1 min. čitanja

Instagram povećava ograničenje na objavu na vrtuljku na 20 slika i videa

Instagram je proširio maksimalnu količinu slika i videa koje korisnici mogu postaviti u jedan post na vrtuljku, što će zajamčeno oduševiti ljubitelje foto dumpa. Ograničenje je povećano sa 15 na 20, čime se korisnicima omogućava još više slobode da distribuiraju svoj materijal.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram povećava ograničenje na objavu na vrtuljku na 20 slika i videa
Izvor: Depositphotos

Ova nadogradnja poboljšava funkciju vrtuljka koja je prvi put predstavljena 2017. godine, a koja je nedavno poraslau popularnosti. Vijest je procurila putem službenih priča na Instagramu.

Drugo nakon kolutova, foto dumpovi su postali jedan od najmodernijih trendova sadržaja na Instagramu. Obično nepovezani, ovi postovi uključuju kolekciju slika koje bilježe korisnikova tjedna ili praznična iskustva.

Povećanje na 20 slika odgovara najnovijim inicijativama Instagrama za podršku grupnim projektima i izazivanje drugih servisa poput TikToka. Nasuprot tome, društvena mreža TikTok omogućava korisnicima da objavljuju do 35 slika u jednom postu.

Očekuje se da će izaći širom svijeta u narednim danima, novo ograničenje od 20 slika dodaje se na sve veću listu funkcija koje je Instagram nedavno instalirao. Sa ovom promjenom, ljudi imaju više slobode da podijele u jednoj, sveobuhvatnoj objavi svoja iskustva i izraze se.

Podijelite članak
Slični članci
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi
3 min. čitanja

Googleov AI Max proširuje pretraživačke kampanje izvan ključnih riječi

Google uvodi AI Max – novi skup funkcija za Search kampanje koji povezuje kreativnu automatizaciju, preciznije ciljanje i bolju kontrolu. Koristi najnovije mogućnosti umjetne inteligencije. Funkcija će biti dostupna globalno u beta verziji do kraja maja i ima za cilj da pomogne oglašivačima da izvuku više iz svojih kampanja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+