2 min. čitanja

Instagram uvodi nove metrike

Instagram nastavlja fino podešavati svoje analitičke alate kako bi pomogao kreatorima sadržaja - a time i brendovima e-trgovine - da maksimiziraju angažman publike. Platforma je predstavila nove Reels metrike koje će omogućiti kompanijama da bolje razumiju ponašanje publike i optimiziraju sadržaj kako bi postigli maksimalan doseg i konverzije.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram uvodi nove metrike
Izvor: Depositphotos

Stopa pregleda stiže

Jedno od najznačajnijih ažuriranja je metrika stope pregleda, koja pokazuje koliki je postotak gledalaca gledao video duže od tri sekunde. Ovaj rezultat se uspoređuje s prosječnim ponašanjem gledatelja u vašim drugim videozapisima.

To vam pomaže da utvrdite da li je određeni video zadržao pažnju bolje ili lošije nego inače.

Pogled na razvoj tokom vremena

Još jedno važno ažuriranje je Views Over Time, koji pruža detaljniji pogled na to kako se razvija angažman publike. Mogućnost filtriranja podataka između sljedbenika i slučajnih profila koji su pregledali vaš sadržaj dodaje još jedan nivo segmentacije publike.

Razumijevanje obrazaca zadržavanja gledatelja omogućuje brendovima da prilagode svoju poruku i vizualni stil za bolje rezultate.

Novi savjeti za poboljšanje performansi videa

Instagram je predstavio novu sekciju sa savjetima za izvedbu Reelsa, pružajući brzi pregled kako se pojedini videozapisi izvode. Ovo bi trebalo pomoći u identifikaciji koji formati i teme najviše zanimaju publiku.

Šta će Instagram i njegove nove metrike donijeti?

Instagram je naglasio da je najvažniji faktor u povećanju video dosega ukupno vrijeme gledanja. Što duže gledatelj ostaje s videom, to ga Instagram algoritam bolje ocjenjuje i distribuira.

Sada je vrijeme da se usredotočimo na stvaranje zanimljivog sadržaja koji održava pažnju gledatelja što je duže moguće.

Koristeći ova ažuriranja, brendovi mogu identificirati elemente koji drže publiku gledati, optimizirati kreativne strategije kako bi maksimizirali vrijeme gledanja i bolje razumjeti preferencije i sljedbenika i potencijalnih novih kupaca.

Kako Instagram sve više favorizira video sadržaj, ove nove metrike će biti ključne u povećanju angažmana i širenju publike ili podršci prodaji.

Podijelite članak
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU