
To je pametan i pristupačan način da ostanete pred kupcima na redovnoj i ležernoj osnovi. Studije pokazuju da preko 90% potrošača svakodnevno provjerava svoju e-poštu, a bilteni su čak vidjeli porast interakcije u posljednjih nekoliko mjeseci.
Povrat ulaganja u marketing putem e-pošte je zaista visok, sve dok znate kako to učiniti. Možete pročitati o njegovim prednostima i koracima koje trebate poduzeti da biste stvorili maštoviti bilten u ovom odjeljku. Danas ćemo, međutim, pogledati koje vrste tvrtki smatraju da je e-mail marketing najkorisniji i zašto.
Bez obzira na veličinu vašeg poslovanja ili sektor u kojem poslujete, e-pošta može ponuditi niz poslovnih prilika, od generisanja potencijalnih klijenata do interaktivnog uključivanja vaših kupaca u poslovne odluke. Na primjer, možete im dopustiti da glasaju za novi proizvod, njegovu boju ili materijal, što će sigurno cijeniti (a možda čak i kupiti).
Naravno, e-mail marketing je dovoljno fleksibilan da se prilagodi za postizanje složenih marketinških ciljeva, ovisno o vašim potrebama, infrastrukturi i organizacijskim mogućnostima.
E-mail marketing je neophodan za trgovce
A ako ne nužnost, bilo bi neprofesionalno, u najmanju ruku, ne iskoristiti u potpunosti ovaj kanal. To je bitno za njih i gotovo sigurno može pretvoriti marketinške napore u profit.
Na osnovu prikupljanja podataka i informacija o kupcima, trgovci mogu kreirati savršeno ciljane i relevantne e-mail ažuriranja koja pogađaju cilj. Što to znači? To znači da je mnogo vjerojatnije da ćete otvoriti e-poštu s popustom o ponudi proizvoda koju ste prethodno pogledali nego neodređenu. Trgovac može koristiti sve prikupljene podatke kako bi potaknuo angažman s primateljima.
Razmislite o tome – koje e-mailove najčešće otvarate? One koje su personalizirane i osjećaju se kao da ste ih čekali. Popusti na proizvode, virtualne rođendanske ili blagdanske čestitke, pozivnice za događaje i sajmove kojima trgovac prisustvuje. Obraća se direktno nama, i naravno da nam se sviđa.

Source: Depositphotos
Finansijske usluge, osiguranje i bankarstvo su odmah iza
Zašto tako? E-mail je ozbiljniji i trajniji od, recimo, društvenih mreža. Jednostavno, vjerojatnije je da ćemo vjerovati nečemu što nam dolazi u obliku biltena nego Facebook ili Instagram post (ili čak LinkedIn).
Ove industrije (tj. one kojima vjerujemo sa našim novcem ili zdravljem) imaju najviše koristi od najviših stopa otvaranja i naknadnih stopa konverzije e-mail komunikacije sa klijentima.
Ove kompanije imaju veliku količinu osjetljivih podataka o pojedincima, tako da im je lako ciljati predmet i sadržaj biltena na istinski osoban način. Na primjer, razmotrite milenijalca koji planira kupiti kuću ili stan i razmatra najbolji oblik kućnog financiranja. Banke prikupljaju podatke o preferencijama plana štednje, Google pretragama i informacijama o njegovom računu, što znači samo jedno. Naš milenijalac prima e-mail s planom štednje koji će mu pomoći da postigne svoj cilj.

Source: Depositphotos
Turizam i ugostiteljstvo? E-mail marketing ima smisla i za ove industrije
To su otkrili tijekom pandemije kada su uveli online naručivanje, prikupljanje hrane i druge značajke koje su željeli predstaviti svojim kupcima. Nešto tako jednostavno – ali sofisticirano – kao što je e-mail marketing također je pomoglo najteže pogođenim industrijama da prežive pandemiju.
E-mailovi su informirali ljude o radnom vremenu, broju ljudi u prostorijama (tokom perioda ograničenja), pa čak i da li su možda naišli na nekoga potencijalno zaraženog tokom posjete. Transportne kompanije su obavijestile kupce da su njihova vozila dezinficirana i da su još uvijek spremna za upotrebu.
Hoteli su slali informacije o tome kada, gdje i kako će raditi kako bi kupcima olakšali navigaciju kroz trenutne propise. Alternativno, ponudili su im popuste za lojalnost. Sve koristeći e-mail marketing i nekoliko jednostavnih alata.

Source: Depositphotos
Neprofitne organizacije i udruženja građana imaju vrijedan alat u svojim rukama
Oni mogu koristiti e-poštu za prikupljanje potpisa ili odbranu prava bespomoćnih na vrlo efikasan način. Mnoge grupe u zajednici mogu efikasno prikupiti desetine hiljada potpisa za dobar cilj putem e-mail marketinga.
E-mailovi često uključuju fotografije s izravnom adresom s imenom nakon čega slijedi zahtjev za pomoć – financijsku ili materijalnu. Suočimo se s tim, nije li malo teže govoriti kada nam se obraćaju imenom i znamo iz podataka koje smo prikupili da je uzgoj u kavezima, zemljotres u Turskoj ili rat u Ukrajini uzrok blizak našim srcima?
Kursevi i obuka na klik na dugme
E-mail marketing je također bitan za one koji su odabrali da posluju isključivo online, nudeći online kurseve, obuku, škole jezika ili čak časove joge. Sa samo jednim klikom, možete pretvoriti svoju bazu podataka e-pošte u stvarne kupce. Opet, dobro napisan i personaliziran e-mail vrijedi mnogo više od slučajnog posta na društvenoj mreži.
Pogledajmo na brzinu glavne prednosti e-mail marketinga:
- Stvara interes za kupce – posebno ako ste prodajno orijentirana tvrtka, e-mailovi i drugi oblici personaliziranih biltena (npr. rođendanski kodovi za popust, itd.) imaju velike šanse da generiraju interes za potencijalne kupce. Jednostavno rečeno, ako kliknu na vašu stranicu iz e-pošte, postoji vrlo dobra šansa da će taj klik pretvoriti u prihod kupnjom proizvoda.
- Podsjećaju ih – slanjem redovnih, ali ne prečestih e-mailova u inboxe vaših pretplatnika, podsjećate ih na svoj posao. Zaboravili ste gdje kupiti najbolje čarape ili ručno šiveno donje rublje? Reci im.
- Sadržaj ima veće šanse da bude viđen – loša strana instant sadržaja na društvenim mrežama je da brzo nestaje i/ili je progutan drugim, čak i novijim sadržajem. E-mail marketing, s druge strane, ima ogromnu prednost – primalac ga može pročitati kada mu odgovara, vratiti mu se, označiti ga kao nepročitan ili čak arhivirati (ako sadrži gore navedene kodove za popust, na primjer).
- Relativno je jeftin i jednostavan za održavanje u toku – današnje aplikacije za e-poštu su vrlo intuitivne i relativno jeftine. Neki čak nude ograničene usluge besplatno, ili ih možete isprobati mjesec dana prije nego što odlučite kupiti licencu. Dok prikupljate podatke koje želite podijeliti sa svojim primaocima, možete pohraniti informacije u program na kontinuiranoj osnovi. Zatim možete urediti e-poštu u konačni oblik i poslati je u hiljade e-mail sandučića.