), kućanski predmeti (63%) i mali aparati (61%)

Ova studija pokazuje da se maloprodajna scena u Italiji značajno mijenja jer sve više italijanskih potrošača migrira na digitalne kanale koji nude razumne cijene bez ugrožavanja kvaliteta proizvoda.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+