
Otključajte moć tržišta
Tržišta su postala određujuća karakteristika moderne e-trgovine u Evropi. Sa 62% od 100 najvećih online trgovaca koji upravljaju tržištima, ove platforme privlače 85% web prometa u istočnoj Evropi.

Source: Ecommercegermany.com
Regionalne razlike
Zapadna Evropa je zrelo tržište sa visokom prevalencijom tržišta, dok Južna i Srednja Evropa imaju sporije stope usvajanja zbog kulturnih preferencija za fizičku maloprodaju i kupovinu pod vodstvom brendova.
Uspon čistih tržišta
AliExpress se ističe sa značajnim prometom od 119,4 milijarde eura u 2022. godini, dok je Allegro sila u Poljskoj i istočnoj Evropi sa 135.000 trgovaca i 22 miliona mjesečnih posjeta.
Mješovita i maloprodajna tržišta
Mješovita i maloprodajna tržišta nude jedinstvenu mješavinu tradicionalne maloprodaje i dinamike tržišta. Amazon je vrlo moćan u ovoj kategoriji, sa svojim širokim spektrom proizvoda i integracijom sa preko 10 miliona prodavača. Ali što je s drugim mješovitim i maloprodajnim tržištima kao što su Boots, B&Q, Carrefour i Zalando? Možete saznati više u izvještaju ChannelX-a.

Source: Ecommercegermany.com
Da bi uspjeli u ovom konkurentnom prostoru, preduzeća moraju iskoristiti vrhunske tehnologije i formirati strateška partnerstva. Napredne analitičke platforme mogu pomoći u dešifriranju podataka o potrošačima, prilagođavanju iskustava, predviđanju trendova i omogućavanju glatkih transakcija.
Budući trendovi i izazovi
Prema izvještaju, evropska tržišta mogu se kretati prema nišnim i vertikalnim tržištima, privlačeći specijalizirane proizvode i usluge. Preporuke pokretane umjetnom inteligencijom igrat će značajnu ulogu u poboljšanju korisničkog iskustva na digitalnim platformama. Za evropske trgovce koji se takmiče protiv neevropskih divova kao što su Amazon i eBay, to znači prilagođavanje novim tehnologijama i poslovnim modelima kako bi ostali konkurentni.
Međutim, postoje mogućnosti za evropske trgovce da se razlikuju koristeći svoje jedinstvene kulturne perspektive, lokalno znanje i snažnu prepoznatljivost brenda kako bi stvorili prepoznatljive ponude koje privlače lokalne potrošače. Fokusirajući se na ove snage i formirajući strateška partnerstva sa komplementarnim poslovima, evropski trgovci mogu napredovati u suočavanju sa konkurencijom.