2 min. čitanja

Kako su strateški bilteni povećali prihod za 37%

Acceleration Partners (AP) udružio se sa vodećim kuponskim partnerom kako bi se uhvatio u koštac sa uobičajenim marketinškim izazovima. Da bi se riješila pitanja kao što su širenje dosega, povećanje vidljivosti i povećanje prodaje, fokus je stavljen na strateške biltene. Kao rezultat toga, AP je pomogao brendovima da postignu impresivnih 37% prosječnog povećanja prihoda. Osim toga, široka publika i fleksibilne mogućnosti promocije odigrale su ključnu ulogu u ovom uspjehu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kako su strateški bilteni povećali prihod za 37%

Inovativna strategija za rast

AP i CouponFollow iskoristili su svoje partnerstvo za stvaranje ekskluzivnih biltena. Započeli su s dva uspješna biltena 2021. godine, a zatim su proširili svoje napore 2022. godine.

  • Bilten o čišćenju na kraju ljeta: Pokrenuli su ovu kampanju tokom mirnijeg tržišnog perioda, dajući brendovima izvanrednu promotivnu priliku.
  • Bilten za povratak u školu: Savršeno tempiran za vrhunac sezone kupovine, ovaj bilten je ciljao kupce s visokim namjerama i istaknuo niz istaknutih brendova.

CouponFollow je ponudio fleksibilne opcije učešća, uključujući ekskluzivne kodove, povećanje provizije ili male paušalne naknade. Ova strategija omogućila je brendovima da efikasno dosegnu CouponFollow-ovu široku publiku od preko 30.000 pretplatnika e-pošte.

Postignuti impresivni rezultati

Bilten Back-to-School postigao je impresivne rezultate:

  • 30,000+ primatelja e-pošte
  • 13% prosječno povećanje prihoda za brendove koji učestvuju
  • 37% ukupnog prosječnog povećanja prihoda
  • 56% stopa otvaranja e-pošte
  • 10% prosječno povećanje broja klikova

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

Ova studija slučaja saradnje između Acceleration Partners i CouponFollow nudi uvid u specifičan pristup digitalnim marketinškim kampanjama. Rezultati pokazuju da:

  1. Vrijeme kampanje može utjecati na ishode, kao što se vidi u različitim odgovorima na inicijative za kraj ljeta i povratak u školu.
  2. Ponuda različitih opcija učešća može povećati angažman brenda u kampanjama.
  3. E-mail bilteni ostaju održiv alat za dosezanje potrošača, sa stopom otvaranja i stopom klikanja su ključne metrike za praćenje.
  4. Uočeno je povećanje prihoda, iako je važno napomenuti da mnogi faktori mogu uticati na takve ishode.

Studija sugerira da partnerstva između marketinških firmi i platformi sa velikim bazama pretplatnika mogu biti jedan od načina da se pristupi izazovima digitalnog marketinga. Međutim, kao i kod svih marketinških strategija, rezultati mogu varirati ovisno o brojnim faktorima, uključujući tržišne uvjete, ponašanje potrošača i pozicioniranje individualnog brenda.

Ovaj slučaj pruža jedan primjer pristupa digitalnom marketingu, a njegovu efikasnost treba razmotriti u kontekstu šireg marketinškog istraživanja i pojedinačnih poslovnih ciljeva.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+