2 min. čitanja

Kineski trgovac Temu kritiziran od strane evropskih potrošačkih grupa

Način na koji kineski trgovci e-trgovinom rukuju sadržajem na svojim platformama je pod sve većim nadzorom.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kineski trgovac Temu kritiziran od strane evropskih potrošačkih grupa
Izvor: Reuters

Temu, diskontna maloprodajna aplikacija u vlasništvu kineskog giganta e-trgovine PDD Holdings, suočava se sa pritužbama potrošača da njena poslovna praksa krši novi zakon o online sadržaju u Evropi.

Direktiva o digitalnim uslugama Evropske unije zahtijeva od online tržišta i posrednika da se bore protiv ilegalnog i štetnog sadržaja i krivotvorenih proizvoda na svojim platformama. Panevropska organizacija potrošača BEUC saopćila je da je podnijela žalbu Evropskoj komisiji, dok je 17 njenih članica u zemljama uključujući Francusku, Italiju i Holandiju također podnijelo žalbe svojim nacionalnim vlastima.

“Temu je ovdje samozadovoljan jer krši Zakon o digitalnim uslugama EU”, rekla je generalna direktorica BEUC-a Monique Goyens u izjavi.

Temu, koji je ušao na tržište EU prije nešto više od godinu dana, rekao je da aktivno prilagođava svoju uslugu lokalnim praksama i preferencijama i posvećen je potpunom poštivanju zakona i propisa tržišta na kojima posluje.

“Što se tiče žalbe BEUC-a, mi je shvaćamo vrlo ozbiljno i temeljito ćemo je proučiti. Nadamo se da ćemo nastaviti naš dijalog sa relevantnim zainteresovanim stranama kako bismo poboljšali Temu-ovu uslugu za potrošače”, navodi se u saopštenju kompanije.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+