2 min. čitanja

Kako izbjeći zlostavljanje povratka: Lekcije iz australijskog istraživanja

U novije vrijeme, povrat je postao ne samo dio procesa kupovine, već i područje za nepoštene prakse. Prema nedavnim istraživanjima u Australiji, ovo nepošteno ponašanje je ozbiljan izazov za trgovce širom svijeta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Kako izbjeći zlostavljanje povratka: Lekcije iz australijskog istraživanja
Izvor: Depositphotos

Prevara sa povratom

Prevara sa povratkom ima mnogo oblika. Od naručivanja više artikala da pokušate s namjerom da vratite većinu njih (bracketing), do pokušaja vraćanja stavke koja ne ispunjava uvjete za povrat novca. Neki potrošači nose ili koriste predmete s namjerom da ih kasnije vrate. Druge grupe tvrde da je funkcionalna stavka neispravna kako bi se dobio povrat novca ili popust. Još dalje su oni koji kupuju artikle ukradenom kreditnom karticom, a zatim prebacuju pokušaj povrata na drugu karticu.

Britanci su, na primjer, vratili do 42% narudžbi nakon Božića. Neki brendovi smišljaju vlastita rješenja kako bi se nosili s tim, kažnjavajući korisnike koji zloupotrebljavaju besplatne povrate. U Švicarskoj, online trgovine su odgovorne za pružanje pravih informacija o proizvodima i veličinama kako bi se smanjio broj povrata.

Velika većina preferira fleksibilne uslove

Oko trećine online kupaca zloupotrebljava politiku povrata, prema australijskom istraživanju. Daljnjih 31% kupaca krivi nedostatak finansija za zloupotrebu politike povrata. Do 96% potrošača kaže da više vole kupovati kod trgovaca s fleksibilnom politikom povrata.

Od vitalnog je značaja za e-trgovine da imaju jasnu i transparentnu politiku povrata. Više od trećine kupaca pročita ove politike prije kupovine, tako da je važno da su jasni i lako dostupni na web stranici.

S druge strane, 62% ispitanika je reklo da ne prihvaćaju zloupotrebe povrata. Neki potrošači su savjesni kupci, a do 25% njih bi bilo nerado zloupotrijebiti povrat ako bi znali da to ima negativan utjecaj na okoliš.

Stoga je preporučljivo tretirati svakog kupca pojedinačno. E-trgovine mogu koristiti podatke o prošlom ponašanju kupaca kako bi pružile personalizirano iskustvo. Segmentiranje kupaca i prilagođavanje iskustva kupovine na osnovu njihovog prošlog ponašanja može biti efikasan način da se spriječi prevara sa povratom.

Podijelite članak
Slični članci
Uloga 3PL provajdera: Kako logističke kompanije treće strane transformišu modernu e-trgovinu
8 min. čitanja

Uloga 3PL provajdera: Kako logističke kompanije treće strane transformišu modernu e-trgovinu

Preduzeća su pod većim pritiskom nego ikad da ispune rastuća očekivanja kupaca, održe obećanja o isporuci i tačno upravljaju zalihama. Ipak, rukovanje svim tim zadacima unutar kuće može biti skupo i operativno iscrpljujuće. Tu na scenu stupaju nezavisni logistički provajderi – poznatiji kao 3PL. Ovi pružaoci usluga djeluju kao vitalna veza između preduzeća i njihovih […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Isplativa logistička rješenja za e-commerce startupe
9 min. čitanja

Isplativa logistička rješenja za e-commerce startupe

Logistička rješenja za startupe suočavaju se sa značajnim izazovima zbog ograničenih resursa i visokih očekivanja za pravovremenu isporuku. Kada je riječ o logistici, startupi u industriji e-trgovine trenutno se suočavaju s mnogim poteškoćama vezanim za logistiku njihovog poslovanja. To je zato što potrošači sve više podižu svoja očekivanja ne samo za kvalitet proizvoda, već i […]

Stefani Raykova Stefani Raykova
Chief Marketing Officer, euShipments.com
Transportni menadžment u logistici
12 min. čitanja

Transportni menadžment u logistici

Upravljanje transportom je od suštinskog značaja za efikasnu logistiku, osiguravajući nesmetano kretanje robe kroz lance snabdijevanja. To uključuje odabir pravih prijevoznika, optimizaciju ruta i integraciju tehnologije za smanjenje troškova i poboljšanje brzine isporuke. Kako se globalizacija širi, logističke kompanije se suočavaju sa sve većim izazovima, od transporta na velike udaljenosti do ispunjavanja rastućih očekivanja kupaca […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding