3 min. čitanja

Instagram Update: Promjene u kvaliteti videa i pravilima logotipa za tvrtke

Instagram uvodi nekoliko promjena koje su važne za svakoga tko koristi platformu za predstavljanje svojih proizvoda. Adam Mosseri, šef Instagrama, nedavno je odgovorio na pitanja korisnika o dvije ključne teme: kako se prilagođava kvalitet videa i doseg videa s prilagođenim logotipima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram Update: Promjene u kvaliteti videa i pravilima logotipa za tvrtke
Izvor: Depositphotos

Prilagođavanje kvaliteta videa na osnovu angažmana

Gotovo da nema sumnje da video format raste u popularnosti među korisnicima. U isto vrijeme, uslovi korištenja i njihova podrška se često mijenjaju. Najnovije vijesti s Instagrama pokazuju da se kvalitet videa na platformi dinamički mijenja u skladu s nivoom angažmana (lajkova, komentara, dijeljenja) koje video prima.  Videozapisi s visokim nivoom angažmana i dalje će ostati u najvišem kvalitetu.

Međutim, pristup se mijenja za sadržaj koji s vremenom gubi gledanost. Ovi video snimci mogu biti prikazani u nižoj rezoluciji. Cilj je efikasno upravljati resursima i prilagoditi kvalitet prema popularnosti koju je post postigao. Ako video postane privremeno zakopan u “digitalnoj prašini”, ali kasnije ponovo počne dobivati aktivnu gledanost, Instagram će automatski vratiti svoj kvalitet.

U svom videu, Mosseri je objasnio zašto su neki stariji videozapisi slabijeg kvaliteta: “Manji kreatori nisu imali dovoljan doseg na Instagramu u prošlosti, a mi to želimo promijeniti. Zato pravimo određene promjene u načinu na koji procjenjujemo preporuke kako bismo manjim kreatorima dali bolje šanse za uspjeh.”

Ove prilagodbe mogu utjecati na to kako korisnici percipiraju proizvode, tako da je važno za profesionalce e-trgovine da osiguraju da njihov sadržaj dobije dovoljno pažnje odmah nakon objavljivanja. Mosseri je također dodao da će korisnici sa sporijim internetskim vezama vidjeti video zapise nižeg kvaliteta kako bi se omogućilo brže vrijeme učitavanja.

Korištenje prilagođenih logotipa u Reels Videos

Mosseri se također osvrnuo na pitanja o dosegu videa s logotipima ili vodenim žigovima. Njegova izjava ukazuje na to da Instagram neće ograničiti doseg videa koji sadrže vaš vlastiti logo. Problem leži u logotipima iz drugih aplikacija, kao što je TikTok, koje Instagram ograničava u preporukama.

Međutim, ako video sadrži vaš brend ili logotip kompanije, ne morate brinuti o smanjenom dosegu.

Šta to znači za brendove e-trgovine?

Za uspjeh na Instagramu, ključno je dobiti početni angažman kako bi videozapisi bili u najvišem kvalitetu, što poboljšava njihov vizualni utjecaj na potencijalne kupce. Također je sigurno dodati vlastiti logo videozapisima bez brige o dosegu, što je idealna prilika za izgradnju identiteta brenda izravno u vašem sadržaju.

Ove promjene mogu pomoći u poboljšanju prezentacije proizvoda, dok Instagram prilagođava kvalitet videa kako bi publici pružio najbolje iskustvo gledanja.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+