3 min. čitanja

Kako povećati svoju prodaju u školi?

Roditelji se pripremaju za žurbu za povratak u školu u to doba godine kada su školska zvona spremna da zazvone. Pametne trgovine shvaćaju da nikada nije prerano početi se pripremati za ovu ključnu sezonu prodaje.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kako povećati svoju prodaju u školi?
Izvor: Depositphotos

Vremena su teška, suočimo se s tim. Roditelji u Velikoj Britaniji, na primjer, potrošili su gotovo 1335 miliona funti na osnove za povratak u školu prošle godine, ali su morali tražiti povoljne cijene i stezati penije. Iako se čini da se stvari donekle poboljšavaju ove godine, potrošači još uvijek prate svoje novčanike. Velike kompanije poput M&S-a stoga održavaju dosljedne ujednačene cijene.

Kako onda možete osigurati da se izbirljivi učenici i roditelji pod stresom prvo okrenu vašoj e-trgovini? Istražimo neke marketinške taktike e-trgovine koje će vam omogućiti da povećate prodaju brže nego ikad.

Razumijevanje načina razmišljanja kupaca za povratak u školu

Prije svega, pustimo nas da uđemo u glave naših klijenata. Roditelji i djeca traže rješenja za ove goruće brige:

  • Je li to cool? (jer nitko ne želi biti mladić koji nosi “pogrešnu” torbu)
  • Da li je trošak opravdan?
  • Ključni su kvalitet i vrijednost; Hoće li stati?
  • Da li je ekološki prihvatljiv? (Održivost ovih dana nadilazi puku upotrebu pomodnih riječi)

Social Proof: Your Silent Weapon

Evo, sada, stvari počinju da postaju zanimljive – poruke društvenog dokaza. Ovaj pametni alat ispituje trendove i ponašanja kupovine u stvarnom vremenu , a zatim pruža relevantne informacije vašim potrošačima. Za svakog kupca, to je kao da imate stalno aktivnog, super oštrog prodajnog asistenta. Evo kako ga koristiti:

Source: Wisernotify.com

  • Poruke o trendovima: Pokažite svoje trendi stvari! Recite roditeljima koji proizvodi – kao što je “36 kupljenih u posljednjih sat vremena” – lete s virtualnih polica. To je jednostavan pristup za identifikaciju vrlo bitnih stavki.
  • Pripišite poruke naglašavajući pozitivno. Istaknite važne karakteristike kao što su “organski pamuk” ili “nepropusnost” kako biste vodili kupce prema onome što im je potrebno.
  • Pregledajte poruke: Neka vaši zadovoljni potrošači govore za sebe! Share je prikupio statistiku pregleda kao što je “74% kaže da je veličina velika” kako bi se povećalo povjerenje i manji povrat.
  • Stock poruke vam pomažu da budete hitni! Recite kupcima kada ponestaje vrlo traženih proizvoda. Vjerujte nam; Nitko ne želi propustiti tu idealnu haljinu za prvi dan.

Čineći da radi za tebe

Ljepota poruka društvenih dokaza je u njihovoj svestranosti. Možete ga prilagoditi stilu vašeg brenda i potrebama vaših kupaca. Bilo da ciljate na obitelji koje paze na proračun ili eko-ratnike, ove poruke mogu pomoći kupcima da se s lakoćom kreću u vašoj trgovini.

Zapamtite, povratak u školu kupovina može biti stresna, ali s ovim strategijama u vašem alatu, vi ćete biti heroj koji to čini povjetarac. Sretna prodaja, i evo za uspješnu sezonu povratka u školu!

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+