2 min. čitanja

Instagram otkriva strateške prioritete za 2025. godinu

Nakon sedmice promjena politike širom Mete i žestokih rasprava oko prihvatljivog govora, Instagram otkriva strateške prioritete. Izvršni direktor Adam Mosseri ocrtava ambicioznu viziju platforme za 2025. godinu, fokusirajući se na nove kreativne alate i poboljšane korisničke veze.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Instagram otkriva strateške prioritete za 2025. godinu
Izvor: Depositphotos

Prihvaćanje umjetne inteligencije za poboljšanje kreativnih alata

Platforma je obećala da će značajno promijeniti svoje alate u smislu kreativnosti.

“Instagram je zaista zasnovan na ideji da omogući bilo kome da podijeli nešto kreativno što je ponosan što dijeli, pa želimo udvostručiti to tako što ćemo osigurati da su naši kreativni alati najbolji u klasi u cijelosti, što trenutno nisu “, kaže Mosseri.

On naglašava da će AI tehnologije poboljšati svoje trenutne alate kako bi pomogli kreatorima da proizvode sadržaj većeg kalibra. Instagram je počeo preferirati manje kreatore u odnosu na agregatore sadržaja u aprilu prošle godine, nakon čega su uslijedile značajne algoritamske promjene.

Poruke se pojavljuju kao primarni način dijeljenja sadržaja

Drugi bitan stub je komunikacija korisnika. Iznenađujuće, glavni kanal platforme za dijeljenje sadržaja sada je slanje poruka. Ovo istraživanje mijenja način na koji se posmatraju konvencionalne metrike uspjeha; Direktna komunikacija postaje važnija od lajkova i sljedbenika.

“Što se tiče povezivanja s prijateljima, udvostručujemo slanje poruka, što je, usput rečeno, primarni način na koji ljudi danas dijele na Instagramu, iako mnogi ljudi ne misle o nama na taj način”, rekao je Mosseri misleći na naglasak na razmjenu poruka na platformi.

Zanimljivo je da je više od polovine sadržaja u Instagram feedovima izvedeno iz AI preporuka, posebno iz Reels formata, s obzirom na nedavne promjene u Metinim pravilima u vezi s prihvatljivim govorom i provjerom činjenica. Prema Mosseriju, platforma namjerava testirati nove načine za interakciju korisnika.

Faktori uspjeha sadržaja mijenjaju se s ponašanjem korisnika

Iako je još uvijek nejasno kako kategorizirati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom, kreatori sadržaja bi trebali nastaviti davati prioritet originalnosti. Prema istraživanju, najvjerojatniji sadržaj koji će postati viralan i povećati konverzije je onaj koji izaziva osjećaje dominacije, uzbuđenja i zadovoljstva.

Ove modifikacije se podudaraju sa velikim pomakom u ponašanju korisnika društvenih medija, koji se kreće prema privatnijim metodama dijeljenja sadržaja.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU