2 min. čitanja

Kupovina uživo u Njemačkoj bilježi sporo usvajanje

Nedavna anketa trendova ECC Köln otkriva da kupovina uživo u Njemačkoj, također poznata kao "in-stream kupovina", dobiva na priznanju. Šest od deset njemačkih potrošača sada razumije koncept, udvostručujući nivo svijesti od prije tri godine. Međutim, stopa usvajanja kupovine uživo u Njemačkoj ostaje niska.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kupovina uživo u Njemačkoj bilježi sporo usvajanje
Izvor: Depositphotos

Njemački potrošači oklijevaju prihvatiti kupovinu uživo

Kao što Ecommerce News obavještava, ova vrsta kupovine u Njemačkoj doživljava postepeni porast usvajanja. Samo 8% njemačkih potrošača ga je isprobalo, što uključuje kupovinu proizvoda putem interneta tokom demonstracija u realnom vremenu. Ova brojka predstavlja dvostruko povećanje u odnosu na 4% u 2021. godini, što ukazuje na spor, ali stabilan rast popularnosti kupovine uživo u Njemačkoj. Međutim, uprkos ovom porastu, ukupna stopa prihvaćanja ostaje niska, što sugerira da se ova vrsta kupovine u Njemačkoj i dalje suočava s preprekama u postajanju mainstream trendom e-trgovine.

Na primjer, Zarin streaming servis je upravo dostupan u brojnim evropskim zemljama. Iako su vidjeli više kupovine uživo, većina njemačkih kupaca još uvijek oklijeva probati.

Gledajući unaprijed, samo 21% Nijemaca može vidjeti sebe kako idu na događaj kupovine uživo u budućnosti. Ljudi u dobi između 18 i 29 godina su malo više zainteresirani (34% je otvoreno za ideju). Ipak, dvije trećine mladih Nijemaca još uvijek ne planira koristiti ovaj način kupovine.

Njemačka polako počinje koristiti kupovinu uživo, koja se jako razlikuje od Azije, posebno Kine, gdje je vrlo česta. Tamo, stotine miliona ljudi gledaju hiljade streamova svaki dan, pokazujući da njemačko tržište ima prostora za rast.

Često postavljana pitanja

Zašto je kupovina uživo popularnija u Aziji nego u Njemačkoj?

Oštar kontrast između popularnosti kupovine uživo u Aziji i njenog mlakog prijema u Njemačkoj može se pripisati kulturnim razlikama, integraciji platforme, ponašanju potrošača i zrelosti tržišta. Da bi kupovina uživo dobila na snazi u Njemačkoj, trgovci će možda morati poboljšati aspekt emocionalnog angažmana i stvoriti uvjerljivija i zabavnija iskustva koja rezoniraju s preferencijama potrošača za inspiraciju i interakciju.

Uloga TikTok-a u širenju kupovine uživo

Rečeno je da je TikTokov izbor da odgodi pokretanje TikTok Shopa u kontinentalnoj Evropi bio pod utjecajem toga koliko je tamo loše primljena kupovina u live verziji. Iako kompanija nije sa sigurnošću rekla, Španija će vjerovatno biti prva zemlja u Evropi koja će otvoriti TikTok Shop prije kraja godine. Druge evropske zemlje će slijediti.

Kako kupovina uživo polako raste u popularnosti u Njemačkoj, trgovine i platforme će se morati prilagoditi specifičnim potrebama i željama njemačkih kupaca kako bi se više ljudi povezalo i slijedilo ovaj novi trend e-trgovine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+