2 min. čitanja

Holandska e-trgovina suočava se sa ozbiljnim nedostatkom digitalnih vještina

Nova studija o tržištu rada kaže da je nizozemsko poslovanje e-trgovine povrijeđeno velikim nedostatkom digitalnih vještina. Ludo je da devet od deset tvrtki u ovoj oblasti kaže da njihovi radnici ne znaju dovoljno o digitalnim alatima. Paneia, istraživačka kompanija, uradila je studiju za Thuiswinkel.org, koja pokazuje da će se nedostatak digitalnih vještina vjerovatno nastaviti još neko vrijeme, što bi moglo učiniti da sektor raste sporije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Holandska e-trgovina suočava se sa ozbiljnim nedostatkom digitalnih vještina
Izvor: Depositphotos

Tržište e-trgovine u Holandiji karakterizira veliki broj samozaposlenih. Vijesti iz CBS-a pokazuju da gotovo dvije trećine ljudi koji rade u poslu to čine kao freelanceri. Samo jedna trećina radi direktno za preduzeća.

Potreba za vještinama i dalje raste, iako je broj otvorenih radnih mjesta opao. Ljudi koji su dobri u marketingu, korisničkoj službi i online marketingu su u velikoj potražnji. Ali u narednih šest mjeseci, vjerovatno će biti najviše otvorenih radnih mjesta za softverske radnike.

U to vrijeme, 23% holandskih kompanija za e-trgovinu ima problema sa zapošljavanjem ljudi za popunjavanje otvorenih pozicija. Glavni ponuđeni razlozi su da nema dovoljno kandidata, nemaju dovoljno radnog iskustva i žele visoke plaće. Posebno je teško osoblju u vrhunskim i specijaliziranim ulogama raditi svoj posao.

Studija jasno pokazuje koliko je važno odmah naučiti o digitalnom poslovanju, umjetnoj inteligenciji i sigurnosti. Kompanije bi trebale raditi na poboljšanju jaza u digitalnim vještinama ljudi koje već imaju u osoblju i razmotriti zapošljavanje vanjskih stručnjaka kako bi popunili praznine u njihovim vještinama.

Marlene ten Ham je generalni direktor Thuiswinkel.org. Ona puno govori o tome kako AI mijenja tržište rada i želi da tvrtke i škole više surađuju. Ona također želi da vlada finansira programe koji uče ljude novim vještinama, posebno vještinama vezanim za umjetnu inteligenciju, tako da holandska e-trgovina može nadoknaditi rastući nedostatak digitalnih vještina.

Često postavljana pitanja

Koje su najizazovnije digitalne vještine za pronalaženje na holandskom tržištu rada e-trgovine?

Holandski sektor e-trgovine se bori sa značajnim nedostatkom vještina, posebno u cyber sigurnosti, AI, nauci o podacima i full-stack razvoju. Poslodavci se pozivaju da ulažu u programe obuke i sarađuju sa obrazovnim institucijama kako bi kultivirali ove bitne vještine unutar radne snage. Rješavanje ovog jaza bit će ključno za održavanje konkurentnosti na sve digitalnijem tržištu.

Postoje li vladine inicijative za rješavanje jaza u digitalnim vještinama u e-trgovini?

Holandska vlada aktivno radi na rješavanju jaza u digitalnim vještinama u e-trgovini kroz zajedničke inicijative sa obrazovnim institucijama, ulaganja u programe obuke i uspostavljanje koalicija fokusiranih na poboljšanje digitalnih kompetencija. Davanjem prioriteta ovim naporima, oni imaju za cilj opremiti radnu snagu potrebnim vještinama za napredovanje u sve digitalnijoj ekonomiji.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+