3 min. čitanja

GPeC SUMMIT 2025: Proslava 20 godina e-trgovine u Bukureštu

GPeC SUMMIT, najznačajniji događaj e-trgovine i online marketinga u Rumuniji i Istočnoj Evropi, proslavit će svoju 20. godišnjicu u maju 2025. godine sa izuzetnim dvodnevnim programom. Događaj je postavljen da privuče elitu digitalnog tržišta, uključujući više od 800 učesnika C-nivoa.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
GPeC SUMMIT 2025: Proslava 20 godina e-trgovine u Bukureštu
Izvor: GPeC summit

Bogati program i globalne ličnosti

Program počinje u ponedjeljak, 26. maja u BT Stupu u Bukureštu sa dva vrhunska majstorska kursa. Andy Crestodina, rangiran među tri najbolja globalna influencera u sadržajnom marketingu prema SEMrush-u, vodit će masterclass o sadržajnom marketingu i generiranju potencijalnih klijenata. Istovremeno, Els Aerts, korisničko testiranje i evanđelist upotrebljivosti, predstavit će odgovarajuće metodologije istraživanja UX-a.

Drugi dan, 27. maj, seli se u Nacionalno pozorište u Bukureštu, gdje se održava glavna GPeC konferencija sa cjelodnevnim danom posvećenim najnovijim trendovima u e-trgovini i online marketingu. Paralelno sa konferencijom, GPeC Expo će pružiti platformu za pružaoce usluga e-trgovine da pokažu svoja rješenja online prodavnicama.

Učesnici mogu iskoristiti GPeC Networking Lounge i koristiti SwapCard aplikaciju za dogovaranje sastanaka sa drugim učesnicima. Večer će kulminirati ekskluzivnim GPeC Networking Soirée, koji će okupiti više od 200 rukovoditelja na nivou C iz vodećih kompanija u industriji.

Izvanredna postava govornika

20. godišnjica GPeC-a donosi impresivan spisak govornika. Pored Els Aerts i Andyja Crestodine, potvrđeni gosti uključuju:

  • Scott Brinker (potpredsjednik ekosistema platforme, Hubspot)
  • Karl Gilis (UX & CRO stručnjak)
  • Michael King (stručnjak za SEO, strategiju sadržaja i umjetnu inteligenciju)
  • Mark Schaefer (vodeći svjetski marketinški futurist i autor bestselera), i mnogi drugi…

Lokalnu e-commerce scenu će predstavljati istaknute ličnosti kao što su:

  • Irina Pencea (generalni direktor eMAG-a za Rumuniju, Bugarsku i Mađarsku)
  • Andrei Radu (osnivač i izvršni direktor GPeC-a)
  • Dragoș Stanca (preduzetnik, investitor i predsjednik BRAT-a)

Dvije decenije inovacija u e-trgovini

Od svog osnivanja 2006. godine, GPeC se razvio u sveobuhvatnu platformu koja pruža ne samo konferencije već i obrazovanje i alate za cijeli e-commerce ekosistem.

Osim majskog samita, organizatori također pripremaju jesenski događaj, provode najsloženije mjerilo e-trgovine za online trgovine, organiziraju ljetnu školu e-trgovine i online marketinga, predstavljaju godišnje nagrade za e-trgovinu i pružaju kritične tržišne podatke kroz godišnje izvještaje o stanju na tržištu e-trgovine.

Praktične informacije

  • Ponedjeljak, 26. maj 2025 . – BT Stup, Bukurešt: Masterclasses o content marketingu i UX istraživanju
  • Utorak, 27. maj 2025 . – Nacionalno pozorište u Bukureštu i Aria TNB: GPeC konferencija, GPeC Expo i GPeC Networking Soirée
  • Tokom događaja, posvećena kafa i pauze za umrežavanje omogućit će učesnicima da se povežu sa kolegama učesnicima i izlagačima

Za više informacija o događaju i opcijama registracije, posjetite službenu web stranicu GPeC SUMMIT-a.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I've specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I'm passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master's degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU