4 min. čitanja

Kako pronaći ključne riječi za SEO

Googleov sistem pretraživanja koristi više od 200 stvari da odluči kako rangirati web stranice. Puno proučavanja ključnih riječi je važno ako želite da se vaša stranica ističe. Pronalaženje pravih ključnih riječi koje govore vašoj publici pomoći će vam da dođete do dobrog plana koji će pomaknuti vaše stranice na ljestvici tražilice i donijeti im stabilan besplatan promet. Ovaj važan vodič za istraživanje ključnih riječi govorit će o tome koliko je to važno i pokazati vam kako pronaći najbolje ključne riječi za svoj sadržaj, a istovremeno osigurati da odgovaraju onome što ljudi traže.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kako pronaći ključne riječi za SEO
Izvor: Depositphotos

Kako razumjeti ključne riječi

Ključne riječi su riječi i rečenice koje se koriste za izradu i poboljšanje online sadržaja. Ponekad se nazivaju i SEO ključne riječi. U očima mogućeg kupca, to su riječi koje stavljaju u traku za pretragu koje najbolje opisuju robu ili usluge koje žele pronaći ili pitanje koje žele postaviti. Za marketinške stručnjake, pažljivo odabrane ključne riječi govore pretraživačima o sadržaju vaše stranice i pomažu im da se rangiraju i predlažu.

Ključne riječi vam mogu reći puno o tome kako vaša publika misli i osjeća, kao i o tome što žele i trebaju – namjera ključne riječi. Korištenje pravih ključnih riječi u vašem pisanju može uvelike poboljšati uspjeh vašeg poslovanja. Ključne riječi se obično koriste za optimizaciju za pretraživače (SEO) ili opći marketing. Cilj je da se kupčevi pojmovi za pretraživanje podudaraju s ključnim riječima na vašoj web stranici.

Zašto je istraživanje ključnih riječi važno

Pojmovi na vašoj web stranici opisuju vaše poslovanje i ono što prodajete. Ali pretraživači poput Googlea koriste broj i kvalitet ključnih riječi u vašem sadržaju kako bi odlučili gdje će staviti vašu stranicu na stranicu s rezultatima tražilice (SERP). Više prometa i izloženosti dolazi od viših SERP rangiranja. U stvari, oko 32% svih klikova ide na prvi rezultat u Google pretrazi.

Radeći istraživanje ključnih riječi, možete pronaći najbolje pojmove koji su i popularni i specifični. Na ovaj način, možete zadovoljiti potrebe kupaca prije nego što to i shvate. Korištenje dobrih ključnih riječi u postovima na blogu, člancima ili detaljima o proizvodu može pomoći vašoj web stranici da se rangira više, što će donijeti više posjetitelja i pomoći vam da pobijedite svoje konkurente.

By doing keyword research, you can find the best terms that are both popular and specific. This way, you can meet customers' needs before they even know it. Using good keywords in blog posts, articles, or product details can help your website rank higher, which will bring in more visitors and help you beat your competitors.

Source: Depositphotos

Kako početi istraživati ključne riječi

Prije nego što počnete s istraživanjem ključnih riječi kako biste poboljšali svoje pisanje, trebali biste se upoznati s nekim osnovnim idejama:

  • Ključne riječi fokusa su glavni pojam za koji želite rangirati i namjerno ih uključiti u naslov, URL, meta opis i tekst
  • Duge ključne riječi su specifične fraze s tri ili više riječi koje kupci koji su dalje u ciklusu kupovine često koriste
  • Razumijevanje cilja korisnikovog upita za pretraživanje naziva se značenje ključne riječi
  • Mjesečni obim pretraživanja, ili MSV, je prosječan broj pretraživanja ključne riječi za svaki mjesec
  • Tematski autoritet znači pokazivanje znanja o vašoj web stranici kroz detaljan sadržaj koji je povezan s drugim sadržajem

Istraživanje ključnih riječi

Da biste pronašli ključne riječi koje su vam potrebne da privučete ljude koje želite i izgradite snažnu strategiju ključnih riječi, slijedite ove korake:

  • Upišite široka pitanja koja se odnose na vašu nišu
  • Dodajte pojmove za pretraživanje koje bi ljudi mogli koristiti za pronalaženje svake teme
  • Pronađi riječi za pretraživanje koje idu uz to
  • Provjerite snagu ključnih riječi
  • Saznajte kako ste rangirani u svom polju
  • Provjeri cilj pretrage

Održavanje rangiranja ključnih riječi stabilnim

Da bi rezultati ključnih riječi bili visoki, znajte o promjenama algoritma i često ažurirajte svoj sadržaj. Pronađite nove šanse i popularne ključne riječi koje bi mogle pomoći vašem sadržaju da se bolje rangira.

Ne zaboravite da je proučavanje ključnih riječi samo prvi korak u vašem SEO planu. Pobrinite se da sav vaš sadržaj bude koristan, lak za čitanje i potpun ako se zaista želite istaknuti. On-page SEO je važan, a vaša web stranica bi trebala biti jednostavna za korištenje i dobro raditi na telefonima.
Biti strpljiv dok polako napredujete u SERP-ovima je važno za organski SEO, za što je potrebno vrijeme. S vremenom, promet i izloženost vaše web stranice će se poboljšati ako nastavite s tim i koristite prave metode.

Podijelite članak
Slični članci
Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi: Sveobuhvatni vodič korak po korak
20 min. čitanja

Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi: Sveobuhvatni vodič korak po korak

Ako vodite lokalnu tvrtku, pojavljivanje na vrhu Google rezultata pretrage nije samo lijepo imati, već je i bitno. Svaki dan, potencijalni kupci traže proizvode i usluge u njihovoj blizini. Ako te ne pronađu, naći će i tvoje konkurente. Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi pomaže vam da se pobrinete da se vaša tvrtka pojavi kada netko […]

Ivana Polcova Ivana Polcova
SEO & UX specialist, CREATIVE sites
Pročitajte članak
6 najboljih SEO alata za mala preduzeća
10 min. čitanja

6 najboljih SEO alata za mala preduzeća

Konkurencija u digitalnom marketingu zahtijeva da male firme ostanu konkurentne u ovoj oblasti, koja se kontinuirano razvija. Mala preduzeća zahtijevaju efikasne SEO alate kako bi ostala konkurentna i poboljšala vidljivost. Ovaj članak predstavlja specifične SEO alate koje bi mala preduzeća trebala razmotriti na osnovu njihovih posebnih prednosti kako bi poboljšala vidljivost i privukla posjetitelje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Crafting a Winning SEO Content Strategy: Keys to Successful SEO Optimization
12 min. čitanja

Crafting a Winning SEO Content Strategy: Keys to Successful SEO Optimization

Da bi se maksimizirao potencijal SEO strategije sadržaja, obični članci više nisu dovoljni. Ako ciljate na vrhunske rezultate, slučajni pristup neće uspjeti. Vaš sadržaj mora imati jasan cilj, biti dobro osmišljen i optimiziran za pretraživače. Potrebna vam je sveobuhvatna SEO strategija marketinga sadržaja koja ne samo da povećava vašu vidljivost u tražilicama, već i osigurava […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+