
Kako razumjeti ključne riječi
Ključne riječi su riječi i rečenice koje se koriste za izradu i poboljšanje online sadržaja. Ponekad se nazivaju i SEO ključne riječi. U očima mogućeg kupca, to su riječi koje stavljaju u traku za pretragu koje najbolje opisuju robu ili usluge koje žele pronaći ili pitanje koje žele postaviti. Za marketinške stručnjake, pažljivo odabrane ključne riječi govore pretraživačima o sadržaju vaše stranice i pomažu im da se rangiraju i predlažu.
Ključne riječi vam mogu reći puno o tome kako vaša publika misli i osjeća, kao i o tome što žele i trebaju – namjera ključne riječi. Korištenje pravih ključnih riječi u vašem pisanju može uvelike poboljšati uspjeh vašeg poslovanja. Ključne riječi se obično koriste za optimizaciju za pretraživače (SEO) ili opći marketing. Cilj je da se kupčevi pojmovi za pretraživanje podudaraju s ključnim riječima na vašoj web stranici.
Zašto je istraživanje ključnih riječi važno
Pojmovi na vašoj web stranici opisuju vaše poslovanje i ono što prodajete. Ali pretraživači poput Googlea koriste broj i kvalitet ključnih riječi u vašem sadržaju kako bi odlučili gdje će staviti vašu stranicu na stranicu s rezultatima tražilice (SERP). Više prometa i izloženosti dolazi od viših SERP rangiranja. U stvari, oko 32% svih klikova ide na prvi rezultat u Google pretrazi.
Radeći istraživanje ključnih riječi, možete pronaći najbolje pojmove koji su i popularni i specifični. Na ovaj način, možete zadovoljiti potrebe kupaca prije nego što to i shvate. Korištenje dobrih ključnih riječi u postovima na blogu, člancima ili detaljima o proizvodu može pomoći vašoj web stranici da se rangira više, što će donijeti više posjetitelja i pomoći vam da pobijedite svoje konkurente.

Source: Depositphotos
Kako početi istraživati ključne riječi
Prije nego što počnete s istraživanjem ključnih riječi kako biste poboljšali svoje pisanje, trebali biste se upoznati s nekim osnovnim idejama:
- Ključne riječi fokusa su glavni pojam za koji želite rangirati i namjerno ih uključiti u naslov, URL, meta opis i tekst
- Duge ključne riječi su specifične fraze s tri ili više riječi koje kupci koji su dalje u ciklusu kupovine često koriste
- Razumijevanje cilja korisnikovog upita za pretraživanje naziva se značenje ključne riječi
- Mjesečni obim pretraživanja, ili MSV, je prosječan broj pretraživanja ključne riječi za svaki mjesec
- Tematski autoritet znači pokazivanje znanja o vašoj web stranici kroz detaljan sadržaj koji je povezan s drugim sadržajem
Istraživanje ključnih riječi
Da biste pronašli ključne riječi koje su vam potrebne da privučete ljude koje želite i izgradite snažnu strategiju ključnih riječi, slijedite ove korake:
- Upišite široka pitanja koja se odnose na vašu nišu
- Dodajte pojmove za pretraživanje koje bi ljudi mogli koristiti za pronalaženje svake teme
- Pronađi riječi za pretraživanje koje idu uz to
- Provjerite snagu ključnih riječi
- Saznajte kako ste rangirani u svom polju
- Provjeri cilj pretrage
Održavanje rangiranja ključnih riječi stabilnim
Da bi rezultati ključnih riječi bili visoki, znajte o promjenama algoritma i često ažurirajte svoj sadržaj. Pronađite nove šanse i popularne ključne riječi koje bi mogle pomoći vašem sadržaju da se bolje rangira.
Ne zaboravite da je proučavanje ključnih riječi samo prvi korak u vašem SEO planu. Pobrinite se da sav vaš sadržaj bude koristan, lak za čitanje i potpun ako se zaista želite istaknuti. On-page SEO je važan, a vaša web stranica bi trebala biti jednostavna za korištenje i dobro raditi na telefonima.
Biti strpljiv dok polako napredujete u SERP-ovima je važno za organski SEO, za što je potrebno vrijeme. S vremenom, promet i izloženost vaše web stranice će se poboljšati ako nastavite s tim i koristite prave metode.