3 min. čitanja

Kako se nositi s Google Core ažuriranjima

Google Core Updates redovno transformišu algoritme pretraživanja kako bi poboljšali kvalitet i pouzdanost rezultata. Međutim, ova ažuriranja mogu utjecati na rangiranje web stranica u pretraživanju, utječući na vidljivost e-trgovine. Šta biste trebali učiniti kada vaše stranice počnu gubiti promet od Google Core Updates?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kako se nositi s Google Core ažuriranjima
Izvor: Depositphotos

Osnovna ažuriranja nisu dizajnirana da ciljaju određene sajtove, već prilagođavaju cijeli Googleov sistem da odražava nove trendove sadržaja i osigurava kvalitet rezultata pretrage.

Google je pokušao objasniti promjene koristeći analogiju restorana:

“Jedan od načina razmišljanja o osnovnom ažuriranju je da zamislite da ste pitali prijatelja za njihove preporuke za najbolje restorane. Iako možda imate popis svojih 20 omiljenih restorana, stvari su se promijenile otkako ste ga prvobitno napisali 2019. godine. Neki novi restorani koji prije nisu postojali postali su kandidati za vašu listu. Možda ćete preispitati neke restorane i shvatiti da bi se trebali pomaknuti više na vašoj listi s obzirom na to koliko ste pozitivnih iskustava tamo imali, ili zato što vaš prijatelj preferira objekte prilagođene psima. Lista će se promijeniti, a restorani koji se kreću prema dolje nisu nužno ‘loši’; Jednostavno postoje drugi restorani koji sada pripadaju u vaših 20 najboljih.”

Što učiniti kada vam promet padne

Ako primijetite pad rangiranja, posebno nakon Google ažuriranja, slijedite ove korake:

  1. Provjerite Search Console: Provjerite da li je pad prometa u korelaciji sa osnovnim ažuriranjem. Pogledajte kontrolnu tablu statusa pretrage za datume početka i završetka ažuriranja.
  2. Pričekajte tjedan dana nakon ažuriranja: Prije nego što zaronite u provjeru podataka, pričekajte najmanje tjedan dana nakon ažuriranja. Zatim uporedite promet prije i poslije kako biste prikupili odgovarajuće podatke za analizu i promjene rangiranja.
  3. Pregledajte najbolje stranice i upite: Pogledajte svoje najbolje stranice i upite kako biste utvrdili da li je pad manji (npr. pozicija 2 do 4) ili značajan (npr. 4 do 29). Male kapi možda neće zahtijevati hitnu akciju, ali veće sugeriraju potrebu za detaljnom analizom.
  4. Vrsta pretrage Raščlamba: Segmentirajte performanse po vrsti pretrage (npr. Web Search, Google Images) kako biste identificirali pogođena područja.

Rješavanje pada glavnih pozicija

Ako vaša stranica doživljava značajan i uporan pad, Google preporučuje ove strategije:

  • Objektivno procijenite da li vaša stranica pruža pouzdan i koristan sadržaj za korisnike. Razmislite o dobivanju povratnih informacija od pouzdanih pojedinaca.
  • Usredotočite se na stranice koje su najviše pogođene. Koristite ovo da biste razumjeli kako se uspoređuju sa sličnim stranicama na mreži.
  • Izbjegavajte brza rješenja, površne promjene i ishitrene zaključke.
  • Fokusirajte se na značajno poboljšanje sadržaja kako biste poboljšali korisničko iskustvo i relevantnost pretraživanja.
  • Uklanjanje sadržaja kao posljednje sredstvo: Brisanje sadržaja s lošim performansama trebala bi biti posljednja opcija. Uklanjanje sadržaja kreiranog isključivo za pretraživanje može poboljšati performanse zaista korisnih stranica.

Izgradnja dugoročne strategije pretraživanja

U e-trgovini, bolje je fokusirati se na održivo poboljšanje sadržaja nego reagirati na svako ažuriranje. Neke promjene mogu poboljšati rangiranje u roku od nekoliko dana, ali većina prilagodbi može potrajati mjesecima da se odrazi u rezultatima pretrage.

Ako niste vidjeli napredak nakon nekoliko mjeseci, možda ćete morati pričekati sljedeće ažuriranje jezgre.

Zapamtite da je Google pretraga dinamična, a rangiranje se može promijeniti čak i bez ažuriranja algoritma. Davanjem prioriteta kvalitetnom, korisniku fokusiranom sadržaju, vaša stranica ima šansu da zadrži svoju poziciju čak i dok se pretraga kontinuirano razvija.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU