2 min. čitanja

Ključni nalazi iz studije o evropskom tržištu

Evropsko tržište e-trgovine je dinamičan i brzo razvijajući prostor. Da bi ostali ispred konkurencije, preduzeća moraju razumjeti ključne trendove, uvide i prilike koje oblikuju ovaj krajolik.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Ključni nalazi iz studije o evropskom tržištu
Izvor: Depositphotos

Otključajte moć tržišta

Tržišta su postala određujuća karakteristika moderne e-trgovine u Evropi. Sa 62% od 100 najvećih online trgovaca koji upravljaju tržištima, ove platforme privlače 85% web prometa u istočnoj Evropi.

Source: Ecommercegermany.com

Regionalne razlike

Zapadna Evropa je zrelo tržište sa visokom prevalencijom tržišta, dok Južna i Srednja Evropa imaju sporije stope usvajanja zbog kulturnih preferencija za fizičku maloprodaju i kupovinu pod vodstvom brendova.

Uspon čistih tržišta

AliExpress se ističe sa značajnim prometom od 119,4 milijarde eura u 2022. godini, dok je Allegro sila u Poljskoj i istočnoj Evropi sa 135.000 trgovaca i 22 miliona mjesečnih posjeta.

Mješovita i maloprodajna tržišta

Mješovita i maloprodajna tržišta nude jedinstvenu mješavinu tradicionalne maloprodaje i dinamike tržišta. Amazon je vrlo moćan u ovoj kategoriji, sa svojim širokim spektrom proizvoda i integracijom sa preko 10 miliona prodavača. Ali što je s drugim mješovitim i maloprodajnim tržištima kao što su Boots, B&Q, Carrefour i Zalando? Možete saznati više u izvještaju ChannelX-a.

Source: Ecommercegermany.com

Technology & Strategic Partnerships

Da bi uspjeli u ovom konkurentnom prostoru, preduzeća moraju iskoristiti vrhunske tehnologije i formirati strateška partnerstva. Napredne analitičke platforme mogu pomoći u dešifriranju podataka o potrošačima, prilagođavanju iskustava, predviđanju trendova i omogućavanju glatkih transakcija.

Budući trendovi i izazovi

Prema izvještaju, evropska tržišta mogu se kretati prema nišnim i vertikalnim tržištima, privlačeći specijalizirane proizvode i usluge. Preporuke pokretane umjetnom inteligencijom igrat će značajnu ulogu u poboljšanju korisničkog iskustva na digitalnim platformama. Za evropske trgovce koji se takmiče protiv neevropskih divova kao što su Amazon i eBay, to znači prilagođavanje novim tehnologijama i poslovnim modelima kako bi ostali konkurentni.

Međutim, postoje mogućnosti za evropske trgovce da se razlikuju koristeći svoje jedinstvene kulturne perspektive, lokalno znanje i snažnu prepoznatljivost brenda kako bi stvorili prepoznatljive ponude koje privlače lokalne potrošače. Fokusirajući se na ove snage i formirajući strateška partnerstva sa komplementarnim poslovima, evropski trgovci mogu napredovati u suočavanju sa konkurencijom.

Najnovije iz kategorije E-commerce marketing
Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU