
Prihvaćanje umjetne inteligencije za poboljšanje kreativnih alata
Platforma je obećala da će značajno promijeniti svoje alate u smislu kreativnosti.
“Instagram je zaista zasnovan na ideji da omogući bilo kome da podijeli nešto kreativno što je ponosan što dijeli, pa želimo udvostručiti to tako što ćemo osigurati da su naši kreativni alati najbolji u klasi u cijelosti, što trenutno nisu “, kaže Mosseri.
On naglašava da će AI tehnologije poboljšati svoje trenutne alate kako bi pomogli kreatorima da proizvode sadržaj većeg kalibra. Instagram je počeo preferirati manje kreatore u odnosu na agregatore sadržaja u aprilu prošle godine, nakon čega su uslijedile značajne algoritamske promjene.
Poruke se pojavljuju kao primarni način dijeljenja sadržaja
Drugi bitan stub je komunikacija korisnika. Iznenađujuće, glavni kanal platforme za dijeljenje sadržaja sada je slanje poruka. Ovo istraživanje mijenja način na koji se posmatraju konvencionalne metrike uspjeha; Direktna komunikacija postaje važnija od lajkova i sljedbenika.
“Što se tiče povezivanja s prijateljima, udvostručujemo slanje poruka, što je, usput rečeno, primarni način na koji ljudi danas dijele na Instagramu, iako mnogi ljudi ne misle o nama na taj način”, rekao je Mosseri misleći na naglasak na razmjenu poruka na platformi.
Zanimljivo je da je više od polovine sadržaja u Instagram feedovima izvedeno iz AI preporuka, posebno iz Reels formata, s obzirom na nedavne promjene u Metinim pravilima u vezi s prihvatljivim govorom i provjerom činjenica. Prema Mosseriju, platforma namjerava testirati nove načine za interakciju korisnika.
Faktori uspjeha sadržaja mijenjaju se s ponašanjem korisnika
Iako je još uvijek nejasno kako kategorizirati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom, kreatori sadržaja bi trebali nastaviti davati prioritet originalnosti. Prema istraživanju, najvjerojatniji sadržaj koji će postati viralan i povećati konverzije je onaj koji izaziva osjećaje dominacije, uzbuđenja i zadovoljstva.
Ove modifikacije se podudaraju sa velikim pomakom u ponašanju korisnika društvenih medija, koji se kreće prema privatnijim metodama dijeljenja sadržaja.