3 min. čitanja

Holandija protiv Poljske: Koja zemlja bolje optimizira lance snabdijevanja e-trgovine?

U užurbanoj sferi e-trgovine, logistika može ili pomoći ili uništiti posao. Nedavna studija parcelmonitor.com otkriva performanse dva značajna evropska igrača u prvom kvartalu 2024. godine, Holandije i Poljske. Ova opsežna studija nudi nevjerovatne svježe uglove o njihovim logističkim mogućnostima e-trgovine, nudeći tako vrijedne informacije preduzećima u srodnim oblastima.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Holandija protiv Poljske: Koja zemlja bolje optimizira lance snabdijevanja e-trgovine?
Izvor: Depositphotos

Problemi isporuke: Prostor za poboljšanje

Podaci iz parcelmonitor.com pokazuju da su logistički problemi i problemi s isporukom u Q1 2024. uzrokovali značajne probleme uglavnom za Poljsku:

  • Stopa izdavanja u Poljskoj je 19,6%
  • Stopa izdavanja u Holandiji: 5,06%.

Većina ovih problema (83,4% u Poljskoj i 76,3% u Holandiji) bila je povezana sa performansama operatera. To uključuje neadekvatnu obuku osoblja, neefikasno usmjeravanje i lošu komunikaciju s klijentima. Za e-commerce preduzeća, ovi problemi mogu značajno uticati na zadovoljstvo kupaca i operativne troškove.

Uspjeh u prvom pokušaju: Holandija preuzima vodstvo

Prelazeći na pozitivniju metriku, spomenuta analiza otkriva stope uspješnosti za isporuke iz prvog pokušaja:

  • Holandija: 96,7% uspješnosti
  • Poljska: 93,9% uspješnosti

Superiorne performanse Holandije mogu se pripisati preciznim podacima o adresi, efikasnom planiranju rute i dobro obučenom osoblju za dostavu. Osim toga, široka mreža sabirnih mjesta u zemlji i sigurne opcije dostave, kao što su ormarići za pakete, doprinose ovom uspjehu.

Source: Parcelmonitor

Brzina isporuke: Holandska efikasnost sjaji

Kada je u pitanju tranzitno vrijeme, Holandija je pokazala impresivnu efikasnost:

  • Holandija: 1,13 dana prosječno tranzitno vrijeme
  • Poljska: 1,33 dana prosječno tranzitno vrijeme

Ova holandska prednost proizlazi iz nekoliko faktora:

  1. Značajna ulaganja u infrastrukturu (preko 4 milijarde eura u prethodnoj godini)
  2. Strateško korištenje plovnih puteva (jedna petina zemlje je pokrivena vodom)
  3. Efikasno korištenje glavnih luka kao što je Rotterdam

Isporuka na vrijeme: Tijesna utrka

Obje zemlje su imale dobre rezultate u isporukama na vrijeme, ali Holandija je imala blagu prednost:

  • Holandija: 98,0% stopa isporuke na vrijeme
  • Poljska: 96,2% stopa isporuke na vrijeme

Iako se razlika može činiti malom, može biti ključna za velike operacije e-trgovine koje se bave velikim količinama narudžbi. Holandija koristi napredne sisteme planiranja i praćenja, kao što su oni koje pruža DPD, kako bi održala ovaj visok nivo tačnosti.

Pogled unaprijed: prilike i izazovi

Iako ova analiza pokazuje jače performanse za Holandiju u ovim metrikama u Q1 2024, važno je prepoznati potencijal Poljske za rast. Fokusirajući se na rješavanje neefikasnosti vezanih za prijevoznike, usvajanje vrhunskih tehnologija i optimizaciju logističkih procesa, Poljska bi mogla smanjiti jaz ili čak nadmašiti holandske standarde u budućnosti.

Za marketinške tvrtke e-trgovine, ovi uvidi iz naglašavaju važnost pažljivog odabira logističkih partnera. Brze, precizne i pouzdane isporuke su ključne za zadovoljstvo kupaca i, u konačnici, poslovni uspjeh na online tržištu.

Razumijevanjem snaga i izazova logističkog pejzaža svake zemlje, kompanije mogu donositi informirane odluke za optimizaciju svojih lanaca snabdijevanja i povećanje zadovoljstva kupaca.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+