
Sa softverom i algoritmima, programsko oglašavanje omogućava automatsku kupovinu i prodaju digitalnih oglasa. Programatsko oglašavanje ne uključuje oglašivače i izdavače koji pregovaraju jedni s drugima ručno. Umjesto toga, koristi tehnologije za postavljanje oglasa odmah pred prave ljude u stvarnom vremenu. Tokom ovog procesa, podaci se prikupljaju i napredno praćenje se koristi za efikasnije i preciznije prikazivanje oglasa na osnovu onoga što korisnici vole i kako se ponašaju.
Sigurnost je glavna tema
Sigurnost brenda je sada najvažnija stvar za 60% marketinških stručnjaka i agencija. Nedavne vijesti koje su pokazale da su milioni dolara izgubljeni zbog lošeg plasmana oglasa učinile su ovu brigu još jačom. Reklame su često kršile pravila sigurnosti brenda pojavljujući se pored sadržaja koji bi mogao biti uvredljiv ili rasistički.

Source: WARC
Važno je za tvrtke da se pobrinu da se njihovi oglasi prikazuju na sigurnom i pouzdanom mjestu. Da bi kupci vjerovali vama i vašem brendu iskreno, ovo je neophodno.
Iako je Google odlučio odgoditi uklanjanje kolačića trećih strana, oni će vjerovatno nastaviti igrati manju ulogu u programatskom oglašavanju. Prema izvještaju WARC-a, samo 25% oglašivača misli da su spremni za ovu promjenu, uglavnom kada je u pitanju ciljanje, pristup podacima i segmentacija kupaca. 76% ispitanika već poduzima korake u tom smjeru kako bi ostali konkurentni, stavljajući privatnost na prvo mjesto. Kompanije za e-trgovinu moraju ubrzati usvajanje strategija podataka prve strane.
Prevara i rasipanje budžeta
Reklamna prevara je još uvijek veliki problem. Četvrtina od 67 milijardi funti koja se troši na oglašavanje na otvorenom webu troši se na preglede koji su lažni ili nisu baš dobri. Strože kontrole i veća otvorenost u lancu snabdijevanja medijima mogu pomoći oglašivačima da mudrije troše svoj novac i dobiju bolji povrat na svoju investiciju.
Iako je “održivost” trenutno popularna riječ, većina tvrtki koje koriste programsko oglašavanje kažu da smanjenje emisije ugljika nije glavni prioritet za njih. Iako je ovaj sektor izbacio više od 215.000 metričkih tona ugljičnog dioksida u samo jednom mjesecu u pet velikih ekonomija, to je još uvijek slučaj. Samo 31% preduzeća je počelo pratiti i smanjiti zagađenje.
Kupci postaju sve više zabrinuti za okoliš, tako da bi e-commerce tvrtke trebale razmisliti o tome kako njihovi izbori oglašavanja utječu na to.
Premještanje sredstava na zatvorene platforme
Studija također govori o zabrinjavajućem trendu: manje novca se ulaže u otvoreni web jer više oglašivača voli zatvorene platforme kao što su Amazon, Google i Meta. WARC smatra da će do 2024. godine više od polovine svih dolara za oglašavanje biti potrošeno na samo pet stranica.
Postoji 76% tvrtki koje trenutno troše 40% ili manje svoje potrošnje na oglašavanje na otvorenom webu. Kompanije bi trebale pažljivo razmisliti o tome da li je vrijedno ulagati više novca u zatvorene platforme kao što su Google ili Facebook ili bi bilo bolje pogledati opcije oglašavanja na otvorenom webu, koje svi mogu vidjeti.
E-trgovina se mora nositi sa stvarnim problemima, kao što su smanjenje adresabilnosti, brige o sigurnosti brenda i prevare. Vlasnici tvrtki mogu poboljšati svoje planove oglašavanja i dobiti bolje rezultate sljedeće godine pazeći na promjene i prilagođavajući se trendovima.