
Vremena su teška, suočimo se s tim. Roditelji u Velikoj Britaniji, na primjer, potrošili su gotovo 1335 miliona funti na osnove za povratak u školu prošle godine, ali su morali tražiti povoljne cijene i stezati penije. Iako se čini da se stvari donekle poboljšavaju ove godine, potrošači još uvijek prate svoje novčanike. Velike kompanije poput M&S-a stoga održavaju dosljedne ujednačene cijene.
Kako onda možete osigurati da se izbirljivi učenici i roditelji pod stresom prvo okrenu vašoj e-trgovini? Istražimo neke marketinške taktike e-trgovine koje će vam omogućiti da povećate prodaju brže nego ikad.
Razumijevanje načina razmišljanja kupaca za povratak u školu
Prije svega, pustimo nas da uđemo u glave naših klijenata. Roditelji i djeca traže rješenja za ove goruće brige:
- Je li to cool? (jer nitko ne želi biti mladić koji nosi “pogrešnu” torbu)
- Da li je trošak opravdan?
- Ključni su kvalitet i vrijednost; Hoće li stati?
- Da li je ekološki prihvatljiv? (Održivost ovih dana nadilazi puku upotrebu pomodnih riječi)
Social Proof: Your Silent Weapon
Evo, sada, stvari počinju da postaju zanimljive – poruke društvenog dokaza. Ovaj pametni alat ispituje trendove i ponašanja kupovine u stvarnom vremenu , a zatim pruža relevantne informacije vašim potrošačima. Za svakog kupca, to je kao da imate stalno aktivnog, super oštrog prodajnog asistenta. Evo kako ga koristiti:

Source: Wisernotify.com
- Poruke o trendovima: Pokažite svoje trendi stvari! Recite roditeljima koji proizvodi – kao što je “36 kupljenih u posljednjih sat vremena” – lete s virtualnih polica. To je jednostavan pristup za identifikaciju vrlo bitnih stavki.
- Pripišite poruke naglašavajući pozitivno. Istaknite važne karakteristike kao što su “organski pamuk” ili “nepropusnost” kako biste vodili kupce prema onome što im je potrebno.
- Pregledajte poruke: Neka vaši zadovoljni potrošači govore za sebe! Share je prikupio statistiku pregleda kao što je “74% kaže da je veličina velika” kako bi se povećalo povjerenje i manji povrat.
- Stock poruke vam pomažu da budete hitni! Recite kupcima kada ponestaje vrlo traženih proizvoda. Vjerujte nam; Nitko ne želi propustiti tu idealnu haljinu za prvi dan.
Čineći da radi za tebe
Ljepota poruka društvenih dokaza je u njihovoj svestranosti. Možete ga prilagoditi stilu vašeg brenda i potrebama vaših kupaca. Bilo da ciljate na obitelji koje paze na proračun ili eko-ratnike, ove poruke mogu pomoći kupcima da se s lakoćom kreću u vašoj trgovini.
Zapamtite, povratak u školu kupovina može biti stresna, ali s ovim strategijama u vašem alatu, vi ćete biti heroj koji to čini povjetarac. Sretna prodaja, i evo za uspješnu sezonu povratka u školu!