2 min. čitanja

Izmijenjeni mađarski poštanski zakon stupa na snagu

Mađarski kupci će imati pristup uslugama online kupovine Magyar Posta. Fiksne cijene će biti postavljene tako da Magyar Posta ne stavi u nepovoljan položaj.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Izmijenjeni mađarski poštanski zakon stupa na snagu
Izvor: Depositphotos

Od 28. marta 2024. godine, svaka e-trgovina u Mađarskoj mora ponuditi isporuku robe kupcima putem Magyar Posta (Mađarska pošta). Detalje pruža češki APEK u pravnom sažetku na engleskom jeziku. Oni također razrađuju blog Post without Borders.

“Obaveza da se ponudi dostava putem Magyar Posta odnosi se na sve kompanije koje ciljaju na mađarsko tržište. Izuzetak je kada trgovac isporučuje robu direktno iz inostranstva. Stoga, ako e-trgovina šalje pakete direktno iz Njemačke u Mađarsku, Magyar Posta ne može osigurati dostavu i stoga ne mora biti uključena u ponudu prijevoznika dotične trgovine”. Izvor APEK.cz citiran 27.3.2024. u 14:48.

Amandman na zakon ima za cilj promociju državnih preduzeća, a propis će se primjenjivati na ponudu. Na kupcu će biti da odluči da li će izabrati Mađarsku poštu ili njene konkurente da isporuče svoju narudžbu. Međutim, e-trgovine moraju ponuditi izbor svih načina dostave koje nudi pošta: kućna dostava (na adresu), dostava u poštu, dostava na sabirno mjesto ili u kutije za prikupljanje.

Hungarian Post je objavio fiksne cijene za e-trgovine na svojoj web stranici. Na primjer, Magyar Posta je postavila maksimalnu cijenu od 990 HUF (oko 2,5 €) za dostavu u poštu ili poštanski sandučić, a dostava na kućnu adresu trebala bi koštati 1.990 HUF (oko 5 €). Cijena ovisi o težini paketa.

Usklađenost sa vladinim propisima prati Uprava za zaštitu potrošača. Nepoštivanje propisa smatra se štetnim za interese potrošača i može rezultirati akcijama koje se poduzimaju od strane nadležnih vlasti. Pravne posljedice mogu uključivati novčanu kaznu.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU