2 min. čitanja

Kaufland ukida FBK, priprema novo logističko rješenje

Njemačko online tržište Kaufland Global Marketplace više neće nuditi uslugu Fulfilled by Kaufland (FBK). Usluga će ostati dostupna do 28. februara 2025. godine, nakon što je pokrenuta prije godinu dana sa ekspanzivnim planovima i razumnim troškovima. Nakon ovog datuma, sav inventar će biti vraćen prodajnim partnerima bez dodatnih troškova.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kaufland ukida FBK, priprema novo logističko rješenje
Izvor: Depositphotos

Kauflandov novi strateški smjer

Ova odluka je dio šireg strateškog pomaka koji se odnosi na rastuće međunarodno prisustvo kompanije.

“Odlučili smo zamijeniti Fulfillment by Kaufland novim logističkim uslugama u području prekogranične isporuke”, izjavio je Kaufland. Nove usluge su dizajnirane da bolje zadovolje potrebe trgovaca i uslove međunarodne e-trgovine s ciljem poticanja održivijeg globalnog rasta.

Od FBK do višekanalnog sistema ispunjenja

Umjesto standardiziranog rješenja za ispunjenje, Kaufland razvija fleksibilan modularni sistem. To će uključivati automatiziranu metodu za rukovanje naljepnicama za otpremu i povrat, kao i višekanalnu uslugu ispunjenja.

Važna inovacija novog sistema je njegov kapacitet za obradu narudžbi iz vanjskih prodajnih kanala, uključujući Kaufland platformu i vlastite web stranice za e-trgovinu i vanjska tržišta.

Utjecaj na prodavce i tržište

Prekid usluge može u početku uzrokovati neke poremećaje za prodavce koji su se oslanjali na FBK. Međutim, očekuje se da će Kauflandove nove prekogranične usluge isporuke ponuditi više fleksibilnosti i bolje zadovoljiti potrebe međunarodne e-trgovine.

Ovaj taktički pomak može koristiti trgovcima povećanjem prodaje i prisustva na tržištu, a istovremeno poboljšava ukupnu održivost i efikasnost logističkih operacija.

Budućnost Kauflandovog globalnog tržišta

Kako Kaufland raste svoje tržište širom Evrope, morat će implementirati nove logističke usluge kako bi podržao svoju strategiju rasta. Razvoj modularnog sistema će omogućiti trgovcima da prilagode svoje opcije ispunjenja, potencijalno povećavajući broj prodavača na platformi.

Osim toga, Kauflandova sposobnost da obrađuje narudžbe iz više prodajnih kanala učinit će ga konkurentnijim igračem na evropskom tržištu e-trgovine.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU