4 min. čitanja

Kolačići ne nestaju: Google mijenja svoju strategiju kako bi korisnicima pružio veću kontrolu nad privatnošću

Tema zaštite ličnih podataka na internetu dobija sve veću pažnju. U središtu ove diskusije je razvoj Privacy Sandbox-a - inicijative usmjerene na poboljšanje zaštite privatnosti uz održavanje personaliziranog oglašavanja. Obećava ne samo da će zaštititi privatnost korisnika, već i osigurati da ekosistem digitalnog oglašavanja ostane živahan i efikasan.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kolačići ne nestaju: Google mijenja svoju strategiju kako bi korisnicima pružio veću kontrolu nad privatnošću
Izvor: Depositphotos

Pogledajmo unazad kako se Googleova borba za zaštitu privatnosti na internetu razvila: U 2020. godini, kompanija je najavila planove za postupno ukidanje praćenja kolačića do 2022. godine, s ciljem da ga zamijeni tehnologijama za poboljšanje privatnosti. Ova inicijativa je uključivala razvoj FLoC modela, koji je omogućio praćenje aktivnosti korisnika bez ličnih identifikatora. Izazovi i povratne informacije iz različitih industrija doveli su do kašnjenja i pomaka fokusa na projekat Privacy Sandbox.

Sandbox umjesto kolačića

Google je stvorio Privacy Sandbox kao zamjenu za kolačiće s vizijom da postigne dva cilja: poboljšati zaštitu privatnosti na internetu i održati održivost interneta podržanog oglasima.

E-trgovina se u velikoj mjeri oslanja na ciljano oglašavanje kako bi povezala tvrtke s kupcima i povećala prihode. Sandbox pristup uključuje razvoj tehnologija za poboljšanje privatnosti koje mogu zamijeniti kolačiće treće strane. Oni su dugo bili temelj online oglašavanja, ali se sve više smatraju kontroverznim i nametljivim.

Povratne informacije o Privacy Sandbox-u došle su od regulatornih tijela kao što su CMA, ICO, izdavači, kreatori web stranica, civilno društvo i reklamna industrija. Ovo je dobra vijest za e-trgovinu – rješenja koja se razvijaju trebaju biti ne samo teoretski ispravna, već i praktično primjenjiva.

Početni testovi Privacy Sandbox API-ja od strane reklamnih tehnoloških kompanija, uključujući Google, dali su obećavajuće rezultate. Ovi API-ji su dizajnirani da omoguće ciljano oglašavanje bez ugrožavanja privatnosti korisnika. Kako se njihova upotreba širi, očekuje se da će se njihove performanse poboljšati.

Međutim, prelazak na ove nove tehnologije nije bez izazova. Implementacija Privacy Sandbox API-ja zahtijeva značajan napor od izdavača, oglašivača i drugih igrača u ekosistemu online oglašavanja.

Source: Depositphotos

Pomak prema izboru korisnika

Kao odgovor na povratne informacije, Google je predložio značajno ažuriranje Privacy Sandbox pristupa. Umjesto potpunog uklanjanja kolačića treće strane, Google planira novo okruženje u Chromeu koje će omogućiti korisnicima da donose informirane odluke o svojim postavkama privatnosti. Korisnici će moći da prilagode svoje postavke u bilo koje vrijeme dok pretražuju web.

Anthony Chavez, potpredsjednik Google Privacy Sandbox-a, objašnjava: “Predlažemo ažurirani pristup koji povećava izbor korisnika. Umjesto eliminacije kolačića treće strane, uveli bismo novo iskustvo u Chromeu koje bi omogućilo ljudima da naprave informisani izbor koji bi se odnosio na sve njihove web pregledave, a oni bi ga mogli prilagoditi u bilo kojem trenutku. Razgovaramo o ovom novom putu s regulatorima i radit ćemo s industrijom dok ga implementiramo.”

Za e-trgovinu, to znači navigaciju složenijim okruženjem gdje korisničke preferencije mogu varirati. U isto vrijeme, to predstavlja priliku za izgradnju povjerenja kupaca transparentnom komunikacijom kako se njihovi podaci koriste i pružajući im kontrolu nad njihovom privatnošću.

Promjena kao prilika

Privacy Sandbox programeri su se obavezali na kontinuirana ulaganja u alternativna rješenja za privatnost i dodatne mehanizme kontrole. Primjer je uvođenje zaštite IP adrese u Chromeovom anonimnom modu, što će poboljšati privatnost korisnika.

Put ka privatnijem webu, predvođen inicijativom Privacy Sandbox, predstavlja značajnu promjenu u online oglašavanju. E-trgovina se mora pripremiti za ove promjene i prilagoditi se novim korisničkim preferencijama.

Prihvaćanjem ovih promjena, kompanije za e-trgovinu mogu izgraditi jače odnose sa svojim kupcima i stvoriti pouzdaniji i održiviji online ekosistem. Stalna saradnja između tehnoloških programera, regulatora i dionika će biti ključna u oblikovanju budućnosti u kojoj privatnost i inovacije koegzistiraju harmonično.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+